Slum 12 842 Del Skrevet 7. April 2023 Del Skrevet 7. April 2023 På 18.3.2023 den 13.21 skrev elaang: Hvordan ligger det an med innloggingen, så man kan legge kamper på banehopperen? @bergo og FaceBook har fikset det nå, så det er igjen mulig å logge seg inn og registrere kamper. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 14. April 2023 Del Skrevet 14. April 2023 Er det mulig å ønske seg google-innlogg, @bergo? Jeg sliter med å logge meg på Facebook utenfor app, får ikke logget meg på. Kan også hende noen ikke har FB. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2023 Del Skrevet 2. Mai 2023 Noe feil med kodinga her? Tenker på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 2. Mai 2023 Del Skrevet 2. Mai 2023 1 time siden skrev kkh94: Noe feil med kodinga her? Tenker på stadion. Har vel vært diskutert om Nadderud i det hele tatt kan brukes til kamp. Men det har jo ikke kommet noen offisiell beskjed om endring av kampsted, så jeg endret tilbake til Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 2. Mai 2023 Del Skrevet 2. Mai 2023 Kampen spilles på Nadderud. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 773 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Oktober 2023 Hva betyr grønnfargen på resultatet? Kunne bannet på at jeg har sett det før... 19 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
1369 1 383 Del Skrevet 9. Oktober 2023 Del Skrevet 9. Oktober 2023 På 5.10.2023 den 8.58 skrev RedWhiteandBlaa: Hva betyr grønnfargen på resultatet? Kunne bannet på at jeg har sett det før... Det må være de vakre fargene i Bærums kommunevåpen, som også bortesupporterne var greie nok til å blusse utover stadion denne kampen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar Er det håp om å få inn høydepunkter fra i fjor og slutten av 2022? Jeg så at Ruben Alte (ref mulig overgang) hadde scoret mot oss i 2022, men det mangler høydepunkter fra de siste fire serierundene. https://stb.guru/matches/1946/stabaek/ranheim/1-divisjon/2022 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nøfyse 2 523 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar 1 hour ago, elaang said: Er det håp om å få inn høydepunkter fra i fjor og slutten av 2022? Jeg så at Ruben Alte (ref mulig overgang) hadde scoret mot oss i 2022, men det mangler høydepunkter fra de siste fire serierundene. https://stb.guru/matches/1946/stabaek/ranheim/1-divisjon/2022 Høydepunktene fra Ranheim-kampen i 2022 ligger her i hvert fall. Får vel si det var et helt OK mål av Alte. Flere av hans mål kan sees under profilen hans på TV2. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. Januar Del Skrevet 25. Januar 2 timer siden skrev elaang: Er det håp om å få inn høydepunkter fra i fjor og slutten av 2022? Jeg så at Ruben Alte (ref mulig overgang) hadde scoret mot oss i 2022, men det mangler høydepunkter fra de siste fire serierundene. https://stb.guru/matches/1946/stabaek/ranheim/1-divisjon/2022 @bergo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Kan vi håpe at innloggingen blir fikset snart? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April 57 minutter siden skrev elaang: Kan vi håpe at innloggingen blir fikset snart? @bergo skrev følgende på tirsdag: «Facebook har endret så alle apper må være knyttet til en registrert bedrift. Har sendt inn informasjonen, så må bare vente på svaret. Skulle aldri brukt Facebook som innlogging, men det virket smart der og da (i 2013).» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 6. August Del Skrevet 6. August Er det håp om at denne siden kommer tilbake til gammel storhet? Altså innlogging og høydepunkter? Please 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 6. August Del Skrevet 6. August 2 timer siden skrev elaang: Er det håp om at denne siden kommer tilbake til gammel storhet? Altså innlogging og høydepunkter? Please 😉 @bergo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 7. August Del Skrevet 7. August På 6.8.2024 den 12.16 skrev Slum: @bergo - uten at man benytter Facebook - @elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 1. Oktober Del Skrevet 1. Oktober @bergo Innlogging er midlertidig ur drift. Vi jobber med saken. Hvordan går det med denne jobben? Det vil være så leit om det plutselig var slutt på denne fantastiske siden. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 22. Oktober Del Skrevet 22. Oktober Helt ur drift? Resultater ser ikke ut til å være oppdatert i det siste. Jeg er ikke god nok til å fikse innlogg etc, men om det trengs bidrar jeg gjerne med andre oppdateringer. @bergo? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet tirsdag kl. 08:27 Del Skrevet tirsdag kl. 08:27 Andre av mine faste maseinnlegg for å få opp siden igjen @bergo 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå