Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter kampen i dag er jeg litt skeptisk til folk som stemmer på andre enn Birger.

Spillerne provoserte meg etter matchen. De lo og smilte, det virket ikke som om de brydde seg. Annan var den eneste som åpenbart var forbannet og knuste blant annet en drikkeflaske foran bortefeltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes dette med all tydelighet viser hvor mye Birger med sin holdning og intensitet har betyd for oss i år. Han ville ALDRI akseptert den totale mangel på innsats som de 11 la til grunn i dag. Når BB reiser skulle det ikke overraske meg mye om Birger er den eneste han kunne tenke seg å ta med til neste klubb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min stemme gikk til Birger og i likhet med andre her så mener jeg Birgir har vist tydelig innsats. Han har hatt en bra holdning og i kampene han har vært borte vises det hvor enkelt motstanderen kommer til sjangser.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter kampen i dag er jeg litt skeptisk til folk som stemmer på andre enn Birger.

Spillerne provoserte meg etter matchen. De lo og smilte, det virket ikke som om de brydde seg. Annan var den eneste som åpenbart var forbannet og knuste blant annet en drikkeflaske foran bortefeltet.

Kapteinen lo og smilte også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Årets viktigste Stabækspiller 2015
  • Opprett ny...