Hantro76 316 Del Skrevet 3. August 2015 Del Skrevet 3. August 2015 Ny kamp allerede i morgen. Vi får besøk av Vålerenga i kampen om en kvartfinale plass i NM. I forhold til tabell situasjonen i Toppserien så er det cupen viktigere en noen gang i år. Selv om vi ikke overbeviste i seieren over Amazon Grimstad i helgen skal Vålerenga hjemme være overkommelig. Så sent som for tre uker siden slo vi dem greit 2-0 med ett lag som nok ikke var like sterkt som det vi sender på banen i morgen. Satser på at vi får en reprise av guttas kamp mot samme motstander i går og at vi får en skikkelig revansje for 1-0 tapet de påførte oss i Vallhall i mai. Kampstart på Nadderud kl 18. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Ingrid S og Trine skal starte istedenfor Celine og Line. I tillegg er Ida usikker. Blir vel i såfall erstattet av Melissa W, som er klar igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Lagoppstilling: Ingrid H - Siri, Stine, Trine, Cecilie D - Ingrid S, Gunnhildur, Cathrine - Ida, Pernille, Melissa B. Benk: Cecilie F - Camilla, Celine, Line, Marie, Melissa W og Susanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Tross et usedvanlig iherdig sabotasjeforsøk fra dommer (direkte rødt kort til Reinås for det som i beste fall var en 50/50-duell), karrer vi i land en 3-2-seier som virket ganske fortjent utifra de 35 minuttene + ekstraomganger jeg rakk å få med meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Reinås fikk for protester i etterkant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Direkte rødt for protester står da ikke i regelboka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2015 (endret) Del Skrevet 4. August 2015 (endret) Det har jo med hvor kraftige protestene er. Har selv gitt vist ut en spiller for protester. Skulle gi han gult, men før jeg rakk å trekke det var det også greit å skifte farge. Dog kunne det vel også vært gitt et gult til Vålerengas spiller. Har forøvrig ventet på at det skulle smelle etter en duell mellom Reinås og Storrø. Vil anta at Reinås får minst to kampers karantene, og da må hun vel sone i neste seriekamp, i tillegg til neste cupkamp. Garanterer ikke for dette. Hun er vel også vår første spiller som er blitt utvist (eller er det noe jeg har fortrengt?). Trekningen blir offentliggjort på NFF TV torsdag 14:00. Utifra retningslinjene vil man få hjemmekamp mot Avaldsnes, Trondheims/Ørn og Røa. Bortekamp mot Kolbotn, Lillestrøm, Medkila og Sandviken. Rangering av hva som er å foretrekke: Medkila( B ) Sandviken ( B ) Trondheims/Ørn( H ) Røa(H) Kolbotn( B ) Avaldsnes( H ) Lillestrøm( B ) De to første er absolutt å foretrekke, og de to siste ønsker jeg absolutt ikke. De i mellom er hipp som happ. Endret 4. August 2015 av sexxes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Reinås ble tydelig holdt, da hun prøvde å skjerme ballen, klarere rødt kort har jeg neppe sett.... Dessverre synes jeg dette er ganske klassisk for kvinnelige dommere. Det slås voldsomt ned på protester/klager, men tas knapt tak i de rent fysiske bruddene på regelverk. Denne overså klare hands, nedsparkinger, holdinger, dyttinger og annen sabotasje av spillet. Ellers vil jeg trekke frem noen av de (dessverre ganske få) Stabækspillerne som fortjente skryt i dag: 17 år gamle Dekkerhus jr. var vel kampens beste. 18 år gamle Markussen snudde kampen da hun kom inn etter en time. 19 år gamle Velta jobbet godt på topp. Eneste ikke-tenåring som får godkjent må være Jonsdottir sentralt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. August 2015 Del Skrevet 4. August 2015 Overraskende enig angående de fire spillerne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå