kkh94 8 096 Del Skrevet 6. Januar 2016 Del Skrevet 6. Januar 2016 Gjetter på at kampene fram til 16. mai blir satt opp ila første halvdel av februar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 497 Del Skrevet 6. Januar 2016 Del Skrevet 6. Januar 2016 I fjor ble de satt opp 2. Februar, da var seriestart 6. April. Med seriestart 11. Mars burde det komme ganske snart. Har det ikke vært snakk om 2 mnd varsel med nåværende tv-avtale? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 6. Januar 2016 Del Skrevet 6. Januar 2016 Jeg venter også i spenning på dette. Lyst til å få spikret tur til Bodø i hvert fall. Forventer at vi får vite noe i løpet av de nærmeste dagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 6. Januar 2016 Del Skrevet 6. Januar 2016 SAS har i alle fall en rabattkampanje med 1.000.000 billige flybiletter som løper ut 12. Januar 2016. Så kan man bare håpe at NFF kanskje slipper de første TV-kampene før denne datoen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Toppfotball/tippeligaen/2016/Her-er-TV-kampene-for-Tippeligaen-runde-1-25/ HER ER TV-KAMPENE FOR TIPPELIGAEN RUNDE 1-25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Flott med oversikt så langt frem i tid. Men merker meg at vi har fire forskjellige kamptidspunkt (tre forskjellige dager) på de fire første kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 - Fredagskamp mot Aalesund i 1. runde - Hovedkamp mot Molde i 2. runde - Lørdag kl 18 mot VIF i 4. runde - Mandag kl 19 mot Haugesund i 7. runde - Hovedkamp mot Odd i 8. runde - Lørdag 15:30 mot Tromsø i 12. runde - Hovedkamp mot Godset i 18. runde - Søndag 15:30 mot Haugesund i 19. runde - Hovedkamp mot Viking i 20. runde - Søndag 15:30 mot Sogndal i 22. runde - Fredagskamp mot Bodø/Glimt i 25. runde Ellers spiller vi, med unntak av noen midtukekamper, søndag kl 18. (NB: ja, jeg vet at CMores hovedkamp søndag kl 18 teknisk sett er hovedkamp) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Så sinnsykt dårlig oppsett? Aalesund borte på fredag og Haugesund borte på en mandag? To kamper jeg virkelig så frem til, men går jo glipp av begge på grunn av skole... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Bare å holde ut. Siste sesong med galskapen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Synes ikke dette var så ille. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Så sinnsykt dårlig oppsett? Aalesund borte på fredag og Haugesund borte på en mandag? To kamper jeg virkelig så frem til, men går jo glipp av begge på grunn av skole... Aalesund borte på en fredag kan man vel rekke om det står om livet. Av lagene i Tippeligaen er Aalesund, Glimt, Brann, Haugesund, Molde, Rosenborg, Sogndal, Start (Unntatt Odd), Tromsø og Viking utenfor rekkevidde for lagene på Østlandet med kriteriene dine. De ti lagene må nødvendigvis ha noen fredags- og mandagskamper de også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 1. Februar 2016 Del Skrevet 1. Februar 2016 Hjemmekampen mot Bodø/Glimt må flyttes om et eller begge lag kommer til kvartfinalen i cupen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 1. Februar 2016 Del Skrevet 1. Februar 2016 Liten oppfordring til Bergo: Det hadde vært kjempefint om Stabæk-kalenderen ble oppdatert med riktige kamptidspunkt nå som terminlisten for de første 25 rundene i Tippeligaen er satt opp. Please? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Hvilken kalender er det snakk om? Jeg har kun ansvar for stb.guru-kalenderen og vi har slitt litt med innlogging der om dagen, grunnet en serverfeil. Den er oppdatert nå. SS-kalenderen er det Posse som styrer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Jeg gir Jan Fredrik tilgang til SS-kalenderen nå. Overgangsfase osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Jeg gir Jan Fredrik tilgang til SS-kalenderen nå. Overgangsfase osv. Takk! Da er alle kamper oppdatert i $$-kalenderen også. "Men hva er egentlig denne kalenderen? Og hvordan kan jeg automagisk få alle Stabæk-kampene rett inn i kalenderen min?" lurer du kanskje på? Ikke nå lenger! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Kult Sakset fra nederst i linken: " Selv om det er latterlig usannsynlig at noen $$-eliten gjor en feil." Ser minst to feil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 3. Februar 2016 (endret) Del Skrevet 3. Februar 2016 (endret) Kult Sakset fra nederst i linken: " Selv om det er latterlig usannsynlig at noen $$-eliten gjor en feil." Ser minst to feil Så ironisk *ironi* Endret 3. Februar 2016 av Jan Fredrik Visste ikke at man måtte ha ironivarsel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 093 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Haha, vakke meg! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Inkompetent mediesjef!!!! *ironi* 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hr. Smith 1 536 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Helt nydelig med kalender. Takk!En ting (i serien dustete, dustete pirk, men jeg spør likevel): hadde det vært et alternativ å ikke legge inn treningsleirene som "heldagshendelser"? Man kunne kanskje kun lagt inn kampene også her, så er det enda tydeligere når det faktisk skjer noe som er verdt å følge med på? Kombinasjonen av at jeg bruker kalender såpass mye i forbindelse med jobb og er litt Elling, gjør at det blir uoversiktlig for meg når åtte dager på rad står oppført med "avtaler".Ingen big deal. Worst case så skrur jeg den bare av igjen fram til sesongstart. Takk igjen! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Helt nydelig med kalender. Takk! En ting (i serien dustete, dustete pirk, men jeg spør likevel): hadde det vært et alternativ å ikke legge inn treningsleirene som "heldagshendelser"? Man kunne kanskje kun lagt inn kampene også her, så er det enda tydeligere når det faktisk skjer noe som er verdt å følge med på? Kombinasjonen av at jeg bruker kalender såpass mye i forbindelse med jobb og er litt Elling, gjør at det blir uoversiktlig for meg når åtte dager på rad står oppført med "avtaler". Ingen big deal. Worst case så skrur jeg den bare av igjen fram til sesongstart. Takk igjen! Målet er at kalenderen skal være best mulig for de som bruker den. Jeg ser for meg at flere ser på dette som lite hensiktsmessig. Derfor har jeg nå slettet heldagshendelsene. De tre kampene på Malta + "Ukjent motstander" på Marbella la jeg inn i kalenderen tidligere i dag 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 3. Februar 2016 Del Skrevet 3. Februar 2016 Jeg har lagt inn min før, men den oppdaterer seg ikke for årets matcher... Noen som har peiling? Er sjukt ræva på iPhone, akkurat fått meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 4. Februar 2016 Del Skrevet 4. Februar 2016 Jeg har lagt inn min før, men den oppdaterer seg ikke for årets matcher... Noen som har peiling? Er sjukt ræva på iPhone, akkurat fått megPrøv å legge den inn på nytt, slik: Mulig at du bare har lagt inn en kopi av kalenderen, istedenfor å abonnere på kalenderen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. Februar 2016 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2016 (endret) Oppdaterte kamper på stabak.no (Husk å oppdatere kalenderen, Jan Fredrik) Treningskamper: Søndag 14. feb. IFK Gøteborg - Stabæk - 16.00 - Gøteborg Lørdag 20. feb. Stabæk - Vålerenga - 14.00 - Nadderud Tirsdag 23. feb. Amkar - ukjent tidspunkt - Marbella Lørdag 27. feb. Rostov - ukjent tidspunkt - Marbella Lørdag 05. mars Mjøndalen - Stabæk - 17.00 - Isachsen stadion Endret 10. Februar 2016 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 10. Februar 2016 Del Skrevet 10. Februar 2016 Det er vel strengt tatt IFK B vi møter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 10. Februar 2016 Del Skrevet 10. Februar 2016 Det er vel strengt tatt IFK B vi møter? Jaha? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. Februar 2016 Del Skrevet 10. Februar 2016 Det er vel strengt tatt IFK B vi møter? Det står ingenting om det her. http://www.ifkgoteborg.se/Nyheter/Matchreferat-2016/IFK-Goteborg---Stabaek/?p=before 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 10. Februar 2016 Del Skrevet 10. Februar 2016 Bra i såfsll å ha solgt nesten 1500 billetter til en kamp med B-laget! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 10. Februar 2016 Del Skrevet 10. Februar 2016 Oppdaterte kamper på stabak.no (Husk å oppdatere kalenderen, Jan Fredrik) Treningskamper: Søndag 14. feb. IFK Gøteborg - Stabæk - 16.00 - Gøteborg Lørdag 20. feb. Stabæk - Vålerenga - 14.00 - Nadderud Tirsdag 23. feb. Amkar - ukjent tidspunkt - Marbella Lørdag 27. feb. Rostov - ukjent tidspunkt - Marbella Lørdag 05. mars Mjøndalen - Stabæk - 17.00 - Isachsen stadion Kalenderen er oppdatert! Norsk Toppfotball mener forøvrig at kampen mot Amkar går 24. feb. (oppdatert i dag), men jeg stoler inntil videre på Stabak.no. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå