Hanse 3 796 Del Skrevet 26. Mai 2016 Del Skrevet 26. Mai 2016 Nå er jo ikke Moskva - Shymkent innenriks heller da men..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 26. Mai 2016 Del Skrevet 26. Mai 2016 Ah, var ikke klar over at det gikk direktefly. Billigere (og litt mindre "eksotisk") blir det uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 30. Mai 2016 Del Skrevet 30. Mai 2016 Befinner meg i Estepona i sommer, så Europa FC hadde vært knall! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 31. Mai 2016 Del Skrevet 31. Mai 2016 Overraskende billige flybilletter til landene langt øst. Atskillig dyrere til de i sør (av det jeg fant). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 31. Mai 2016 Del Skrevet 31. Mai 2016 Overraskende billige flybilletter til landene langt øst. Atskillig dyrere til de i sør (av det jeg fant).Ja, kan fort bli billigere med f.eks. Balkan enn både Malta, Gibraltar og Færøyene. Vi får jo våre 4-5 alternative lag tidligere samme dag som trekningen, da kan man begynne å se på reisemuligheter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 31. Mai 2016 Del Skrevet 31. Mai 2016 Nå var det vel strengt tatt Balkan som så dyrt ut. Armenia og Georgia derimot. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 1. Juni 2016 Del Skrevet 1. Juni 2016 Håper vi får et av disse seks lag: Europa FC (Gibraltar) Bala Town FC (Wales) Cork City (Irland) Cliftonville FC (Nord-Irland) Sloboda Tuzla (Bosnia) Jeunesse Esch (Luxemburg) Gibraltar er bare en 1,5 timers kjøretur fra Malaga, Storbritanna/Irland er alltid deilig, og Luxemburg ville være bare en 2,5 timers kjøretur for meg fra Vest-Tyskland! Håper i alle fall at alle Stabækfans blir fornøyd og at det blir en kjempefint bortetur for alle og at vi slipper dyre og eksotiske turer til f. eks. Kazhakstan eller Aserbajdsjan... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 bosnia kan jeg godt styre unna ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Hvorfor det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Mest av alt fordi begge lagene ligger helt nordøst i landet. Vanskelig og dyrt å komme seg til. Alle helst vil jeg har baltikum eller de britiske øyer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni 2016 (endret) Alt er jo nå avgjort mtp. seeding og hvilke lag vi kan møte, så da kommer jeg med en "liten" oppdatering. Hvilket land skal vi til? Nord-Europa: 3 lag fra: Færøyene, Litauen, Wales 2 lag fra: Nord-Irland, Latvia, Finland, Luxembourg 1 lag fra: Island, Irland, Estland Resten av Europa: 3 lag fra: Montenegro, Malta 2 lag fra: Bosnia, Armenia, Andorra, Georgia, Makedonia, San Marino, Albania 1 lag fra: Azerbaijan, Slovakia, Ungarn, Gibraltar, Kosovo, Kazakhstan, Bulgaria, Moldova, Slovenia På kartet under er landene lagt inn, jo lysere blåfarge, jo mer sannsynlig er det at vi trekker en motstander fra det landet. (Andorra, San Marino, Malta, Gibraltar og Færøyene synes dårlig. Kosovo fikk jeg ikke markert) Hvilke lag kan vi møte? Fra Nord-Europa: RoPS Rovaniemi (Finland) IFK Mariehamn (Finland) Valur Reykjavik (Island) HB Torshavn (Færøyene) Víkingur (Færøyene) NSI Runavik (Færøyene) Suduva Marijampole (Litauen) FK Trakai (Litauen) Atlantas Klaipeda (Litauen) FK Jelgava (Latvia) Spartaks Jurmala (Latvia) Bala Town (Wales) Llandudno FC (Wales) Connah's Quay (Wales) Glenavon (Nord-Irland) Cliftonville (Nord-Irland) Cork City (Irland) Infonet Tallinn (Estland) CS Fola Esch (Luxembourg) Jeunesse d'Esch (Luxembourg) Resten: Buducnost Podgorica (Montenegro) Rudar Pljevlja (Montenegro) Bokelj Kotor (Montenegro) Kapaz Ganja (Azerbaijan) Birkirkara (Malta) Hibernians FC (Malta) Balzan FC (Malta) Shkendija Tetovo (Makedonia) Sileks Kratovo (Makedonia) MTK Budapest (Ungarn) Spartak Myjava (Slovakia) Nova Gorica (Slovenia) FC Lusitanos (Andorra) UE Santa Coloma (Andorra) Europa FC (Gibraltar) Folgore (San Marino) La Fiorita (San Marino) Samtredia (Georgia) Chikhura Sachkhere (Georgia) Partizani Tirana (Albania) Teuta Durrës (Albania) Banants Yerevan (Armenia) Shirak Gyumri (Armenia) Sloboda Tuzla (Bosnia) Radnik Bijeljina (Bosnia) Ordabasy Shymkent (Kazakhstan) FC Prishtina (Kosovo) Zaria Balti (Moldova) Slavia Sofia (Bulgaria) Hva kommer det til å koste? I denne seksjonen tar jeg for meg prisen på billigste tilgjengelige flybillett (voksen) fra Gardermoen/Torp/Rygge til en flyplass innen 2 timers kjøring fra kampstedet (dersom det ikke finnes flyplass innenfor 2 timers kjøring har jeg valgt den nærmeste tilgjengelige flyplassen). Ingen restriksjoner utover det (og at man rekker kampen med veldig god margin i begge ender), heller ikke antall mellomlandinger (også på natten). Kilde: flights.google.com Utreise dagen før kamp (29./6.) og hjemreise dagen etter kamp (1./8.). Pris t/r, kun fly. Sortert etter billigste alternativ. Pris 30. juni/7. juli - Lag (land) - Flyplass 618/618 - Suduva Marijampole (Litauen) - VNO Vilnius 618/618 - FK Trakai (Litauen) - VNO Vilnius 1678/858 - Bala Town (Wales) - MAN Manchester 1678/858 - Llandudno FC (Wales) - MAN Manchester 1678/858 - Connah's Quay (Wales) - MAN Manchester 1126/976 - Infonet Tallinn (Estland) - TLL Tallinn 1301/1113 - FK Jelgava (Latvia) - RIX Riga 1301/1113 - Spartaks Jurmala (Latvia) - RIX Riga 1921/1921 - Atlantas Klaipeda (Litauen) - PLQ Klaipeda/Palanga 2074/1952 - MTK Budapest (Ungarn) - BUD Budapest 2154/2068 - FC Lusitanos (Andorra) - BCN Barcelona 2154/2068 - UE Santa Coloma (Andorra) - BCN Barcelona 2086/2411 - Bokelj Kotor (Montenegro) - DBV Dubrovnik 2094/2279 - Nova Gorica (Slovenia) - VCE Venice/LJU Ljubljana 2276/2733 - Europa FC (Gibraltar) - AGP Malaga 2985/2443 - CS Fola Esch (Luxembourg) - LUX Luxemburg 2985/2443 - Jeunesse d'Esch (Luxembourg) - LUX Luxemburg 3007/2492 - Valur Reykjavik (Island) - KEF Keflavik 2541/2502 - Spartak Myjava (Slovakia) - VIE Wien 2617/2617 - Rudar Pljevlja (Montenegro) - SJJ Sarajevo 2617/2617 - Sloboda Tuzla (Bosnia) - SJJ Sarajevo 2635/3067 - Birkirkara (Malta) - MLA Malta 2635/3067 - Hibernians FC (Malta) - MLA Malta 2635/3067 - Balzan FC (Malta) - MLA Malta 2878/2643 - Radnik Bijeljina (Bosnia) - BEG Beograd (Tesla) 2644/2702 - Glenavon (Nord-Irland) - DUB Dublin 2644/2702 - Cliftonville (Nord-Irland) - DUB Dublin 3074/2703 - Folgore (San Marino) - BLQ Bologna 3074/2703 - La Fiorita (San Marino) - BLQ Bologna 2777/2939 - IFK Mariehamn (Finland) - MHQ Mariehamn (9t kjøring fra Oslo) 2862/2862 - Chikhura Sachkhere (Georgia) - TBS Tbilisi 3383/3008 - Cork City (Irland) - ORK Cork 3143/3111 - Slavia Sofia (Bulgaria) - SOF Sofia 3527/3260 - RoPS Rovaniemi (Finland) - KEM Kemi 3516/3356 - Shkendija Tetovo (Makedonia) - SKP Skopje 3516/3356 - Sileks Kratovo (Makedonia) - SKP Skopje 3365/3357 - FC Prishtina (Kosovo) - PRN Pristina 3865/3396 - Partizani Tirana (Albania) - TIA Tiranë 3865/3396 - Teuta Durrës (Albania) - TIA Tiranë 3445/3759 - Buducnost Podgorica (Montenegro) - TIV Tivat 4231/3463 - Zaria Balti (Moldova) - KIV Chisinau 3842/3765 - HB Torshavn (Færøyene) - FAE Vágar 3842/3765 - Víkingur (Færøyene) - FAE Vágar 3842/3765 - NSI Runavik (Færøyene) - FAE Vágar 3817/4319 - Banants Yerevan (Armenia) - EVN Yerevan 3817/4319 - Shirak Gyumri (Armenia) - EVN Yerevan 6243/5253 - Kapaz Ganja (Azerbaijan) - KVD Ganja 5838/5503 - Ordabasy Shymkent (Kazakhstan) - TSE Astana* 5990/6420 - Samtredia (Georgia) - BUS Batumi * Holder til i Shemkent, spilte tidl. i Almaty i Europakamper, men har byttet til Astana fra 2015. Prisene varier altså fra 618 kroner til 6 243 kroner. Det billigste er med Ryanair og det dyreste med Turkish via Istanbul og Nakhchivan. Noen ville kanskje brukt noen hundrelapper ekstra for å slippe Ryanair, andre ville kombinert fly og tog og noen ville kanskje dratt tidligere/hjem senere, flydd billigere til en annen by og besøkt alle stan-landene i samme slengen. Uansett gir det et godt innblikk i hva det vil koste å dra på Europa-kamp i år. Skal du være helt garantert Europarall (og ny bane på banehopperen) bør du nok legge av minimum 10.000 kroner, men er vi heldige kan du slippe unna med rundt tusenlappen. Tar forbehold om lag som spiller Europakamper på en annen stadion (evnt. ny av året), selv om jeg har tatt med dette i beregningen i bl.a. Georgia og San Marino. 18 dager igjen til trekningen… Endret 2. Juni 2016 av Jan Fredrik Ordabasy har byttet til Astana 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Trodde du var flightnørd jeg JF. Google kan iallefall ta seg en bolle for jeg finner reiser med samme kriterier til ned mot halvparten av prisen i det dyreste segmentet via andre søkemotorer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Trodde du var flightnørd jeg JF. Google kan iallefall ta seg en bolle for jeg finner reiser med samme kriterier til ned mot halvparten av prisen i det dyreste segmentet via andre søkemotorer. Google er god på å finne nærliggende flyplasser, det er hovedårsaken til at jeg valgte deres søkemotor. Er klar over at du kan få billigere billetter til en del av flyvningene, spesielt om man tar med kampanjer, "billettkasting", ungdomsbilletter o.l. Derfor det kun er et innblikk. Å finne aller billigste/beste billett begynner jeg først med når jeg vet hvilken gruppe vi kommer i (og dermed hvilke fire-fem lag vi kan trekkes mot). Prisene er forøvrig ikke delt opp i segmenter, de er t/r. De to ulike prisene er for de to ulike kampdatoene. Bare for å presisere det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er vel en viss fare for at prisene har økt (i hvert fall 30/6) innen vi vet motstander. En annen ting er vel at lagene i Andorra spiller på samme bane, så om lagene får hjemmekamp på samme dato kan vel en av kampene bli spilt på en tirsdag, men mulig man legger inn at det ene starter hjemme og det andre borte (litt det samme som med oss i 2. runde). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er vel en viss fare for at prisene har økt (i hvert fall 30/6) innen vi vet motstander. En annen ting er vel at lagene i Andorra spiller på samme bane, så om lagene får hjemmekamp på samme dato kan vel en av kampene bli spilt på en tirsdag, men mulig man legger inn at det ene starter hjemme og det andre borte (litt det samme som med oss i 2. runde).Meget mulig. Vi har ikke fått godkjent valg av dato for hjemmekamp i 2. runde forøvrig. Mer trolig at datoen blir flyttet dersom vi trekkes opp når Fredrikstad Stadion er opptatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er vel en viss fare for at prisene har økt (i hvert fall 30/6) innen vi vet motstander. En annen ting er vel at lagene i Andorra spiller på samme bane, så om lagene får hjemmekamp på samme dato kan vel en av kampene bli spilt på en tirsdag, men mulig man legger inn at det ene starter hjemme og det andre borte (litt det samme som med oss i 2. runde).Meget mulig. Vi har ikke fått godkjent valg av dato for hjemmekamp i 2. runde forøvrig. Mer trolig at datoen blir flyttet dersom vi trekkes opp når Fredrikstad Stadion er opptatt. Mao kan det bli tirsdagskamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Finfint innlegg, JF! Antar at du kjører hotell- og ralleguide når trekningen er unnagjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er det allerede bekreftet at Kosovo får delta i årets Europa League? Så vidt jeg har forstått det har UEFA ikke tatt en definitv avgjørlese om lag fra Kosovo får delta allerede i årets Europa League? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er det allerede bekreftet at Kosovo får delta i årets Europa League? Så vidt jeg har forstått det har UEFA ikke tatt en definitv avgjørlese om lag fra Kosovo får delta allerede i årets Europa League? Avgjørelsen er tatt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 336 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er det allerede bekreftet at Kosovo får delta i årets Europa League? Så vidt jeg har forstått det har UEFA ikke tatt en definitv avgjørlese om lag fra Kosovo får delta allerede i årets Europa League? Avgjørelsen er tatt. Takk. På Wikipedia har jeg funnet bare denne informasjon, derfor visste jeg ikke om avgjørelsen er tatt... ^ Kosovo (KOS): Kosovo became a UEFA member on 3 May 2016.[8] UEFA decided that their domestic cup winners could participate in the 2016–17 UEFA Europa League only if they could meet licensing criteria under article 15 of the UEFA Club Licensing & Financial Fair Play regulations, which will be confirmed following the assessment made by the UEFA administration within the deadline of 31 May 2016.[9] If Kosovo's entry is allowed, the winners of the 2015–16 Kosovar Cup, Prishtina, will enter the first qualifying round, and the domestic cup winners of association 28 (Maribor of Slovenia) will be moved from the second qualifying round to the first qualifying round.[10] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Er det allerede bekreftet at Kosovo får delta i årets Europa League? Så vidt jeg har forstått det har UEFA ikke tatt en definitv avgjørlese om lag fra Kosovo får delta allerede i årets Europa League? Avgjørelsen er tatt. Takk. På Wikipedia har jeg funnet bare denne informasjon, derfor visste jeg ikke om avgjørelsen er tatt... ^ Kosovo (KOS): Kosovo became a UEFA member on 3 May 2016.[8] UEFA decided that their domestic cup winners could participate in the 2016–17 UEFA Europa League only if they could meet licensing criteria under article 15 of the UEFA Club Licensing & Financial Fair Play regulations, which will be confirmed following the assessment made by the UEFA administration within the deadline of 31 May 2016.[9] If Kosovo's entry is allowed, the winners of the 2015–16 Kosovar Cup, Prishtina, will enter the first qualifying round, and the domestic cup winners of association 28 (Maribor of Slovenia) will be moved from the second qualifying round to the first qualifying round.[10] Kilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Fc Europa hadde vært kult... tenk å ha slått ut Europa i EL-kvallikken! ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 877 Del Skrevet 2. Juni 2016 Del Skrevet 2. Juni 2016 Da kunne vi endelig få lært Europa bokstaven Æ også! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 4. Juni 2016 Del Skrevet 4. Juni 2016 Er vel en viss fare for at prisene har økt (i hvert fall 30/6) innen vi vet motstander. En annen ting er vel at lagene i Andorra spiller på samme bane, så om lagene får hjemmekamp på samme dato kan vel en av kampene bli spilt på en tirsdag, men mulig man legger inn at det ene starter hjemme og det andre borte (litt det samme som med oss i 2. runde).Meget mulig. Vi har ikke fått godkjent valg av dato for hjemmekamp i 2. runde forøvrig. Mer trolig at datoen blir flyttet dersom vi trekkes opp når Fredrikstad Stadion er opptatt. Mao kan det bli tirsdagskamp. Og i såfall blir vel seriekampen mot Lillestrøm utsatt. Torsdag-lørdag/søndag-tirsdag går ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 8. Juni 2016 Del Skrevet 8. Juni 2016 La oss se litt på 2. kvalikkrunde også, siden trekningen av den skjer samtidig som trekningen av 1. kvalikkrunde. Vi er useedet i andre runde, og det er derfor de seedede lagene vi kan møte (evnt. laget som slo dem ut i 1. kvalikkrunde), med unntak av Strømsgodset (kan ikke møte lag fra samme land). Tar vi utgangspunkt i at alle seedede lag går videre fra 1. kvalikkrunde ender vi opp med følgende mulige motstandere. Racing Genk (Belgia) NK Maribor (Slovenia) Maccabi Tel-Aviv * (Israel) Austria Wien (Østerrike) Partizan Belgrade (Serbia) FC Midtjylland * (Danmark) Maccabi Haifa (Israel) HJK Helsinki * (Finland) Hajduk Split (Kroatia) Dinamo Minsk * (Hviterussland) Omonia Nicosia * (Kypros) Grasshoppers Zürich (Sveits) Neftchi Baku * (Azerbaijan) AEK Larnaca * (Kypros) AIK Stockholm * (Sverige) Slovan Bratislava * (Slovakia) Videoton Fehérvár * (Ungarn) FK Aktobe * (Kazakhstan) Vojvodina Novi Sad * (Serbia) Shakhtior Saligorsk * (Hviterussland) Spartak Trnava * (Slovakia) Brøndby IF * (Danmark) Osmanlispor (Tyrkia) Slavia Praha (Tsjekkia) IFK Göteborg * (Sverige) DVSC Debrecen * (Ungarn) Hearts FC * (Skottland) FK Ventspils * (Latvia) Admira Wacker * (Østerrike) BK Häcken (Sverige) Panionios (Hellas) Lokomotiva Zagreb * (Kroatia) * Laget startet som seedet lag i 1. kvalikkrunde, og det er derfor en sannsynlighet for at de blir slått ut av det useedede laget. Så lenge de seedede lagene vinner i 1. kvalikkrunde innebærer dette at vi har over 15% sannsynlighet for å møte et skandinavisk lag i evnt. 2. kvalikkrunde. Dette er før man tar geografiske hensyn, og den reelle sannsynligheten er trolig langt høyere. 5 av 8 lag vi kan møte fra vår "region" er skandinaviske, men vi kan også møte lag utenfor vår "region". 12 dager igjen til trekningen... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 12. Juni 2016 Del Skrevet 12. Juni 2016 Lagene fra Kosovo har ikke fått godkjent lisens, og blir dermed ikke med allikevel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fred. 48 Del Skrevet 16. Juni 2016 (endret) Del Skrevet 16. Juni 2016 (endret) Alt er jo nå avgjort mtp. seeding og hvilke lag vi kan møte, så da kommer jeg med en "liten" oppdatering. 20. Partizani Tirana (Albania) 21. Teuta Durrës (Albania) Nå er du ny igjen JF... Seriemesteren i Albania, Skënderbeu Korçë, ble utestengt av UEFA for kampfiksing for 10 dager siden. Dette førte til at Partizani Tirana ble flyttet til CL kvalikk og KF Tirana (som endte på 5. plass) overtok plassen til EL kvalikk. Det betyr at vi kan få et gjensyn med KF Tirana som vi møtte i CL kvalikk i 2009. Var forøvrig en jævlig fet bortetur dit, ihvertfall for oss som hadde badeferie i Dürres før Tirana. Jeg har forøvrig sendt en tweet til både UEFA og EuropaLeague om når seedinggruppene blir publisert før trekningen på mandag. Endret 16. Juni 2016 av fred. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 16. Juni 2016 Del Skrevet 16. Juni 2016 Alt er jo nå avgjort mtp. seeding og hvilke lag vi kan møte, så da kommer jeg med en "liten" oppdatering. 20. Partizani Tirana (Albania) 21. Teuta Durrës (Albania) Nå er du ny igjen JF... Seriemesteren i Albania, Skënderbeu Korçë, ble utestengt av UEFA for kampfiksing for 10 dager siden. Dette førte til at Partizani Tirana ble flyttet til CL kvalikk og KF Tirana (som endte på 5. plass) overtok plassen til EL kvalikk. Det betyr at vi kan få et gjensyn med KF Tirana som vi møtte i CL kvalikk i 2009. Var forøvrig en jævlig fet bortetur dit, ihvertfall for oss som hadde badeferie i Dürres før Tirana. Jeg har forøvrig sendt en tweet til både UEFA og EuropaLeague om når seedinggruppene blir publisert før trekningen på mandag. Ny? Husk at dette ble publisert 2. juni da, 4 dager før de ble utestengt Er forøvrig enda mer "ny", for har ikke fjernet Kosovo og ryddet opp i endringene det medførte enda heller. Men… det er 4 dager igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 16. Juni 2016 Del Skrevet 16. Juni 2016 Oppdatering:Hvilket land skal vi til?Nord-Europa:3 lag fra: Færøyene, Litauen, Wales2 lag fra: Nord-Irland, Latvia, Finland, Luxembourg1 lag fra: Island, Irland, EstlandResten av Europa:3 lag fra: Montenegro, Malta2 lag fra: Bosnia, Armenia, Andorra, Georgia, Makedonia, San Marino, Albania1 lag fra: Azerbaijan, Slovakia, Ungarn, Gibraltar, Kazakhstan, Bulgaria, Moldova, SloveniaPå kartet under er landene lagt inn, jo lysere blåfarge, jo mer sannsynlig er det at vi trekker en motstander fra det landet.(Andorra, San Marino, Malta, Gibraltar og Færøyene synes dårlig)Hvilke lag kan vi møte?Fra Nord-Europa: RoPS Rovaniemi (Finland) IFK Mariehamn (Finland) Valur Reykjavik (Island) HB Torshavn (Færøyene) Víkingur (Færøyene) NSI Runavik (Færøyene) Suduva Marijampole (Litauen) FK Trakai (Litauen) Atlantas Klaipeda (Litauen) FK Jelgava (Latvia) Spartaks Jurmala (Latvia) Bala Town (Wales) Llandudno FC (Wales) Connah's Quay (Wales) Glenavon (Nord-Irland) Cliftonville (Nord-Irland) Cork City (Irland) Infonet Tallinn (Estland) CS Fola Esch (Luxembourg) Jeunesse d'Esch (Luxembourg) Resten: Buducnost Podgorica (Montenegro) Rudar Pljevlja (Montenegro) Bokelj Kotor (Montenegro) Kapaz Ganja (Azerbaijan) Birkirkara (Malta) Hibernians FC (Malta) Balzan FC (Malta) Shkendija Tetovo (Makedonia) Sileks Kratovo (Makedonia) MTK Budapest (Ungarn) Spartak Myjava (Slovakia) Nova Gorica (Slovenia) FC Lusitanos (Andorra) UE Santa Coloma (Andorra) Europa FC (Gibraltar) Folgore (San Marino) La Fiorita (San Marino) Samtredia (Georgia) Chikhura Sachkhere (Georgia) KF Tirana (Albania) Teuta Durrës (Albania) Banants Yerevan (Armenia) Shirak Gyumri (Armenia) Sloboda Tuzla (Bosnia) Radnik Bijeljina (Bosnia) Ordabasy Shymkent (Kazakhstan) Zaria Balti (Moldova) Slavia Sofia (Bulgaria) Hva kommer det til å koste?Se forrige post, har ikke oppdatert denne. Det kommer når gruppen vår blir klar, trolig mandag morgen. KF Tirana spiller i samme by som Partizani Tirana, så ingen forskjell i fly der. Dere kan se bort ifra "3365/3357 - FC Prishtina (Kosovo) - PRN Pristina" i og med at vi ikke kan møte de lenger. 4 dager igjen til trekningen, som skjer kl. 13.00 mandag, etterfulgt av trekning av andre runde 14.30. Selv skal jeg følge trekningene fra flyplassen i Zürich, rekker dessverre ikke å ta turen ned til Nyon før flyet mitt går videre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 140 Del Skrevet 19. Juni 2016 Del Skrevet 19. Juni 2016 UEFA.com har publisert informasjon om morgendagens trekninger og live streaming av disse. Det er trolig på denne siden trekningsgruppene blir lagt ut imorgen tidlig. Husk klokkeslettene: 13.00 og 14.30 1 dag igjen! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå