Blanzinho 908 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Kun 384 tilskuere, trist som f Var du en av oss? Ting tyder vel på at vi som ikke var der gikk glipp av fint lite... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Del Skrevet 7. Juli 2016 Del Skrevet 7. Juli 2016 Mest tragiske jeg har sett noensinne. I Fredrikstad mot en klubb jeg ikke har hørt om før 2 mnd siden. Skam over klubb og emblem. Æsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juli 2016 (endret) Fritt etter Lillelien: Da er kampen over. EL er over. Stabæk har tapt for bittelille Connah's Quay Nomads. Vi er verst i verden! Vi er verst i verden! Vi har blitt slått av et lite drittlag fra Wales som ikke kan spille fotball engang. Det er aldeles utrolig! Vi har tapt for et walisisk lag! Wales, som ikke er et eget land engang, men en kvise på et land som ikke har lyst til å tilhøre Europa i det hele tatt. Klubben vår - Espen Moe, Ingebrigt Steen Jensen, Herlog Berge, Mimi Berdal - de har slått oss alle sammen. Billy McKinlay, can you hear me? Billy McKinlay, jeg har et budskap til deg nå rett etter sommerpausen, jeg har et budskap til deg. De har slått oss ut av europacupen. I første kvalikkrunde! Som de sier på ditt språk, i boksebarene rundt Madison Square Garden i New York - Our boys took a hell of a beating! Our boys took a hell of a beating! Billy McKinlay. Vi har tapt for et drittlag, og vi er i ferd med å rykke ned! Can you hear me? Vi er i ferd med å rykke ned! Og hva faen har nevnte personer tenkt å gjøre med det?!? Ikke en dritt, ref. Espen Moe. Vi skal bare vente på at arbeidsuhellene opphører av seg selv. Her er det faen ikke bare Billy som er problemet! Endret 7. Juli 2016 av geirti 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå