Gå til innhold

PÅ Nadderud På Søndag

Økki
 Del

Anbefalte innlegg

hehe! de også, men de var jo bare fete da! syns det er et bra tiltak der oppe jeg, at noen hater rbk så mye at de heier på bortelaget uansett... jeg å martin(kameraten) er de som står til höyre på skjermen hoppene som noen andre rabiate karer vi

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg mins andredivisjons kampene da det var stort å møte 2.lagene til tippeligaklubber.. og da vi møtte Skeid på bislett i 1. div og ble skjelt ut av 4 jenter med skeiddrakt.  og ikke minst hvor forbanna jeg ble hver gang Philip Borgen ble bytta inn.. og når han Gunnar-fyren som jeg ikke husker etternavnet til scora og speakern dro til med "Guuuuunaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!".. ah.. minner...

jeg elsker Stabæk..

Gunnar Aakvaag ja! O speaker'n; Det var Ingo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen være en engel å si hvor den sangen kan finnes på nette. eller kan noen sende den til meg?

Så skal jeg holde meg til helvete langt vekke i fra dett forumet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk lasta ned Stabæk mitt Stabæk, Stabæk hymnen,Alltid står vi sammen,PÅ Søndag på Nadderud, cupfinalehymnen fra Kaza light.

Finner ingen av sangene lenger så de er sikkert fjerna.

Selvfølgelig har jeg fjerna alle mine Stabæksanger da det er ulovlig med fildelingsprogrammer :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvor jeg fikk den (på nadderud på søndag) men fikk "Ja, vi elsker stabæk" og "Vi er stabæk" hos StabækLars (her) Herlige sanger!!!! :D:D

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjör det du blaaere. bare legg meg til:)

markus: enig der men markus... vet bare ikke helt hva jeg skal si! hehe. men dette er for veeeeldig personlig bruk:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 år senere...
  • 2 uker senere...

Du fra stedet med den jysla fine diolakta.

Du kan få sangen om du lover at Ingenting kommer å spiller i bursdagen min

PS: Kan noen sende meg sangen, har desverre ikke mulighet til å kjøpe CDen nå.

Helst en litt god kvalitet(gjerne over 193, men ikke et must)

haakon (a) beining.com

Endret av Team BRT
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Kommer det noen nye vers på "På Nadderud på söndag" ?

Skulle vel ikke by på så store problemer å lage vers med humoristisk innhold om f.eks. VIF?

En musikkvideo til "På Nadderud" hadde vel også gjort seg?

Ellers synes jeg det var hyggelig lesning på stabak.no for en tid tilbake om at Ivar Dyrhaug önsker seg én

Hvorfor har vi ikke vår egen hymne? Den ene uomtvistelige: ’You’ll never walk alone!’ ’Å, Rosenborg!’ ’Alt for Norge!’ Sangen som overlever alle trender og epoker. La oss finne den nå. Satse alt på en låt, basta.
Les hele her

Dyrhaug har jo mange gode hits på samvittigheten, og mye kontakter til artister og studio, så dette kan bli spennende! Regner jo med at han ikke bare kommer med tomme önsker, men også ser for seg å kunne bidra litt til å få låten han så gjerne önsker :-)

Les mer om Ivar Dyrhaugs låtskriverier og samarbeider her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer det noen nye vers på "På Nadderud på söndag" ?

Skulle vel ikke by på så store problemer å lage vers med humoristisk innhold om f.eks. VIF?

En musikkvideo til "På Nadderud" hadde vel også gjort seg?

Ellers synes jeg det var hyggelig lesning på stabak.no for en tid tilbake om at Ivar Dyrhaug önsker seg én

Hvorfor har vi ikke vår egen hymne? Den ene uomtvistelige: ’You’ll never walk alone!’ ’Å, Rosenborg!’ ’Alt for Norge!’ Sangen som overlever alle trender og epoker. La oss finne den nå. Satse alt på en låt, basta.
Les hele her

Dyrhaug har jo mange gode hits på samvittigheten, og mye kontakter til artister og studio, så dette kan bli spennende! Regner jo med at han ikke bare kommer med tomme önsker, men også ser for seg å kunne bidra litt til å få låten han så gjerne önsker :-)

Les mer om Ivar Dyrhaugs låtskriverier og samarbeider her

Det er i og for seg laget nye vers til På Nadderud på søndag, men det er mye greier med rettigheter når det gjelder den sangen så det vanskeliggjør saken. Tror vi må belage oss på at sangen forblir som den er.

det er vanskelig å lage en sang som skal bli den ene Stabæk sangen. Årsak! man vet ikke hvordan sanger blir tatt i mot, hvike sanger som treffer og hvilke som ikke treffer. At en sang blir symbolet for en klubb er ikke noe man kan skape men noe som skjer over tid. Man kan ikek bestemme at fra nå er det DENNE sangen som er Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hammarby har en sang som heter "just i dag" eller noe sånt. Den er perfekt som klubbsang. Lett å synge med på, og samtidig med et greit innhold. Må da være en eller annen jøglete visesanger som er Stabækfan og som kunne fikset noe lignende?

Endret av Anders C
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

''Just idag är jag stark'', ingen dårlig sang i det hele tatt, ganske gåsehud når hele Søderstadion synger med!

Personlig synes jeg "Just i dag" er riktig dårlig - selv i den nye versjonen som ett eller annet metalband har spilt inn. Hammarby har generelt sett utrolig ræva låter. Har mellom 50-60 Hammarbylåter liggende hjemme og "Just i dag" er den klart beste. De andre er mao enda dårligere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har for min egen del kåret Viking's sang som den morsomste :)

Dårlige fotballåter er i grunn ganske morsomt - du finner et utvalg på ss.no. Sjekk neders i høyre kollonne. Nye hver uke!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

PÅ Nadderud På Søndag
  • Opprett ny...