Gå til innhold

Anbefalte innlegg

bildet fra i fjorårets hjemmekamp mot lsk var også sykt fett, steners med en kanarifugl i munnen. hvem lagde/lager match-plakater i i gjor/år? har vi overhodet noen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å begynne å spekulere i lag eller...

Vi har vel tidligere hatt suksess med 5-3-2

Jeg foreslår dog:

-----------------Knutsen-----------------

--Tom---IA----Muri----Mike----Holter--

Ohr-----Sand-----Jørgensen----Sammy

----------------Veigar-------------------

Muligens litt deffensivt, men uansett...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars er inne på noe der, vi trenger forandring på topp og Ia er en kriger. Tom har en utrolig kondisjon og passer bra på som back.

Ved sidenav dette må vi ut og kjøre kanaris i senk fra første spark på ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det er tre faktorer som blir viktig i kampen mot lillestrøm. Stoppe Pål Strand/Thorud og Stefanutto/Andersson på venstresiden deres. Skjerme av Gylfi Einarsson og Robert Koren på midtbanen og passe oss for offensive hodesterke midstoppere på deres offensive dødballer.

Vår høyreside blir derfor viktig! Der får Gaute et dilemma i valg av spiller! Vi starter ganske sikkert med 3 midtstoppere som vi hart gjort de siste gangene. Hvem som spiller høyreback av I.A., Tom og Morten blir utfordringen. Jeg ville valgt I.A. fordi han har rutinene og hatt Skjønsberg med fart som dobbelt dekning på høyre midtstopperplass og latt disse bytte posisjon på cornere og frispark inn i feltet.

Ohr med fart og gjennombruddskraft på flanken blir meget viktig i denne kampen! Samme gjelder Wowoha på andre siden. Vi trenger muskler og duellstyrke på midtbanen så dersom veigar er klar ville jeg derfor valgt denne oppstillingen.

Jon - I.A., Skjønnsberg, Mike, Muri, Holter - Ohr, Stenvoll, Sand, Wowoha - Veigar.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mye å huske på for Gaute dette.. Uansett, har stor tro på at vi tar rotta på LSK. Gutta er revansjelystne etter Viking kampen og tror dessuten at veigar kommer til å score noen mål. Nå får han sjansen til å vise hva han er god for.

Støtter forslaget ditt ringo. B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Huff jeg får helt magesår av det her... På søndager er jeg som oftest for bakfull og sløv til å bli noe særlig nervøs før kampen... Nå føles det som om jeg skal opp til eksamen....

Makan til slit!!!!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA---Skjønsberg---Kjølø---Muri---Holter

Ohr---Stenvoll--Jørgensen---Sammy

----------------PALL--------------------

Forza Forza

Er det for å markere at forsvaret er potte tett at vi ikke skal spille med keeper?

Gaute pleier alltid å gjøre taktiske krumspring foran lsk-kampene. Skal bli spennende å se hva han gjør.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det eneste jeg har å utsette på denne opstillingen er at vi har lite luftstyrke på midtbanen... Det er en avveing i valget mellom Sand og Jörgensen. Det spørs litt hvilken plan man evt. har.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IA---Skjønsberg---Kjølø---Muri---Holter

Ohr---Stenvoll--Jørgensen---Sammy

Forza Forza

Hva med

Stenvoll---IA---Kjølø---Muri---Holter

Ohr---Sand--Jørgensen---Sammy

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man må huske på at LSK-forsvaret består av store sterke menn. Vi trenger muskler der fremme, så jeg er åpen for både Veigar og Sand på topp, og så kan Finstad komme inn i 2. omg og løpe fra møre forsvarere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, ikke mening å late som det var noen offisiel lagsoppstilling. Det var uti fra hodet, og hjertet. Tror det kunne funket. Stenvoll jobber og sliter, og er i tillegg mer spillende en Peter. Er nødt til å ha med Mads, slik at han kan fore Stian, Sammy og Veigar med god-kuler. Hvis LSK er gode på hodet i midtforsvaret, ja, da spiller vi ballen langs bakken. Er ikke det greit a ? Mellom beina, eller rundt beina på begge sider.

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Lsk - StabÆk
  • Opprett ny...