Hantro76 316 Del Skrevet 21. August 2015 Del Skrevet 21. August 2015 Ny viktig kamp for Chixa i morgen når Sandviken kommer på besøk. Med seier er plutselig ikke andre plass og CL spill til neste år umulig likevel. Vi må være skjerpet og på fra start for at vi ikke skal rote bort tre poeng i denne kampen, Sandviken kommer fra to seiere mot henholdsvis Kobotn hjemme sist (3-0) og 3-1 borte mot Trondheims-Ørn før det. De slo også Klepp med sterke 3-0 hjemme 16 mai. Samtidig tapte de hele 5-0 borte mot Arna-Bjørnar i starten av denne mnd. Vi har bra tak på Sandviken hjemme på Nadderud med bare store og komfortable seiere. Har møtt dem fem ganger og vunnet alle med samlet målforskjell 26-3. i 2010 var forøvrig Sandviken det eneste laget som puttet mot oss i løpet av hele sesongen på Nadderud. 2009: 6-1 2010: 4-1 NM 2011: 5-1 2012: 5-1 2013: 6-0 Kampstart på Nadderud lørdag kl 15. Kampen kolliderer på sett og vis med guttas kamp borte mot Sandefjord. Om man ønsker å få med seg begge live er det bare å hive seg i bilen rett etter at kampen på Nadderud er over. Kampstart rekker man nok ikke men det bør være mulig å være på plass på Komplett.no arena 10-15 min ut i førsteomgang. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Lagoppstilling: Ingrid H - Siri, Stine, Trine, Celine - Cathrine, Gunnhildur, Cecilie D - Ida, Pernille, Melissa B. Benken: Cecilie F - Camilla, Ingrid S, Marie, Melissa W, Selma og Susanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Stine fikk to kampers karantene da med andre ord siden hun starter i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 511 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Stine fikk to kampers karantene da med andre ord siden hun starter i dagHun fikk tre, men må stå over den siste i cup-kampen til uka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 0-0. Føles som om livet mitt er over. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 OK. Herrene sørget for at jeg fortsatt er i live. Det vi er enig om er at jentene våre er for pinglete, man venter og ser hva ballfører gjør før man går på løp. Straffen er svak. Dog er det håreisende at assistentdommer tar opp flagget for å vinke for straffe i 1. omgang, men later som han markerer for utspill i det ballen passerer linken. Flagget var opp lenge før ballen var ute. Takk og lov for at jeg ikke skrev mer i affekt rett etter kampen. Det kunne ha blitt stygt. I stedet gleder jeg meg til en ny kamp i Harstad på tirsdag. Utrolig hvordan det også hjalp med en flaske vin fra NZ. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 We need a spiss (og mye mer, men først og fremst folk som faktisk vil score) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Ser ikke ut som man finner den spissen i Norge. Pr. i dag må man tilbake til 2003 for å finne lavere snitt på toppscorer. Nå har jo Lillestrøm plukket opp den svenske storspissen Emma Lundh som på tretten kamper i Sverige har scoret 0 mål. Tror vi må være villige til å bryte våre lønnsprinsipper for å få en kvalitetsspiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Ingen juniorspiller som snart kan være på vei til å slå gjennom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Camilla Linberg, men hun er vel mer CGH enn goalgetter. Hun holder forøvrg jentealder denne sesongen, Hun og Marie neste år bør bli en livsfarlig kombinasjon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 623 Del Skrevet 22. August 2015 Del Skrevet 22. August 2015 Forøvrig er det bare Bjånesøy av spillerne som virkelig viser at hun hater å "tape." Litt for mye likegyldighet blant de andre (litt småbanning hjelper ikke på det). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå