Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Skikkelig obstruksjon på Dio så kontring og vips 2-2. Jeg følte meg trygg før kampen når jeg så at Ken Henry og dommerne er sponset av Synsam men der gikk det alvorlig galt på linsekontrollen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Da kan vi med stor vitenskapelig presisjon herved bekrefte at ledelse 2-0 på Nadderud er en skummel ledelse i fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Path 413 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Synes vi er skikkelig shakey bakover nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 EL G! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Der ja! Rævva avsluttet men mål er mål Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 JAAAAAAAAA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 YEG!!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Må virkelig si at YEG har vært god i dag og ikke minst jobbet godt også defensivt. Ser ut som han får sin første fulle kamp i Tippeligaen, da er han nok ikke på vei bort. La oss håpe han blir for han kan bli den spilleren hos oss gjennom høsten som vipper medaljen i vår favør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Hva er det dommer driver med egentlig? Hahaha Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Hva er det dommer driver med egentlig? Hahaha Hvis du tenker på Godset sitt gule så rødt. Jeg synes den var klar. Dio skal prise seg lykkelig at han ikke hadde foten godt i gresset med den farta ville sesongen fort vært over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elg 63 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Deilig - og ikke minst viktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 288 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Grossmann...for en spiller! Av 20 forsøk på pasninger traff han nesten på 1. Og han traff nesten på en takling på slutten av kampen. Merker at jeg ikke er veldig imponert over nivået på amerikanske midtbanespillere. Godt vi har El Ghanassy som er i den helt andre enden av skalaen, både offensivt og defensivt i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. Juni 2015 (endret) Del Skrevet 27. Juni 2015 (endret) Jeg synes vi som lag er ganske dårlige i dag, faktisk. Godset var ikke mye å skryte av i dag, men hadde nesten fortjent poeng likevel. Bakover er vi jævla shaky, men jeg tror ikke det først og fremst er forsvarsfireren sin skyld, men gutta som er foran. Vi fikk vel rundt regna en million brudd imot i dag, de aller fleste kom etter upressede pasningsfeil på midten. Vi ligger håpløst høyt med forsvarsfireren. Håpløst med tanke på hva som foregår på midtbanen. Denne kampen var ren bingo, dessverre slutta vi ikke å spille bingo selv om vi hadde en god ledelse. Den defensive tryggheten vi hadde for en måned siden synes jeg er i ferd med å forsvinne. Vi har nå sluppet inn 11 mål på de siste 6 kampene. At vi vant bingotrekningen er selvfølgelig en trøst, men en kontrollert seier hadde vært å foretrekke. Med spill som vi har vist tidligere i sesongen, er vi gode nok til det å kontrollere inn en 2-0 ledelse en motstander som i dag. Jeg er klar over at tabellposisjonen og poengfangsten vår er helt sinnsvakt over forventning, men med spill som i dag gjennom hele sesongen hadde vi ikke vært der vi er nå. Endret 27. Juni 2015 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 Grossman har jo vært knallbra hele sesongen?! Greit at han var svak i dag, men det er dumt å bli helt historieløs. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Enda en jævla Amerikaner 24 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 This is my first post so be gentle. Great field goal and awesome home run.... Go sports 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Jeg synes vi som lag er ganske dårlige i dag, faktisk. Godset var ikke mye å skryte av i dag, men hadde nesten fortjent poeng likevel. Bakover er vi jævla shaky, men jeg tror ikke det først og fremst er forsvarsfireren sin skyld, men gutta som er foran. Vi fikk vel rundt regna en million brudd imot i dag, de aller fleste kom etter upressede pasningsfeil på midten. Vi ligger håpløst høyt med forsvarsfireren. Håpløst med tanke på hva som foregår på midtbanen. Denne kampen var ren bingo, dessverre slutta vi ikke å spille bingo selv om vi hadde en god ledelse. Den defensive tryggheten vi hadde for en måned siden synes jeg er i ferd med å forsvinne. Vi har nå sluppet inn 11 mål på de siste 6 kampene. At vi vant bingotrekningen er selvfølgelig en trøst, men en kontrollert seier hadde vært å foretrekke. Med spill som vi har vist tidligere i sesongen, er vi gode nok til det å kontrollere inn en 2-0 ledelse en motstander som i dag. Jeg er klar over at tabellposisjonen og poengfangsten vår er helt sinnsvakt over forventning, men med spill som i dag gjennom hele sesongen hadde vi ikke vært der vi er nå. Vi skal ikke glemme at vi faktisk møtte et av formlagene i ligaen i dag. Det var en spesiell kamp med stor underholdningsverdi så takke meg Tim heller en slik match en en kjedelig nitrist 1-0 seier. Det er dette som gjør fotball uforutsigbart spennende og underholdene og derfor elsker vi sporten vår mer en noen andre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 This is my first post so be gentle. Great field goal and awesome home run.... Go sports Hi and welcome! May this be the first of many...! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 This is my first post so be gentle. Great field goal and awesome home run.... Go sportsHi and welcome! May this be the first of many...! The nickname alone calls for expectations ... Welcome! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Enda en jævla Amerikaner 24 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 This is my first post so be gentle. Great field goal and awesome home run.... Go sportsHi and welcome! May this be the first of many...! The nickname alone calls for expectations ... Welcome!I'm here to stay baby! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Nr. 14: Nøytrale tilskuere vil ha underholdende (=målfylte?) og jevne kamper. Jeg tar gjerne kamper hvor vi dreper enhver spenning lenge før det er slutt, ved godt spill. Angående dette med å elske sporten, jeg elsker ikke Stabæk noe mindre på dager hvor de har færre feilpasninger og spiller bedre defensivt, for å si det sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Når skal speaker lære seg at El Ghanassy heter Yassine og ikke Yannise? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 (endret) Omtrent samtidig som han lærer seg å lese. Endret 27. Juni 2015 av enda en jævla islending 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Vi begynte etterhvert å kalle ham Hjallis El Ghanassy. Høres bedre ut enn Jannis. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Speaker brukte to år på å lære seg navnet til Sayouba. Ikke still for høye krav, er du snill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 For et fantastisk mål av El Ghanassy og Asante. Jeg lurte på om jeg hadde fått solstikk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Birger Meling var klasse idag!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juni 2015 Grossmann...for en spiller! Av 20 forsøk på pasninger traff han nesten på 1. Og han traff nesten på en takling på slutten av kampen. Merker at jeg ikke er veldig imponert over nivået på amerikanske midtbanespillere. Godt vi har El Ghanassy som er i den helt andre enden av skalaen, både offensivt og defensivt i dag! Vet ikke hvilken side du sto på, men Gross hadde en langt bedre kamp enn sin makker på midten. synes alle amerikanerene vi har hatt har levert en arbeidsmoral langt utover det du ser blant norske spillere.. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Som Uwe Rösler sa til TV2 en gang: "Vi vinner på en dårlig dag og smaker veldig godt". Godset var veldig flinke til å ta ut Dio, men brukte også en del spillere på det, noe vi burde utnyttet ved å bruke kantene mer. Ser at alle fører opp 2-1 som en keepertabbe, i mine øyne er Næss også ganske bidragsytende. Ved å stoppe opp helt plutselig, uten å røre ballen, bidrar han til at Mande havner på halvdistanse. Ser at Godset-fansen prøver å klamre seg til halmstrå. Påstanden om at det er Dio som skulle hatt kort faller på sin egen urimelighet (det er fortsatt en hårreisende takling av Abu). Noen prøver også å si at ballen var over linja før Asante rakk den på 3-2. Vel, det tror jeg linjedommer ser bedre enn TV-kamera fra motsatt side... Til Start-kampen: Benk Issah, sett inn Gorozia på defensiv midt. Terp på spilleforståelse og pasningsvalg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Herlig seier men Mande må kutte ut sprellene. El G var stor i dag også! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Juni 2015 Del Skrevet 27. Juni 2015 Nr. 14: Nøytrale tilskuere vil ha underholdende (=målfylte?) og jevne kamper. Jeg tar gjerne kamper hvor vi dreper enhver spenning lenge før det er slutt, ved godt spill. Angående dette med å elske sporten, jeg elsker ikke Stabæk noe mindre på dager hvor de har færre feilpasninger og spiller bedre defensivt, for å si det sånn. Jeg støtter deg fult ut med å drepe kampene så tidlig som mulig men 2-0 har blitt en skummel ledelse så da sier vi 3-0 så er kampen drept et det liker vi best. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå