Offside 4 954 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 2 -2 i Godset Enga kampen ... Kollapsen får meg til å spørre: Er Annan virkelig så viktig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Kan noen skru av lyset på stadion? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Takk alle høyere makter noen kan tenkes å tro på for at bronsen ikke ryker og går til Odd på grunn av dette. Det hadde jeg hatt alvorlige problemer med å overleve. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Et 6-1 resultat ville vært et forferdelig déjà vu for BB ... Tar selvfølgelig ingenting ifra prestasjonen og jobben han har gjort i Stabæk ... Gleder meg til å hylle ham og spillerne! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 2 -2 i Godset Enga kampen ... Kollapsen får meg til å spørre: Er Annan virkelig så viktig?Ja Annan har holdt under defensive når Cole og Issah har kollapset helt utover høsten. Legg til Birger sin skade så har vi nok forklaringen på den mentale kollapsen vi har hatt siden Mjøndalen kampen virket nesten som vi tok ut alle de siste kreftene i Rosenborg kampene med en krampetrekning mot Molde. Utover det skal vi prise oss lykkelig for at Start ble bortdømt i kampen mot oss forrige runde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Det som irriterer mest er total mangel på bevegelse, samt et særdeles labert pasningstempo. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Det som irriterer mest er total mangel på bevegelse, samt et særdeles labert pasningstempo. Det som irriterer meg mest er at vi gir opp sølvet allerede i første omgang. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 388 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Det som irriterer mest er total mangel på bevegelse, samt et særdeles labert pasningstempo. Det som irriterer meg mest er at vi gir opp sølvet allerede i første omgang. To sider av samme sak.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 386 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 6-1.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Kan noen som kjenner til vår Akademi satsingen vår fortelle hvorfor ikke noen fra sportslig ledelse kan fortelle at vi ønsker medalje til feks Bensick når han har mulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaa_speider 405 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Tilbake til virkeligheten! Slik blir livet uten BB. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Flaut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Takk for i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kongblaa 194 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Dette er faen meg pinlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Da er vi blant lagene m største tap i årets TL :-( Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Gratulerer med tippe-liga debut på Edvard Race !! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 401 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Og Stabæk skal til Europa hurra hurra. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Skam, dette laget fortjener ikke hyllest. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 8. November 2015 (endret) Del Skrevet 8. November 2015 (endret) Faen så flaut Endret 8. November 2015 av s-simen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Vi skal være glad for at dette var siste match for i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Unik kamp? Uproft å ikke fullføre sesongen på en skikkelig måte. Jeg frykter et blytungt 2016... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Trond Olsen sa det vel ganske greit nå, "Det virket som Stabæk hadde tatt ferie i pausen" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Det er sykt flaut at vi tar ferie i pausen. Vi hadde jo pokker meg tatt det sølvet! Flaut! Alltid, Uanset! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Godt det ble 13p opp til RBK til slutt, så slipper vi å ha mareritt om dårlige dommeravgjørelser de neste årene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. November 2015 (endret) Del Skrevet 8. November 2015 (endret) Det er INGEN unnskyldning for en slik innsats. Spar meg for prat om nederlagsdømt etc. Dette er toppidrett så sånne prestasjoner ønsker vi IKKE være assosiert med. Reis hjem rydd opp i stallen og få inn en ny trener. Nå må det satses langsiktig. Endret 8. November 2015 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Regner med at medaljefesten er avlyst. Dette var pinlig og flaut!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Hvem kom inn for Jalasto i sluttminuttene ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Dette er direkte pinlig, men la oss si oss meget fornøyd med sesongen, bronse og EL-kval er over all forventning. Synd at sportslig ledelse ikke har kontroll på hvem som trengte en kamp til for å få en medalje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Hvem kom inn for Jalasto i sluttminuttene ? Edvard Race, debut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 8. November 2015 Del Skrevet 8. November 2015 Sender et takk til Enga jeg! Gjorde jobben de, solid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå