Bjornh 2 115 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Er Granli midtbane? Vi har vel brukt ham mer som Back enn kant. Og Asante mer som kant enn spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Her må det nok en klassespiller i hvert ledd skal det lukte medalje og EL avansement Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Er Granli midtbane? Vi har vel brukt ham mer som Back enn kant. Og Asante mer som kant enn spiss. Jeg førte de opp etter hva de er registrert som på http://www.stabak.no/team1players Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Keeper: trenger ikke backup Forsvar: trenger backup stopper, backup for Birger, samt en kvalitetshøyreback. Granli er vel å regne som backup på begge backer, pluss to unge som bør få slippe til med jevne mellomrom. Midt: trenger en backup på DM samt en kvalitetsvenstreving og en utfordrer på OM. Kommer litt an på hva slags formasjon BMcK har tenkt å gå for. Spiss: vanskelig å si før man har sett de nye i aksjon over tid, men kanskje det holder? Høyreback og venstreving er mest prekært? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Spiss; hvem har vi som spiss mener du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Ohi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Er ikke Moussa spiss også? Pluss at unge Pedersen vel bør få noen muligheter. Skjønt, veldig avhengig av om B vil fortsette med en eller to spisser. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Er ikke Moussa spiss også? Pluss at unge Pedersen vel bør få noen muligheter. Skjønt, veldig avhengig av om B vil fortsette med en eller to spisser.Sant nok, men vi skal ikke glemme at Pedersen bare er 16 år ung foreløpig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakjempe 579 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Ohi startet ikke en eneste kamp på topp for Jerv i år, og scorte alle målene sine som offensiv midtbanespiller. Vil bli svært overrasket/skuffet om Ohi var spissen vår, kan fungere som back up evt på topp men slik jeg ser det er han ingen spydspiss. Han kan bekle alle rollene offensivt på midtbanen, mener han vil passe best på venstresiden. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Jeg føler vel egentlig at vi ikke har spiss om vi skal over midten på tabellen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Jeg vil anbefale de av dere som mener vi er godt nok rustet på spissplass å sette fra dere akevittflasken... Er vel ingen tvil om at vi trenger en ordentlig spiss (ikke kant eller off midt) med litt power og rutine.. En slik spiller vil (forhåpentligvis) ikke bare være en trussel i seg selv, men vil også gi rom til spillere som asante og ohi. Blir spennende å se om Billy har en ung Duncan Ferguson i bakhånd.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Hepp, Holder det med en spiss da? Tror vi bør ha 2 og en anvendelig forsvarsspiller som kan spille både back og stopper. @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Mousse er dn kantspiller og Ohi er en offensiv midt/oppspillspunkt på topp, ingen spydspiss! Han er også avhengig av å ha en måltyv/fremskutt spiss ala Daniel for å bli en suksess. Da kan han derimot bli farlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 28. Desember 2015 Del Skrevet 28. Desember 2015 Hepp, Holder det med en spiss da? Tror vi bør ha 2 og en anvendelig forsvarsspiller som kan spille både back og stopper. @ringo Gjør selvsagt ingenting med 2 nei.. Men i hvertfall 1. Kunne godt tenke meg en ny og langsiktig general på midten også.. Som ikke har 45% pass accuracy... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 29. Desember 2015 Del Skrevet 29. Desember 2015 I følge Twitter så snuser FC Köln fortsatt på Asante, mens Issah har én klubb fra Tyrkia og én fra Sverige interessert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 29. Desember 2015 Del Skrevet 29. Desember 2015 I følge Twitter så snuser FC Köln fortsatt på Asante...I så fall, hvis han blir solgt, håper jeg nyheten postes her på forumet i tråden "Stabæk selger fyrverkeri"! (Ta-da-dishhhhhh) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 2. Januar 2016 Del Skrevet 2. Januar 2016 Forsvar: trenger backup stopper, backup for Birger, samt en kvalitetshøyreback. Granli er vel å regne som backup på begge backer, pluss to unge som bør få slippe til med jevne mellomrom. Skal vi mene noe med å slippe til de unge må de en gang bli førstevalg. Synes ikke Granli gjorde seg bort da han startet som back i år, og Pedersen naturlig ut å være høyrebacken vi satser på. Skal vi ha inn både ny høyreback og nytt tredjevalg som stopper ser jeg ikke helt hvor det finnes spilletid for unge spillere. Kunne trengt én spiller som er betydelig bedre enn Hanch Olsen og Espung, og som kan spille både stopper og back. Får vi det har vi dette trenger om vi virkelig vil satse på de unge også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 Forsvar: trenger backup stopper, backup for Birger, samt en kvalitetshøyreback. Granli er vel å regne som backup på begge backer, pluss to unge som bør få slippe til med jevne mellomrom. Skal vi mene noe med å slippe til de unge må de en gang bli førstevalg. Synes ikke Granli gjorde seg bort da han startet som back i år, og Pedersen naturlig ut å være høyrebacken vi satser på. Skal vi ha inn både ny høyreback og nytt tredjevalg som stopper ser jeg ikke helt hvor det finnes spilletid for unge spillere. Kunne trengt én spiller som er betydelig bedre enn Hanch Olsen og Espung, og som kan spille både stopper og back. Får vi det har vi dette trenger om vi virkelig vil satse på de unge også. Pedersen har meg bekjent aldri spilt lenge bak enn i en dyp spissrolle, men bevares... Det kryr av andre gode Akademi-spillere som gjerne prøver seg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 Forsvar: trenger backup stopper, backup for Birger, samt en kvalitetshøyreback. Granli er vel å regne som backup på begge backer, pluss to unge som bør få slippe til med jevne mellomrom. Skal vi mene noe med å slippe til de unge må de en gang bli førstevalg. Synes ikke Granli gjorde seg bort da han startet som back i år, og Pedersen naturlig ut å være høyrebacken vi satser på. Skal vi ha inn både ny høyreback og nytt tredjevalg som stopper ser jeg ikke helt hvor det finnes spilletid for unge spillere. Kunne trengt én spiller som er betydelig bedre enn Hanch Olsen og Espung, og som kan spille både stopper og back. Får vi det har vi dette trenger om vi virkelig vil satse på de unge også. Pedersen har meg bekjent aldri spilt lenge bak enn i en dyp spissrolle, men bevares... Det kryr av andre gode Akademi-spillere som gjerne prøver seg. Regner med han skulle skrive "peker seg" men at autocorrect gjorde det om til Pedersen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 Regner med han skulle skrive "peker seg" men at autocorrect gjorde det om til Pedersen Poeng til Youngboy. Forøvrig virker det da som om Android gjerne ser Pedersen som back :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 14. Februar 2016 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2016 (endret) Etter de forrige treningskampene tror jeg vi alle er enige om at det trengs forsterkninger i angrep med spesielle kvaliteter som ikke finnes i klubben nå. Men - la oss heller snakke om forsvaret. - i Skjønsberg og Ness har vi et av de beste stopperparene i ligaen. - Birger holder et utrolig høyt nivå. Og Jeppe Moe gjorde en god figur mot IFK nå i hans fravær. - Granli holdt jo greit nivå i tippeligaen i fjor, og spilte mange kamper så han kjenner nivået. Så førstevalgene vil jeg si er gode nok. Men både Morten og Birger har slitt med skader, og både Nico og Birger er potensielle overgangsobjekter. Og vi har mista Ville som også var et godt alternativ som stopper. Hvis vi skal være en utviklende klubb som gir de unge muligheter må vi jo på ett eller annet tidspunkt regne noen av de som har gått gradene i klubben som gode nok. I hvert fall gode nok til innhopp og som alternativer ved suspensjoner ol. Hva fins i de yngre rekker, og hvis vi trenger forsterkninger utenifra - hvilken type spiller? Endret 14. Februar 2016 av GeirSJ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Jeg mener vi trenger en sentral midtbanespiller som er tryggere enn Issah og som har mer erfaring og som kan slå baller som også ikke er støttepasninger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Vi trenger utvilsomt forsterkninger utenfra ... Og det er først og fremst den gamle we need a spis gjengangerklassikeren som gjelder ... Så gjenstår det å se om IA kan trylle frem en ny veigarnannedio ... Begynner å haste merker jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Vi trenger utvilsomt forsterkninger utenfra ... Og det er først og fremst den gamle we need a spis gjengangerklassikeren som gjelder ... Så gjenstår det å se om IA kan trylle frem en ny veigarnannedio ... Begynner å haste merker jegTar gjerne en Somen PallSkogInho ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 675 Del Skrevet 15. Februar 2016 Del Skrevet 15. Februar 2016 Så lenge det er en midtbane spiller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 24. Mars 2016 Del Skrevet 24. Mars 2016 Iflg SillySeason Norge: "Bærum snuser på et par av Stabæks ungutter. Spillere som Martin Thomassen og Cornelius Benscik skal være i samtaler med naboklubben." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. Mars 2016 Del Skrevet 24. Mars 2016 Får håpe det er snakk om lån, da. Selv om jeg har litt vanskelig for å tro at de ønsker å låne noe som helst av oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 24. Mars 2016 Del Skrevet 24. Mars 2016 Kanskje den spede begynnelsen på et samarbeid, men det er vel større sjangse for at den nesten Paven kommer fra Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 24. Mars 2016 Del Skrevet 24. Mars 2016 Bencsik har vel ikke kontrakt, så lån er nok ikke aktuelt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. Mars 2016 Del Skrevet 24. Mars 2016 Ah, det glemte jeg. Da får vi vel noe utdanningskomp da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå