Offside 4 954 Del Skrevet 9. August 2015 Del Skrevet 9. August 2015 Enig ... Men det var vel strengt tatt Ville som var tredjemann på den andre scoringen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 9. August 2015 Del Skrevet 9. August 2015 Ahh, Ville as! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 smarteste knivene i skuffa, .. sukk... Skarpeste, geirti. Skarpeste knivene i skuffen. (Hvis ikke det var ironi da. I såfall kan du se på denne posten som dobbeltironi.) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 For en morsom kampopplevelse! Fin ramme, to gode lag, og bra trøkk hos SS. Må si at jeg blir imponert over hvor smarte vi er utover i andreomgangen. Liker at vi ikke bare stormer på kontringer hver gang vi har muligheten, men også tar vare på ballen noen sekunder ekstra. Da tar vi litt av rytmen til godset. Dette virket også som noe av taktikken fra start, mtp at Mande brukte god tid på utsparkene allerede fra første minutt. I tillegg er det sinnsykt kult at vi tør å stå høyt på dem. Jesper Mathisen påpekte dette i fotballkveld, og jeg vet at gutta trente på høyt press før kampen. En ting er at laget får selvtillit av å vinne. Men det ligger vel så mye selvtillit i å se at det man trener på får effekt. Mon tro om ikke denne kampen var det endelige beviset på at vi har blitt et fullvoksent topplag? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. August 2015 Del Skrevet 10. August 2015 Enig .... Jeg ble impad av coolnessen vi vist i annen. Når vi fikk 1 0, og Godset jaget og stresset utligning, så lyste det ro over gutta våre i nesten alle situasjoner ... "Dette tar vi" holdningen som gjennomsyret Stabækspillerne må Godset ha kjent på, for når det ble 2 0 så hadde de ingenting mer å by på Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå