Økki 0 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Hei alle stabæk fans, takk for en trivelig mandag sammen på Onkel Blaa, vi Viking supportere hadde det kjempe kjekt.. (ps: bra kamp, hehe) Men når jeg var på Onkel Blaa så hørte jeg en sang som jeg tror heter På nadderud på søndag, vist jeg ikke tar feil. Er det noen som vet hvor jeg kan få fatt i den sangen på internett? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 den skal du nok slite med å få tak i på nettet for å laste ned, men går du på www.stabak.no og inn på stabäksjappa kan du kjöpe cd'en og på den ligger sangen sammen med mange andre:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2004 (endret) forresten så kan jeg sende deg "ja vi elsker stabäk" hvis du vil ha den isteden... Endret 2. Juni 2004 av knutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Økki 0 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Ble hekta på stabæk sange når jeg var der Men den som de synger om at dere får ny stadion i 2005 da? den og var ganske kul, denne kunne jeg ha tenkt meg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Vi har fine drakter også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Økki 0 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Kunne noen vært EKSTREM snill og sende meg "på Nadderud på Søndag" sangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 ..og det er tross alt penere og trivligere i bærum enn i stavanger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Økki 0 Del Skrevet 2. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 2. Juni 2004 (endret) Nei, i Stavanger lever vi normalt, vi lever ikke som sosser i stavanger.. i alle år har vi klart oss sjøl, mens i stabæk så må "pappa" bla opp penger hele tiden Dessuten så er bærum den største drittplassen jeg har vært noen gang. Er også veldig populært blant gutter og ha langt hår i Bærum "Stabæk e best i golf, Stabæk e best i golf, for de får penger av pappa for de får pengaer av pappa, for de får pengar av pappa, Å STABÆK E BEST I GOLF" DØ FOR VIKING Endret 2. Juni 2004 av Økki Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Oi! Tror ikke jeg gidder å sende deg sangen allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 i alle år har vi klart oss sjøl, mens i stabæk så må "pappa" bla opp penger hele tiden ja dere klarer dere virkelig sjøl... "kan ikke dere være så snill å sende meg den sangen a - den var så fin - jeg har ikke 100 kr til en cd - å vææær så snill" Skal spørre pappa om han gidder å spandere en på deg jeg. Men jeg tror ikke pappa gidder å spandere ting på drittunger, Pappaen min er rikere enn din Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Er det denne du skal ha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Komiske greier dette her... Først ber man på knærne om en sang, så blir man utålmodig og forhåpentligvis før noen rekker å være hyggelig å sende sangen kommer det oppgulp om sosser, langt hår osv.. Her har vi med den skarpeste kniven i skuffen å gjøre.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 han fant ikke opp kruttet, men stod jævlig nære når det smalt !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 HAHA! ..om det er noen trøst økli, så er ikke jeg så jævla glad i stavanger heller. har muligens noe med et rimelig kjipt opphold på madla leir å gjøre, men jeg tror heller jeg hadde flytta til MOSS enn Stavanger! uansett, du får kose deg med Viking sangen til Idol-Kjartan, mens jeg sitter her å stryker det lange håret mitt i solen, mens jeg hører på "PÅ Nadderud På Søndag" sammen med den ekstremt rike faren min. jeg er best i Golf, det stemmer. I baksetet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Økki 0 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 sorry va ikke meningen å bli så sur. har hatt en jævlig stressa dag med eksamen osv..... går rett til hjernen på meg...... men om jeg så må be på mine knær igjen så gjør jeg det, kan noen sende meg den sagen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 hehe.. sorry mann, jeg har den ikke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Ikke noe problem å skaffe seg den gratis...hm pokker jeg husker ikke hvor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 Selvkritikk er en god ting, Økki. Fortsett sånn - og du er velkommen til Nadderud neste år også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 2. Juni 2004 Del Skrevet 2. Juni 2004 men det store spörsmålet er; hva skal en viking-fan med stabäk-sanger? er du virkerlig "mörkeblå" som du sier over her...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Drit i vestlands fjortisen.. Som trofast forum medlem synes jeg nesten at jeg fortjener sangen. Jeg vet jeg fikk den i fjor en gang, men jeg har ikke no særlig musikk struktur så den er gone. Av geografiske årsaker er jeg også forhindret i å stikke og kjøpe cd. Er du kompis eller atleten? evt. noen andre? Hvis det er et sted jeg kan laste den ned så kan man vel sende en privat melding til meg så ikke stavanger duden får sangen... E. Endret 3. Juni 2004 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Økki 0 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Jeg er såklart Viking supporter men den sangen "på nadderud på søndag" er jo helt rå, er ikke bare jge som pleier og spille den, er mangen her i rogaland som har den sangen, den sangen blir jo spillt på fotball puber rundt omkring i norge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Hvis det er et sted jeg kan laste den ned så kan man vel sende en privat melding til meg så ikke stavanger duden får sangen... Send en melding til meg også i samme slengen da..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 eller så kan vi velge å fremstå som ekte supportere å kjøpe de produktene vi ønsker oss. At folk har MP3 med store kjente artister som tjener masse penger gir jeg faen i, men å kopiere, stjele fra Stabæk kan vi vel muligens holde oss for gode for. Har fortsatt dårlig samvittighet for at jeg var en av de som stod utenfor gjerdet på Nadderud og så første og andre divisjons kamper, - men ukepengene strakk bare ikke til den gangen !!! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Ja, enig! Beklager, jeg løper og kjøper CD'en med en gang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Har den jeg, fortsatt interesert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 eller så kan vi velge å fremstå som ekte supportere å kjøpe de produktene vi ønsker oss. At folk har MP3 med store kjente artister som tjener masse penger gir jeg faen i, men å kopiere, stjele fra Stabæk kan vi vel muligens holde oss for gode for. Jeg har lasta ned sangen , men jeg har selvfølgelig kjøpt cdèn også. Støtter selvfølgelig Stabæk på alle måter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 CDn får man kjøpt på stabæk kontoret sant? Kan jo eventuelt bestille den.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 3. Juni 2004 (endret) jeg mins andredivisjons kampene da det var stort å møte 2.lagene til tippeligaklubber.. og da vi møtte Skeid på bislett i 1. div og ble skjelt ut av 4 jenter med skeiddrakt. og ikke minst hvor forbanna jeg ble hver gang Philip Borgen ble bytta inn.. og når han Gunnar-fyren som jeg ikke husker etternavnet til scora og speakern dro til med "Guuuuunaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!".. ah.. minner... jeg elsker Stabæk.. Endret 3. Juni 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 personlig er jeg for ung for disse minnene, men har et helt greit minne fra lerkendal i fjor, da jeg og en kamerat tok toget opp og ned til kampen. returen gikk på samme tog som laget så vi satt i kantinevognen med gutta ned igjen, kongegreier ass! ellers var det jo stas å se ut som noen idioter på tv hver eneste gang stabäk scora også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Idiotene du så på tv var vel de 3 som sto foran oss med rosa drakter. "Heia Bortelaget". www.heiabortelaget.tk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå