gufa 550 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Og det VAR hands! Video dømming - NÅ!! Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke klarer å se dette på videobildene. Å kalle det en dommerskandale er drøyt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Og det VAR hands! Video dømming - NÅ!! Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke klarer å se dette på videobildene. Å kalle det en dommerskandale er drøyt. Men det var en veldig aktiv arm i en unormal stilling 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
greatone 861 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Og det VAR hands! Video dømming - NÅ!! Jeg må innrømme at jeg fortsatt ikke klarer å se dette på videobildene. Å kalle det en dommerskandale er drøyt. Men det var en veldig aktiv arm i en unormal stilling Så den nå på nrk, klar hands, straffe og rødt kort. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Hvorfor i all verden fortsette med Keita Jeg tenker i slike kamper bør det gå an å gi noen av akademi-spillerne noen minutter på slutten, hvertfall når det er igjen et bytte...Undere har skjedd før.. Alltid uansett!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Hvorfor i all verden fortsette med Keita Jeg tenker i slike kamper bør det gå an å gi noen av akademi-spillerne noen minutter på slutten, hvertfall når det er igjen et bytte...Undere har skjedd før.. Alltid uansett!!Helt uenig. Vi skal alltid spille vårt beste lag når vi jager poeng. Akademispillere skal få komme inn og føle positiviteten når vi cruiser inn en sikker seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. August 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 30. August 2015 Jeg vil rette en stor takk til alle de som viste fingre og dissa Fissemo og Sundgot-2! Ekkel klubb, TL støggeste trener og jeg håper bussen kræsjer og samtlige får lettere skader! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Bussen "kræsjet" vistnok og dro av venstre baklykt og skjerm da den skulle gjennom bommen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 30. August 2015 Del Skrevet 30. August 2015 Gikk det bra med bommen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå