Posse 21 259 Del Skrevet 30. September 2015 Del Skrevet 30. September 2015 Jeg spanderer en øl på Simen for jobben som er gjort jeg. Rett og slett fantastisk. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 30. September 2015 Del Skrevet 30. September 2015 Konge, Totto! Den der har vi lett mye etter! Mangler fortsatt de to andre kampene, 0-0 er ikke riktig resultat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 30. September 2015 Del Skrevet 30. September 2015 Sørli - Stabæk 1-1 (Aftenposten 17.06) Grei - Stabæk 4-1 (Aftenposten 1.07) Det er nok heller dere som fortjener en øl, var greit å finne når man har tilgang til aftenpostens arkiv. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 30. September 2015 (endret) Del Skrevet 30. September 2015 (endret) Herlig!! Tusen takk Endret 30. September 2015 av bergo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 30. September 2015 Del Skrevet 30. September 2015 http://stb.guru/matches/347/stabaek/lyn/tippeligaen/2007 Dette må være en av de morsomste snuoperasjonene jeg har bevitnet. Takk for innsatsen her, gutter. Det er stor idrett! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 1. Oktober 2015 (endret) Del Skrevet 1. Oktober 2015 (endret) http://stb.guru/matches/347/stabaek/lyn/tippeligaen/2007 Dette må være en av de morsomste snuoperasjonene jeg har bevitnet. Takk for innsatsen her, gutter. Det er stor idrett! Synes den her også er ganske morsom. http://stb.guru/matches/329/stabaek/lyn/tippeligaen/2006 Endret 1. Oktober 2015 av Torres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2015 (endret) Sesongen 1984 er nå ferdigstilt. Blant høydepunktene er 6-6 kampen mot Eidsvold som så vidt jeg vet er den uavgjortkampen vi har spilt med flest mål. I dag er det forresten 22 år siden mirakelet på Os, som var startskuddet for en ny æra i Stabæk-historien. Vi rykket opp til 1. divisjon og har ikke sett oss tilbake siden. Jeg benytter også anledningen til å gratulere Petter Belsvik (112 kamper/74 mål) med 48-årsdagen. Endret 2. Oktober 2015 av bergo 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Oktober 2015 (endret) Utrolig at det er 22 år siden Os, det kjennes som om det var tre uker siden. Mitt livs lykkeligste dag, etter 84 minutter på randen av nervesammenbrudd. Da satte Fodstad 2-0 og vi visste at vi hadde rykka opp. Et tjuetalls Stabækfans tilstede og vi grein som småunger. Husker at vi klippet hockeysveisen til Skistad og lot den ligge igjen i dusjen som en hilsen. Og en bankett på Banco Rotto i Bergen samme kveld med glede og klasse samtidig. Hovedtalen var Rudyard Kiplings dikt "If", i André Bjerkes fantastiske oversettelse: Noen strofer derfra sitter banket fast fremdeles: Hvis du kan bli på post når man forlot deg og holde hodet kaldt når alt slår klikk Hvis du kan tro, når alles tvil står mot deg men også våkent lytte til kritikk Hvis du kan høre at ditt ord forvrenges til usselt pjatt i demagogens munn Hvis du kan se ditt livsverk søndersprenges og atter bygge det på naken grunn Hvis du kan satse alt på kun én terning¨ et enkelt slag ved livets spillebord og tape alt, og gjenoppta din gjerning og aldri nevne tapet med et ord Hvis du kan fylle hvert minutt av tiden med seksti solsekunder, da, som lønn er verden din, med alt som finne si den og mer - du er en Mann, min sønn. Husker jeg leste diktet noen ganger for meg selv høsten 2011 og i 2012. Det kunne vel hatt tittelen Alltid, Uansett. Endret 2. Oktober 2015 av ingo 31 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Del Skrevet 15. Oktober 2015 Da har jeg registrert meg, og prøvd å sette standarden på banehopperen. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 19. Oktober 2015 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2015 (endret) Åtte år siden Palmi headet ballen i mål på Brann Stadion. Kampfakta og høydepunkter på STB.guru. 12 år siden Stabæk slaktet Rosenborg på Lerkendal. Kampfakta på STB.guru. Endret 19. Oktober 2015 av Slum 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 19. Oktober 2015 Del Skrevet 19. Oktober 2015 10 år siden det var "midt-på-dagen"-kamp på Voldsløkka. Ikke samme opplevelse det :-) Er det flere funksjoner som vil komme etterhvert her? Vil man f.eks kunne klikke på hver enkelt bruker for å se hvilke kamper de har vært på. Hva med tabeller for hver enkelt serierunde, og andre resultater i den aktuelle serierunden? Se f.eks i linken min så er det ikke tabell, mens det er det i slum sine lenker. Uansett, denne siden er helt fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 19. Oktober 2015 Del Skrevet 19. Oktober 2015 Nye funksjoner kommer fortløpende og mulighet til å trykke inn på banehoppere er naturligvis høyt prioritert. Runde for runde-tabell fra tidligere sesonger (og Adeccoliga-sesongene) kommer etter hvert. Andre resultater de aktuelle serierundene kommer nok ikke til å komme med det første. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Er du en detektiv? Hjelp oss gjerne med å finne fødselsdato på disse spillerne. Bruk rapporteringsfunksjonen Endret 22. Oktober 2015 av bergo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2015 (endret) Kampresultater fra 1982-sesongen er nå tilgjengelig, så da er det bare å oppdatere banehopperen! Lagoppstillinger, målscorere etc. for denne sesongen kommer snart. Databasens kamp nummer 1000 ble for øvrig en dørgende kjedelig affære. Endret 22. Oktober 2015 av bergo 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 23. Oktober 2015 Del Skrevet 23. Oktober 2015 Resultater fra 1981-sesongen ute. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 24. Oktober 2015 Del Skrevet 24. Oktober 2015 Oppdatering: Det er nå mulig å trykke inn på brukere og se hvilke baner vedkommende har besøkt. Denne funksjonen er fortsatt i startfasen og hyppige endringer må påregnes. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 26. Oktober 2015 Del Skrevet 26. Oktober 2015 Syv år i dag siden den fantastiske søndagskvelden på Nadderud! http://stb.guru/matches/389/stabaek/valerenga/tippeligaen/2008 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 27. Oktober 2015 Del Skrevet 27. Oktober 2015 Det er to år siden suseren fra Granli (og syv banneord per setning i intervjuet etterpå) og opprykkseventyret i Ranheim. To år siden registerreima på bussen røk mellom hedmark og Sør-Trøndelag på vei hjem, og to år siden motoren ble fikset ved hjelp av pinner. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. November 2015 (endret) Simen Bergo kåret til Årets Stabæk-gutt på Årsfesten. Endret 14. November 2015 av Slum 37 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 13. November 2015 Del Skrevet 13. November 2015 Velfortjent 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 19. November 2015 Del Skrevet 19. November 2015 Kunne man lagt inn vote funksjon ved siden av matchene? Resultatet blir typ 5 beste kamper noen sinne evt verste. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 26. November 2015 Del Skrevet 26. November 2015 Kunne man lagt inn vote funksjon ved siden av matchene? Resultatet blir typ 5 beste kamper noen sinne evt verste. Godt innspill. Jeg har i tankene å opprette en funksjon for favorittspiller, favorittkamp og favorittbane; det vil i så fall ligne litt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 26. November 2015 (endret) Del Skrevet 26. November 2015 (endret) Spillerfotografier: Jeg har et sterkt ønske om å få tak i flere spillerfotografier. Hvis noen har litt ekstra tid til overs hadde jeg satt enormt pris på litt hjelp på den fronten. Ønsket er bilder av spillere (kun ansikt/skuldre, med øynene midt i bildet) i PNG-format (200 x 200 piksler), med nøytral/transparent bakgrunn. Eksempel vedlagt. Ta kontakt med meg hvis du ønsker å bidra. Endret 26. November 2015 av bergo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 26. November 2015 strengere krav enn på passkontoret dette jo.. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 26. November 2015 Del Skrevet 26. November 2015 strengere krav enn på passkontoret dette jo.. Haha! Nevnte format er det ideelle, men jeg kan naturligvis fire litt på kravene, særlig når det gjelder spillere fra eldre sesonger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 29. November 2015 Del Skrevet 29. November 2015 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 29. November 2015 Del Skrevet 29. November 2015 Spillerfotografier: Jeg har et sterkt ønske om å få tak i flere spillerfotografier. Hvis noen har litt ekstra tid til overs hadde jeg satt enormt pris på litt hjelp på den fronten. Ønsket er bilder av spillere (kun ansikt/skuldre, med øynene midt i bildet) i PNG-format (200 x 200 piksler), med nøytral/transparent bakgrunn. Eksempel vedlagt. Ta kontakt med meg hvis du ønsker å bidra. En god måte å finne cut outs er å laste ned facepacks fra forskjellige football manager-versjoner(sjekk ut Sortituotsi, FMNorge, FM-Base.co.uk etc). Er nok vanskelig å finne filer som fortsatt er mulig å laste ned, så om noen andre allerede har de på en gammel PC kan det være en tanke. Har flere spillere, men har ikke den pcen tilgjengelig for øyeblikket. Husker ikke navnet på alle disse spillerne, så om noen andre husker hva de jeg ikke har navngitt heter bare si i fra slik! http://www.filedropper.com/stabk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Desember 2015 (endret) Oppdatert med terminliste for 2016 Som kuriositet: Vi møter Molde i nest-første og nest-siste serierunde, med hele 224 dagers mellomrom. Til sammenligning møter vi Brann i runde 11 og 16, med bare 62 dagers mellomrom. Endret 11. Desember 2015 av bergo 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 244 Del Skrevet 11. Desember 2015 Del Skrevet 11. Desember 2015 Oppdatert med terminliste for 2016 Som kuriositet: Vi møter Molde i nest-første og nest-siste serierunde, med hele 224 dagers mellomrom. Til sammenligning møter vi Brann i runde 11 og 16, med bare 62 dagers mellomrom. Og, det var autistnyhetene. ?? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 21. Juni 2016 Del Skrevet 21. Juni 2016 Oppdatering: Vi har nå lagt inn alle kamper i perioden 1966-1980, og har dermed 50 fulle sesonger med Stabæk-kamper! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå