Offside 4 954 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 Er Thioune signert allerede? Har ikke sett det skrevet om noe sted. Noen som kan bekrefte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 Neida, jeg som surret ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 3. Mars 2016 Del Skrevet 3. Mars 2016 *Sitter ytterst på stolen* ? Noen som vet hvilket lag vi stiller på lørdag? Skal Thioune få vist seg fram? Er Cole igang igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Mars 2016 I dagens aftenposten står en oversikt over laget, denne stemmer helt sikkert ikke helt, men når jeg ser over forsvarsspillerne er det en ting som slår meg: Skjønsberg (31) fra egen juniorstall Næss (23) kom til oss som 19-åring Meling (21) kom til oss som 19-åring Granli (20) fra egen juniorstall Hanche-Olsen (19) fra egen juniorstall Race (18) fra egen juniorstall Espung (17) fra egen juniorstall Alle har kommet til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall. Det er litt kult, da? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 ikke like kult hvis vi lekker som en sil fra og med 11. mars 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Det er en helt annen sak. Det er uansett kult at hele forsvarsrekka kom til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall, spesielt sistnevnte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Enig med Aftenposten; "Keeper og forsvarsfireren er det lite å si på." Her er vi solide, og spesielt hvis vi får en Cole eller en Thioune på plass så frykter jeg ikke at vi skal lekke som en sil ... Er mer bekymret over hvordan vi skal score mål ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Bra du ser det fra en positiv side, Steffi. Granli, Næss, Skjønsberg, Meling. Det var da en forsvarsfirer som fikk prøvd seg flere ganger i fjor uten å lekke som en sil? Det forutsetter selvfølgelig en ok midtbane, men forsvarsspillerne i seg selv har da vist at de holder mål? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Merk spesielt den gode perioden vi hadde med mange clean sheet på rad spilte Cole en veldig sentral rolle. Den skal nok heller ikke undervurderes og vi ser vel resultatet av mangelen på den type spiller i dagens stall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 I dagens aftenposten står en oversikt over laget, denne stemmer helt sikkert ikke helt, men når jeg ser over forsvarsspillerne er det en ting som slår meg: Skjønsberg (31) fra egen juniorstall Næss (23) kom til oss som 19-åring Meling (21) kom til oss som 19-åring Granli (20) fra egen juniorstall Hanche-Olsen (19) fra egen juniorstall Race (18) fra egen juniorstall Espung (17) fra egen juniorstall Alle har kommet til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall. Det er litt kult, da? Pluss Kassi og Sayouba! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torqman 83 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 I dagens aftenposten står en oversikt over laget, denne stemmer helt sikkert ikke helt, men når jeg ser over forsvarsspillerne er det en ting som slår meg: Skjønsberg (31) fra egen juniorstall Næss (23) kom til oss som 19-åring Meling (21) kom til oss som 19-åring Granli (20) fra egen juniorstall Hanche-Olsen (19) fra egen juniorstall Race (18) fra egen juniorstall Espung (17) fra egen juniorstall Alle har kommet til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall. Det er litt kult, da? Pluss Kassi og Sayouba! Ja, men de er vel ikke som forsvarsspillere å regne? Det er vel ganske mange fler som "har kommet til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall"? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Ja, men de er vel ikke som forsvarsspillere å regne? Det er vel ganske mange fler som "har kommet til A-laget som tenåringer, eller via egen juniorstall"? Hvis vi tar med Sayouba og setter Kassi og Girogi sentralt på midten så er alle de 7 bakerste egen tenåringer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Starter kampen 17 eller 18 i morra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Starter kampen 17 eller 18 i morra? 1800 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Starter kampen 17 eller 18 i morra? 1800 takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Starter kampen 17 eller 18 i morra? 1800 Koster kampen noe i morgen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 4. Mars 2016 (endret) Visstnok gratis og ølservering Endret 4. Mars 2016 av Torres 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Visstnok gratis og ølservering Now we're talking ... Får uansett ikke sett den live som man bør ... Blir den streamet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Visstnok gratis og ølservering Now we're talking ... Får uansett ikke sett den live som man bør ... Blir den streamet?Såvidt jeg har forstått driver budstikka og jobber med det ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 Budstikka får ikke vist den. Måtte prioritere NM i friidrett.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Mars 2016 Del Skrevet 4. Mars 2016 *Why I am not surprised?* Noen som vet om Posse eller DT vil streame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Spilles kampen på Isachsen stadion eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Spilles kampen på Isachsen stadion eller ?Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Mjøndalen spilte 3-3 mot Molde deroppe denne uka, så virker å ha funnet formen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Jeg tipper vi taper 2-0, men at det vil være mye positivt å ta med seg til kampen mot Ålesund. Fy f... som jeg håper på å ta feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Ja, rimelig viktig å unngå 8 strake tap. Skjønsberg snakker om tvilen i laget på Budstikka idag og om hvor viktig en seier vil være her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 537 Del Skrevet 5. Mars 2016 Del Skrevet 5. Mars 2016 Jeg tipper vi taper 2-0, men at det vil være mye positivt å ta med seg til kampen mot Ålesund. Fy f... som jeg håper på å ta feil! Ikke mye positivt å ta med seg heller. Men nå vet vi hvor laget står før serien 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 7. Mars 2016 Del Skrevet 7. Mars 2016 Det er meldt stiv kuling i Ålesund på fredag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 7. Mars 2016 Del Skrevet 7. Mars 2016 Godt de ikke skal spille på Kråmyra da. Området som forøvrig ble solgt av AaFK etter flyttingen til Color Line Stadion som en del av finansieringsløsninger for klubbens nye storstue, som nå er et boligområde på Fjelltun i Ålesund. Tenk om kommunen kunne fått til en lignende løsning på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 7. Mars 2016 Del Skrevet 7. Mars 2016 MMS går for Kippe: http://www.sporten.com/nyhet/denne-spilleren-vil-alle-tippeliga-klubbene-hente 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå