FeteFurt 6 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Ja, El-G har vært fantastisk så langt. Det kombinert med en noe usikker Tromsø-keeper bør gi en del mål idag..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Oppløftende førsteomgang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 To interessante ting til dagens kamp: - Hvordan fungerer Annan? "17 min: Annan har virket pigg og frisk de første 17 minuttene. Har vært voldsomt mye involvert på Stabæks defensive midtbane, og har enda til gode å slå en feilpasning." - Hvordan fungerer samspillet mellom Kassi, Asante, El G og Keita nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 - Hvordan fungerer Annan? Han fungerer bra :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Herregud dette har blitt sløvt etter pause... 1-1... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Da foreslår jeg Keita ut og Haugstad inn og Meling høyere i banen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Snakk om å falle sammen etter pause. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 På høy tid at Benscik får en mulighet. Håper han klarer å gripe den! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Foreslår at Keita kjører intens trening på demping av ball. Dessverre ser det ut som han spiller med slalomstøvler Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Ser ut som om han ikke bryr seg spør du meg.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Nå griner jeg snart!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Ser ut som om han ikke bryr seg spør du meg.. Helt enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Hahaha fy faen!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Q#$%JQ#$?!#)$(!#$!?()#$$"# Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 FYFAEN FOR ET MÅL!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 252 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Svar på tiltale ass! Digg! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 203 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 JADA!!!!! Noe av det diggeste på lenge!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
amuoest 733 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Jadaa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeneralVincento 87 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Så glipper det nesten på slutten, er helseskadelig å følge dette laget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Ser ut som om han ikke bryr seg spør du meg..Okei da...tilgitt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Hjerteinfarkt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Tout est pardonné, får man vel si! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 700 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Og for de som vil se flere av unggutta: I dag avsluttet vi med en snittalder på 22,9. Trekker vi vekk Messi er den på 22. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Sykeste målet!!! Gøy å se både haugstad, bencsik og Granli få så mange minutter på banen. Med litt flaks hadde Granli satt ballen som ble servert fra høyresiden til de to andre gutta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Referatet fra Nordlys http://www.nordlys.no/til/eliteserien/fotball/til-senket-av-roma-kopi-pa-overtid/s/5-34-248358 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Sist jeg ble så glad for en overtidsseier tror jeg var i Bergen for 7 år siden. Deilig å se at Annan var Annan, El G var god og at unggutta fikk sjansen. Etter at Bensick ble most av det jeg tror var tidenes største menneske, og han knapt klarte å gå, var det nydelig å se ham likevel gi alt når det skulle løpes. Førsteomgangen var fantastisk oppløftende spillemessig. Sjansesløseriet var derimot til å grine av. To 100%-sjanser satt over, to skutt til innkast(!) og et par til som fort kunne vært satt. Kampen skulle vært død og begravet etter 1. omgang. Så klarer man å følge opp med en 2. omgang som knapt kan kalles noe annet enn ræva. Bortsett fra målet talte jeg vel 1 skudd som kunne blitt noe. Resten hadde retning mot den gamle kiosken i klokkesvingen eller ble sendt avgårde med tilslaget til en seigmann. Heldigvis ble vi reddet av en deilig polball i lengste kryss. Litt mer avslutningstrening nå, og hele kamper som det ble spilt de første 45, så blir dette veldig bra 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 19. September 2015 Del Skrevet 19. September 2015 Vi var ikke gode hele de første 45, kun de siste 25 av første omgang. Men da var vi til gjengjeld så overlegent mye bedre enn TIL og skapte så mange sjanser at det burde gitt mål nok til å avgjøre kampen. Jeg tror ikke vi skal forvente at effektiviteten vår blir særlig høyere i løpet av høsten - her trenger vi mange forskjellige målscorere utover hvis det skal bli noe særlig med poeng på oss - for jeg tviler på at noen får mer enn et par mål i de resterende kampene. Det hadde selvfølgelig vært deilig om Keita, Kassi, El G, Asante eller noen andre gjorde mine ord til skamme, men jeg holder ikke akkurat pusten i spenning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. September 2015 Del Skrevet 20. September 2015 Vi var ikke gode hele de første 45, kun de siste 25 av første omgang. Men da var vi til gjengjeld så overlegent mye bedre enn TIL og skapte så mange sjanser at det burde gitt mål nok til å avgjøre kampen. Jeg tror ikke vi skal forvente at effektiviteten vår blir særlig høyere i løpet av høsten - her trenger vi mange forskjellige målscorere utover hvis det skal bli noe særlig med poeng på oss - for jeg tviler på at noen får mer enn et par mål i de resterende kampene. Det hadde selvfølgelig vært deilig om Keita, Kassi, El G, Asante eller noen andre gjorde mine ord til skamme, men jeg holder ikke akkurat pusten i spenning. I mangel av Dio/en spiss så skjønner jeg meget godt bekymringen. Håpet er at nettopp en Keita, en Kassi, en El G, en Asante nettopp scorer et par eller tre hver i de seks kampene som er igjen. Gjerne påspedd en slenger fra Birger (kunne fort fått en igår), fra Cole, Issah, Nico og Ville, så bør det holde i massevis. Med Annan tilbake så tror og håper jeg det ikke skal bli nødvendig å score så mange mål for å vinne fotballkamper for Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. September 2015 Del Skrevet 20. September 2015 Etter to usedvanlig sure tap så gjør denne seieren ennå godt : ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå