kkh94 8 096 Del Skrevet 24. September 2015 (endret) Del Skrevet 24. September 2015 (endret) Jeg gidder ikke snakke om den jævla semifinalen lenger. Stabæk-MoldeNadderudSøndag 27.920:00TV2 Zebra Molde hjemme er nok den nest vanskeligste av de gjenværende kampene våre, Viking i Stavanger er verre. Etter en hel masse surr i vårsesongen har Molde kommet seg på beina igjen, og jeg vil påstå at maksnivået deres bare toppes av oss og Rosenborg. Hvem mangler vi? Er el-Ghanassy tilbake? Vil helst at vi skal gå tilbake til en litt mer ordinær formasjon nå: Sayouba Jalasto - Næss - Skjønsberg - Meling/Granli Grossman - Annan Asante - Kassi - el-Ghanassy/Meling Keita Keita har faktisk spilt to ålreite kamper på rad nå, klarer han å få til en tredje? Med seier her er Molde helt ute av medaljekampen. Mot Godset på onsdag stilte de følgende lag: HorvathToivio - Forren - Gabrielsen - FloMoström - Singh - Berg Hestad - Hussain - Linnes Kamara Interessant at Linnes gikk opp i en midtbanerolle. Forøvrig har Molde rimelig bred stall, så i motsetning til visse andre sutrepaver, kommer de nok til å gjøre en del rulleringer og bare leve med at de har hatt et tett kampprogram. Hvor mange klarer vi å få inn på tribunen på denne kampen? Endret 24. September 2015 av kkh94 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Molde hadde også midtukekamp, så vi stiller vel relativt likt der... Molde må vel nesten vinne for å holde liv i EL-drømmen, så da må vi forvente et Molde som må/vil/bør satse litt fremover, hvilket jeg tror vil slå heldig ut for vår del. Håper gutta klarer å nullstille seg, da har jeg god tro på poeng Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Etter kampen i går som jeg mener går inn på vår topp tre beste matcher i år og at vi igjen får oss en skikkelig ufortjent på trynet, trenger jeg mye positivitet her inne for at jeg skal få noen som helst tro på poeng på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Spiller vi som i går så feier vi Molde av banen. Tipper 4-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2015 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. September 2015 Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati 32 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der... Gøy om mange blir med, ellers blir det lett å spotte meg på hovis og, der jeg sitter og klapper febrilsk! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. September 2015 Del Skrevet 24. September 2015 Jeg er med på 5 minutter klapping! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Mulig å gjøre noen form for markering over hvor jævlig bra vi syntes de spilte i semien? 5 minutter applaus fra fløyta går ellernoe? andre forslag? har et behov for å vise sympati Godt forslag. Og de av oss som sitter på Hovis kjører igang der...Gøy om mange blir med, ellers blir det lett å spotte meg på hovis og, der jeg sitter og klapper febrilsk! Støttes fra Hovis her også! Om en uke da mao? Edit; hjerneblødning,kampen er jo søndag... Endret 25. September 2015 av knutta 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Når skuffelsen og bitterheten over tapet har lagt seg bittellitte grann tenker jeg at gutta må jo ha fått litt selvtillitt av kampen, vi er bedre enn Rosenborg, vi scorer to mål - uten en spiss. Og 5 minutter med klapping støttes! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Bare et lite innspill - 5 minutter er utrolig lenge. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Godt poeng. 2 min? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Jepp, og det fortjener de. Endret 25. September 2015 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Godt poeng. 2 min? 2 min støttes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Det er jo nettopp det at det er lenge som gjør at det vil bli lagt merke til. Støtter 5 minutter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Hva med å kline til med litt skikkelig synging? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 819 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Enig med MSP! 5 minutter med klapping er sykt lenge og 90% av tilskuerne vil nok gi seg etter 1 minutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Blir vel neppe noe særlig synging på Hovis. Men på ståfeltet kan for mitt vedkommende kline til med noe skikkelig synging. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Edit: Feil tråd. Endret 25. September 2015 av Perfect 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 2 minutter er sikkert nok til å markere. Bare synes bestandig at "1 min applaus" når noen har dødd går så utrolig fort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 2 minutter er sikkert nok til å markere. Bare synes bestandig at "1 min applaus" når noen har dødd går så utrolig fortTror det er sjelden at 1 minutts applaus/ stillhet varer så lenge. Det er vel heller snakk om maks 30 sekunder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 2 minutter er sikkert nok til å markere. Bare synes bestandig at "1 min applaus" når noen har dødd går så utrolig fortTror det er sjelden at 1 minutts applaus/ stillhet varer så lenge. Det er vel heller snakk om maks 30 sekunder. La oss sørge for å klappe mer en 1 min i det minste Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 To minutter med applaus, pluss initiativet til styret med å komme 19:12, blir knallbra! Tror gutta kommer til å sette pris på dette 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 To minutter med applaus, pluss initiativet til styret med å komme 19:12, blir knallbra! Tror gutta kommer til å sette pris på dette Knall! Vi kör, så får de som måtte ønske stå distansen 3 min ekstra Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Får håpe det kommer minst tusen flere enn mot Tromsø (3400) for å hylle gutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 25. September 2015 Del Skrevet 25. September 2015 Tommy Skjerven satt opp som dommer. Dømt oss i år i cupen mot Sandefjord, og i serien mot Aalesund og Mjøndalen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Del Skrevet 25. September 2015 (endret) Molde as.. De burde bare nyte lørdagen sin. På nadderud på søndag. Slakt. Tipper 2minuttersapplausen sørger for at Tommy Høiland filmer på benken og får trenern sin utvist. Det kan bare bli bra det her Endret 26. September 2015 av steakhouse 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 26. September 2015 Del Skrevet 26. September 2015 Hadde vi bare hatt en bredere stall. Som Slum skriver fra dagens trening var denne sterkt preget av den tynne stallen. Men du verden som Bradley prøvde å gi gutta energi etter den tunge kvelden på Lerkendal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 27. September 2015 Del Skrevet 27. September 2015 Hvis du ikke allerede har sett det og har et kvarter å slå ihjel og liker å høre Stabækskryt http://www.moldefk.no/news/article/1omu7yccok1n71tpm5o439pg5q/title/mfk-studio---for-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 27. September 2015 (endret) Del Skrevet 27. September 2015 (endret) Denne må vinnes. Vi risikerer å ligge på fjerdeplass etter denne runden. Molde har de siste årene blitt en klubb vi har fått svært dårlig statisikk mot. Kun èn seier på de siste 12 kampene. http://stb.guru/teams/16/molde Endret 27. September 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå