Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Enig, enig, enig og atter enig. Problemet blir hvordan man skal gjennomføre det.. Men hva er egentlig det Fair-Fans opplegget? Jeg leser om det på Stabaek.no, men sliter med å forstå poenget. Er dette nok en "fraksjon", en Stabæk support elite klubb... Holder det ikke med en klubb, om man ikke skal ha en klubb i klubben også... Mulig jeg er på viddene her, isåfall; enlighten me! Det har jeg også lurt på..også skjønt så mye som at det har vært konflikter mellom StabækInferno og fair fans eller no sånt? *aner ikke* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Om folk ikke tør å gå inn på blaa og spørre i baren, sende en mail eller PM, eller ringe, da blir det uansett ganske vanskelig. Enig at det da blir veldig vanskelig, og dette kan være frustrerende iblant men kanskje vi skulle prøve å være enda mer imøtekommende og på den måten får folk interesert. Når det gjelder det med at folk bare kan stille seg på hovis ødelegger jo litt av greia. Vi som er organisert slåss for rettigheter (f. eks. ståtribunen da..) og de uorganiserte blir med på lasset. Hvis man måtte være medlem for å stå der hadde mange kanskje meldt seg inn? Ikke vet jeg.. Du er ikke tilfeldigvis medlem av Transport Arbeider Forbundet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Synlighet og tilgjengelighet er jo selvsagte stikkord. Men det er jo viktige at flere supportere kan bidra, slik at belastningen på de sentrale medlemmene ikke blir større. helt enig med deg! men hva er med noen "opplevelser" dere kunne skaffe utefor fotball? hva er med bbq eller en fest med stabæk support (før sommerpausen, til sesonsglutt)? hva er med møter hvor man kan lære å lage/lage egne flagger/banner (med hjelp av $$) eller hvor en spiller kommer til besøk? det viktigste er fotball, det skjønner alle. men for å få $$ større trenges det litt mer enn fotball tror jeg. dere må skape et miljø hvor alle (medlemmer og interesserte) føler seg hjemme og koser seg. tror ideen med onsdags møte er veldig bra. hvis det blir litt mer åpne, kunne det hjelpe mye. f.eks.: det ser litt merkelig ut (hvis man ikke er medlem av stabæk support eller fairfans) at alle løper rundt med drakt osv. vet ikke hvordan jeg skal forklare det, kanskje dere må prøve å være mer "open minded". dere er open minded det vet jeg, men hvis man ikke er med i $$ så ser det ikke slik ut. en stand på bekkestua eller på stadion er bra, men det virker litt som dere bare "selger" medlemskap. medlemskap må betales, det er helt ok, men det må også snike seg inn i hodene av interesserte at "stabæk support er gøy, at stabæk support er en stor familie hvor man kan ha mange gode opplevelser med nye venner, at stabæk support er åpen til andre" og disse tankene kan man ikke selge, desverre. og da begynner problemet ;-) og jeg har ingen anelse om hva man kan gjøre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Jeg foreslår at man kan prøve en slik stand en dag, med en spiller på besøk som signerer drakter, fotballer whatever. $$-folk står og deler ut ark med info om $$ hvor det nederst står. BLI MED PÅ MOROA, BLI MED I $TABÆK$UPPORT! Med blå skrift såklart.. Etter en gang kan vi videreutvikle dette enda mer og det kommer til å bli konge!! Og for Allahs skyld..vi MÅ ha et innmeldingsskjema på weben.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 4. Juni 2004 (endret) Så flott at så mange sprudler over av forslag, jeg vet jo nå hvem jeg skal ta tak i når behovet for tifo medhjelpere, bøssebærere plakat opphengig og lignende melder seg. Kanskje er det en og annen med en liten lyst til å sitte i dette styret også der ute? Hva vet jeg? Når det gjelder å skape noe utenom fotball for å få et miljø. Vi jobber veldig hardt med dette og treffene på onsdager er et ledd i dette, Der kommer det iblandt spillere, trener, kanskje noen andre spennede atraksjoener iblandt. Slik blir vi kjent med hverandre og med klubben vår. Angående det med drakt så har det vært litt får å vise hvem vi er og at vi er der, det er ingen draktplikt, ingen pilsplikt, bare forsøk på å samles også utenfor banen. Jeg foreslår at man kan prøve en slik stand en dag, med en spiller på besøk som signerer drakter, fotballer whatever. $$ er ikke Stabæk fotball og vi har derfor ikke mulighet på lik linje med dem til å bruke spillere i vår markedsføring. Klubben og spillerene har sponsorer og kontrakter om arbeidoppgaver det må nesten bli Stabæk sin oppgave å merkedsføre Stabæk, så får det bli vår oppgave og markedsføre oss. Ja enkle tiltak kan gjøres og endel kommer også til å bli gjort framover! Tusen takk for engasjementet. Endret 4. Juni 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 $$ er ikke Stabæk fotball og vi har derfor ikke mulighet på lik linje med dem til å bruke spiller i vår markedsføring. Klubben og spillerene har sponsorer og kontrakter om arbeidoppgaver det må nesten bli Stabæk sin oppgave o merkedsføre Stabæk, så får det bli vår oppgave og markedsføre oss. Det har du rett i..Kan jo hende de vil da.. (privat tid liksom, ikke trening..) De er jo verdens beste gjeng..Var på første trenings til Martin (o konge), herlig stemmning!! Når det gjelder tifo, etc er jeg sikker på at alle vil gjøre sitt for at det skal bli så bra som mulig! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Kom på en ting.. Jeg synes hvertfall at vi er bortskjermte med fine skrivebordsbakgrunner.. De er jo lekre.. Kunne man ikke prøvd å få disse opp på plakater som man kunne selge på en sånn dag som vi har snakket om. Vet om en som hadde kjøpt..! Eller alle SLs "kampbilder", neste utfordring .. Høyre side.. Samle alle de på en plakat..KONGE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Så forresten at Anton Sport brukte bildet med alle gutta - det som Stabæklars har laget - på en bukk ute på nedre Stabekk... (vet ikke om det finnes flere eksempler - så det fra en buss, så det kan jo bare være noe som ligner) -> Blaaereennblaaest et par innlegg til nå så har du et snitt på over 40 innlegg pr dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Hehe, engasjert vettu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 5. Juni 2004 Del Skrevet 5. Juni 2004 Tenkte litt.. Stabæk fotball har jo en drøss med lag nedover alderstrinnene... Kunne man ikke prøvd å å rekruttere medlemmer der..? Få trenerne til å dele ut no lapper hvor det står hvordan man kan melde seg inn og fordeler etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Det er gjort - med hell. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Hvor mange medlemmer er det pr idag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Vi rekrutterer ikke bare fra den yngre garde, også kjendiser har betalt medlemsskap. Denne fyren kom bort til meg på Blaa for 4 uker siden for å melde seg inn i $$: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/article804398.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Fett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Haha, herlig! Kjnner faktisk moren hans..(*stolt* ) Fint det med den yngre garde. Kanksje man kan gjøre det samme i andre klubber i nærmiljøet? Bærum (vet ikke om de liker det da..), etc. etc. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. Juni 2004 Del Skrevet 8. Juni 2004 De her har klart det. Kom over en link til oddrane.no og oppdaget at de hadde egen "bli medlem" knapp Så ikke så verst ut heller, bær ikke vi også klare det da? *vil ikke bli slått av oddrane..* Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 8. Juni 2004 Del Skrevet 8. Juni 2004 Det var da voldsomt så viktig den knappen var da!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 8. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 8. Juni 2004 (endret) .. Endret 8. Juni 2004 av superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Tror det kan være et godt ledd i rekrutteringen av nye medlemer, spesielt når man så hvor mange som var innom siden.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Det burde være ganske enkelt å lage denne berømte knappen og sleng med et supportersjerf til nye medlemmer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Enig der! Det med skjerf er jo et kjempetiltak! Med alle fordelene man da får kan man jo ikke unngå å ville melde seg inn. Driver forøvrig min egen lille vervekampanje i klassen..hehe. Begynner å få napp hos noen" Alltid, uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) .. Endret 9. Juni 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 9. Juni 2004 (endret) Jeg traff Nick Nolte på byen på lørdag.. han fortalte at han var i Norge for å se på Stabæk spille. ..han la til at alle vennene hans i Hollywood heier på Stabæk. Før kampen ladet han opp med litt stripping.. Endret 9. Juni 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Jeg traff Nick Nolte på byen på lørdag.. han fortalte at han var i Norge for å se på Stabæk spille. ..han la til at alle vennene hans i Hollywood heier på Stabæk. Før kampen ladet han opp med litt stripping.. Det gikk plutselig opp en lys for meg : Det ække rart Stabæk har snobbestempel, hele Hollywood holder jo med de blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Juni 2004 Del Skrevet 9. Juni 2004 Hehe, DER har vi det! Kan vi ikke få dem til å spytte inn litt penger i kassa? Det kommer alltid godt med! Da kan vi kjøpe opp hele Fornebu Boligspar og plassere stadionen der vi vil!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Er jeg litt treg eller var det noen som hadde tallet på medlemene, og fungerer inn meldings mailen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Det burde være ganske enkelt å lage denne berømte knappen og sleng med et supportersjerf til nye medlemmer. Noe sånt ??? Innmeldingsskjema Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 markus han er genial, genial, genial, markus han er genial, GENIAL! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 gleder meg til den på 3-0 i dag - sitter på L feltet !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 14. Juni 2004 Del Skrevet 14. Juni 2004 Flink gutt Markus, med riktig blå farge (mulig min LCD skjerm jukser) og en Stabæk logo inkludert blir det helt perfekt. Mener forøvrig at du snekret en tilsvarende side for 6 mnd siden uten at noen tok tak i den da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg