bergo 560 Del Skrevet 26. Oktober 2015 Del Skrevet 26. Oktober 2015 Heldigvis er overgangssum den eneste utgiften knyttet til spillere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 27. Oktober 2015 Del Skrevet 27. Oktober 2015 4 x 3 millioner i overgangssum burde bringe oss et godt stykke på vei. Da bruker vi halvparten av Dio pengene på spillerkjøpJeg er glad du ikke er ansatt i Stabæk FotballHvor mye ser du for deg vi kan bruke av de pengene vi fikk for Dio til å styrke stallen for vi er vel ikke uenig i at den var vel tynn i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sahest 576 Del Skrevet 27. Oktober 2015 Del Skrevet 27. Oktober 2015 6-10 mill, kanskje? Inkl lønn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mariusn 585 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Ser at Næss, Meling, annan og Granli samt hedenstad og rogne er høyt ønsket i overgangstråden til RBK på vgd. Tror de vi er farmerklubben deres eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Melinho 37 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Er rimelig urealistisk så klart, men siden de snakker om det.. en forsvarsfirer med Meling-Næss-Skjønsberg-Hedenstad lukter det svidd av. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Ser at Næss, Meling, annan og Granli samt hedenstad og rogne er høyt ønsket i overgangstråden til RBK på vgd. Tror de vi er farmerklubben deres eller?Fysj, begynner å lukte 90-tallet av RBK... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 31. Oktober 2015 Del Skrevet 31. Oktober 2015 La dem drømme. Det er da helt legitimt at fansen ønsker seg noen av Norges beste forsvarsspillere. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 6. November 2015 Del Skrevet 6. November 2015 Med Emil Bohinen signert tenkte jeg over hvor fett dette laget hadde vært: Sayouba Espung, Hanche-Olsen, Skjønsberg, Granli Kassi, Bohinen Haugstad, Kassi, Benscik Pedersen Vi har i tillegg Meling og Ekblom som kan utvikle seg videre hos oss. Vi kan ikke ta full kredit for Næss, men han er også en spiller som har gjort store framskritt hos Stabæk. Forhåpentligvis får vi opp flere unggutter også etterhvert! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 6. November 2015 Del Skrevet 6. November 2015 Med Emil Bohinen signert tenkte jeg over hvor fett dette laget hadde vært: Sayouba Espung, Hanche-Olsen, Skjønsberg, Granli Kassi, Bohinen Haugstad, Kassi, Benscik Pedersen Vi har i tillegg Meling og Ekblom som kan utvikle seg videre hos oss. Vi kan ikke ta full kredit for Næss, men han er også en spiller som har gjort store framskritt hos Stabæk. Forhåpentligvis får vi opp flere unggutter også etterhvert! Flere unggutter kommer på løpende bånd i årene som kommer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 6. November 2015 Del Skrevet 6. November 2015 Spenstig men dette tror jeg aldri blir noen realitet!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. November 2015 Med Emil Bohinen signert tenkte jeg over hvor fett dette laget hadde vært: Sayouba Espung, Hanche-Olsen, Skjønsberg, Granli Kassi, Bohinen Haugstad, Kassi, Benscik Pedersen Vi har i tillegg Meling og Ekblom som kan utvikle seg videre hos oss. Vi kan ikke ta full kredit for Næss, men han er også en spiller som har gjort store framskritt hos Stabæk. Forhåpentligvis får vi opp flere unggutter også etterhvert! Tror ikke vi kan regne med at Kassi spiller på 2 plasser samtidig 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 6. November 2015 Del Skrevet 6. November 2015 Hadde vært moro å se hvordan de hadde klart seg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Melinho 37 Del Skrevet 6. November 2015 Del Skrevet 6. November 2015 Er vel dette uviktige treningskamper på vinter'n er for . 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 20. November 2015 Del Skrevet 20. November 2015 Hanche-Olsen signerte sin første proff-kontrakt idag, ut 2018 sesongen, så han må inn på lista. :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 437 Del Skrevet 2. Desember 2015 Del Skrevet 2. Desember 2015 ------------Ohi------------- Moussa--Kassi--Asante -----Kamal-----Cole---------- Birger--Næss--Messi--Granli ---------Sayouba---------- P.t. ser vel XI sånn ut. (Regner med at Messi blir) De mest usikre plassene er vel spiss, sentral midtbane og høyre back. IA nevnte at de var på utkikk etter en ny spiss, men virker som de stiller veldig høye krav, noe som er bra. Får håpe Billy kjenner til noen. Angående sentral midtbane, hadde vært fantastisk om Annan ble værende, men han ble vel for dyr? Personlig kunne jeg godt kvittet meg med Cole og doblet lønnen til Annan. På høyreback så er vi vel i dialog med forlengelse med Ville. Men jeg tror Granli kunne gjort en fin figur hadde han blitt dyrket som høyre back. XI ser greit ut, men ikke noe topplag foreløpig. Har også mye sultne unggutter i troppen nå også som kommer til å pushe de mer etablerte. Men er vel uansett noen som kommer til å forlate oss i løpet av vinduet, men satser på at IA har kontroll og kommer med noen store signeringer på nyåret. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Desember 2015 Del Skrevet 2. Desember 2015 Om man ser på hele 2015, vil jeg faktisk heller ha Issah ut enn Cole. Greit nok at Cole hadde en svak høst, men Issah ga meg langt flere hjerteinfarkt i løpet av sesongen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 2. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 2. Desember 2015 (endret) Om man ser på hele 2015, vil jeg faktisk heller ha Issah ut enn Cole. Greit nok at Cole hadde en svak høst, men Issah ga meg langt flere hjerteinfarkt i løpet av sesongen.Svak høst? Han traff på 5 pasninger etter sommerferien. Men han løp jævli mye i mellom da, både når vi og motstanderne hadde ballen. Send Grossmann tilbake over dammen. Endret 2. Desember 2015 av Kaizer Alphonse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Desember 2015 Grossman i spann med Issah fungerte strålende, bortsett fra under fasteperioden til Issah. At han fikk en rolle som ikke passet så bra for han etter Annan kom skal vi ikke laste han for. Han overrasket meg positivt og er trygg på at han kan bidra bra neste sesong også. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Desember 2015 Del Skrevet 2. Desember 2015 Strengt talt gjør det meg ingenting om vi beholder både Issah og Grossman, forøvrig. Og jeg anser det som urealistisk at vi klarer å få på plass Annan uansett. Bare mente å poengtere hvor meningsløst det blir å tenke "næ, vi hiver ut Cole" og drite i hele den meget positive vårsesongen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Har mistet litt oversikt - hadde noen giddet å oppdatere denne? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Oppdatert Stall 2016 Keepere Mande SayoubaGurpreet Singh Sandhu Forsvar Morten M. Skjønsberg Birger MelingNicolai Næss Andreas Hanche-Olsen Jesper Espung Midtbane Giorgi GoroziaCole GrossmanEirik HaugstadKamal IssahLuc Kassi Daniel GranliEmil Bohinen Angrep: Ernest Asante Emil Ekblom Emil Dahle Ohi Omoijuanfo Moussa Njie Sebastian Pedersen Har Cornelius Bencsik A-lags kontrakt? Endret 26. Desember 2015 av SAU 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Oppdatert Stall 2016Emil Dahle??? Keepere Mande Sayouba Gurpreet Singh Sandhu Forsvar Morten M. Skjønsberg Birger Meling Nicolai Næss Andreas Hanche-Olsen Jesper Espung Midtbane Giorgi Gorozia Cole Grossman Eirik Haugstad Kamal Issah Luc Kassi Daniel Granli Emil Bohinen Angrep: Ernest Asante Emil Ekblom Emil Dahle Ohi Omoijuanfo Moussa Njie Har Cornelius Bencsik A-lags kontrakt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Amatørkontrakt til 1/8-2016. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Emil Dahle skrev vel 3 års kontrakt så han skal ha kontrakt ut 2016? Endret 26. Desember 2015 av SAU Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Sebastian Pedersen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 26. Desember 2015 (endret) Proffkontrakt til 30/6-2018. Endret 26. Desember 2015 av sexxes 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Sebastian Pedersen? Lagt til 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Del Skrevet 26. Desember 2015 Del Skrevet 26. Desember 2015 Pokker så mange vi har i stallen mtp at vi er desember. Er jo mer enn 10 spillere der! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Emil Dahle var vel bare på lån til Bryne, det betyr at vi er 100% sikre på at han kommer tilbake? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 27. Desember 2015 Del Skrevet 27. Desember 2015 Emil Dahle var vel bare på lån til Bryne, det betyr at vi er 100% sikre på at han kommer tilbake? Han var på lån ja og nei vi er ikke 100% sikre men han har fortsatt kontrakt med oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå