Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Meget bra trykk fra SS på noe som ser ut som et nesten fult bortefelt. Ikke ofte det er så mange det på Lerkendal Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Dette er slitsomt å se på nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Løven er vill! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Stakkars Helland som fikk Birger ned på backen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Sayoba er verdt 500 millioner, for en keeper! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Dommerglipp. Nicolay Næss var IKKE offside . Atter en gang er RBK hjulpet av dommertrioen[/quote Endret 13. September 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 FAEN AS Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
iedvard 46 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Perfekt forsvar så en glipp i markering i siste sekund Endret 13. September 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Faen ass! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Olmg0 32 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Faen, fy faen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Helvete faen satan fitte 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Skal ikke lage corner 20 sek før slutt, måk ut til innkast! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Greit nok. Vi var ikke i nærheten av RBK. Skjønner ikke hva som har skjedd med presisjonen vår. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 I mitt hode skulle vi hatt 3+1+1 P mer og RBK -3 -1 -2 P mindre. Får håpe RBK vinner serien m 11 mål eller mer... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Dommerglipp. Nicolay Næss var IKKE offside . Atter en gang er RBK hjulpet av dommertrioen[/quote Han var offside med hodet og høyrehånda, onside med hele resten av kroppen. Noen som kan offside-reglene godt nok til å konkludere med hva som er riktig avgjørelse da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Kjedelig omgang. Litt bekymret for at den partiske dømmingen kan få konsekvenser hvis det blir flere situasjoner nære vårt mål. Som ventet. Et klart frispark mot Eyolfson for dytten på Haugstad på corneren. Begge RBK-kampene blir dermed avgjort av dommerne. Skulle vært 4 poeng til Stabæk, 1 poeng til RBK. Ble 0 til Stabæk, 6 til Rosenborg. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Greit nok. Vi var ikke i nærheten av RBK. Skjønner ikke hva som har skjedd med presisjonen vår. Jeg synes ikke det er greit nok. Første omgang var bra andre omgang RBK best men vi hadde faktisk 1 mål feil annullert og en i tverrligger, kunne fort vært 1-0 andre veien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Martin87 152 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Dommerglipp. Nicolay Næss var IKKE offside . Atter en gang er RBK hjulpet av dommertrioen[/quote Han var offside med hodet og høyrehånda, onside med hele resten av kroppen. Noen som kan offside-reglene godt nok til å konkludere med hva som er riktig avgjørelse da? Riktig avgjørelse av dommer. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Han var offside med hodet og høyrehånda, onside med hele resten av kroppen. Noen som kan offside-reglene godt nok til å konkludere med hva som er riktig avgjørelse da? Offside dømmes visst på deler av kroppen som er lovlige å bruke. Dvs om hodet er foran er det offside. Jeg synes det ser ut som at Næss (unntatt armer) er bak føttene til trøndern, altså ikke offside. Når det er sagt: Stolt av å se gutta bli kontret ned av Rosenborg på 0-0 rett før slutt. Det viser at vi har baller til å prøve! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Dommerglipp. Nicolay Næss var IKKE offside . Atter en gang er RBK hjulpet av dommertrioen[/quote Han var offside med hodet og høyrehånda, onside med hele resten av kroppen. Noen som kan offside-reglene godt nok til å konkludere med hva som er riktig avgjørelse da? Riktig avgjørelse av dommer. Du kan bare være offside med en kroppsdel som har lov til å berøre ballen. I dette tilfellet teller hodet, ikke hånda. Endret 13. September 2015 av NaturligPessimist Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Ifølge Bengt Eriksen er det onside, men han frikjenner linjedommer, da Næss er såpass kjapp at det noen hundredeler etter ballen er slått er han soleklart offside. Da blir det enkelt for en linjedommer å tro at det var offside når ballen ble slått. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Nico er ikke offside, hvordan mån får det til å bli en riktig dommeravgjøreøse skjønner jeg ikke. At den er vanskelig er jeg enig i. Uansett, uriktig straffe mot hjemme snytt for mål borte. Synes gutta legger end en stor innsats. Vi mangler en spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Likte Bob sin innstilling etter kamp. Han er SYKT revansjesugen til semi i cupen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Nico er ikke offside, hvordan mån får det til å bli en riktig dommeravgjøreøse skjønner jeg ikke. At den er vanskelig er jeg enig i. Uansett, uriktig straffe mot hjemme snytt for mål borte. Synes gutta legger end en stor innsats. Vi mangler en spiss. Støtter hvert ord ... Dette var J... tungt ... Må gå å legge meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Rosenborg hadde ikke fått annulert denne, for å si det sånn... Uansett, dette var ikke kampen hvor vi forventet poengene som skal gi oss sølvet. Bortekampen mot Viking kan vise seg å bli veldig viktig. Ellers har vi en del hjemmekamper som bør kunne gi poeng: Tromsø, Molde, Aalesund og Start. Håper og tror på minst 3 seire her. Og da vil vi være veldig nærme de ca. 55 poeng jeg tror kan holde for å hente hjem andreplassen. Skulle et eller annet lag klare å snike seg foran oss, så er det helelr ikke noen krise. Det eneste som vil være skikkelig nedtur nå, er om vi ikke klarer medalje. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Det var bare så jævlig surt! MEN, fikk jeg velge vil jeg heller ha en seier om halvannen uke... og det har vi jo fremdeles sjansen til. En ny lørdagsnatt på Bekkstua før cupfinalen med mye gøy frister virkelig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 Vi kommer til å ramle mange plasser om ikke Keita blir venn med ballen og begynner å score mål.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 13. September 2015 Del Skrevet 13. September 2015 We don't forget som Bob så fint sa etter kampslutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Del Skrevet 13. September 2015 (endret) Greit nok. Vi var ikke i nærheten av RBK. Skjønner ikke hva som har skjedd med presisjonen vår. Jeg synes ikke det er greit nok. Første omgang var bra andre omgang RBK best men vi hadde faktisk 1 mål feil annullert og en i tverrligger, kunne fort vært 1-0 andre veien Jeg klarer ikke å bli så veldig provosert over den ene feilen denne gangen. Hadde vi kjørt over RBK og blitt fratatt seieren på noe slikt så hadde det vært noe annet. Greit nok at det var en del "Lerkendal-dømming" i 50/50-situasjoner, men ikke i nærheten av nok til at vi ikke kunne tatt dette dersom vi hadde spilt som vi skal. Det hadde vært en liten skandale dersom vi hadde vunnet i dag. Det vi viste i dag var kanskje på nivå med gjennomsnittsnivået vårt i fjor. Jeg skjønner ikke hvordan Dio kan ha så mye å si for resten av spillet vårt, men han hadde tydeligvis enorm impact på hele lagstrukturen. Endret 13. September 2015 av ShermanCostello 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå