AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. August 2016 Del Skrevet 15. August 2016 Valg av treningskamper er nok ikke like utslagsgivende som en halv Tippeligasesong, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2016 For en som har sittet i ledelsen i de årene du omtaler (stort sett uansett hvor langt tilbake du går:-) hadde det vært interessant å høre hvilke "tegn som har vært der hele veien for dem som har giddet å se etter dem". Vi så tegn til at Bob Bradley kunne utrette mirakler, hvilket han gjorde. Vi så tegn til at et lag som lå på nedrykksplass etter fem serierunder i 2013 (ned til 2. div) kunne bli et opprykkslag hvis vi mobiliserte folket når vi var i rød sone. Vi så tegn til at det var lurt å selge Diomande for 20 millioner kroner og Boli for nesten ti, hvis vi skulle ha økonomi til å drive klubben nogenlunde forsvarlig videre. Vi så tegn til at det var riktig å gå til erstatningssøksmål etter overgangssaken, og at det var riktig å si nei til første tilbud om forlik. Vi så tegn til at Stabæk må være en positiv kraft i lokalsamfunnet utover å spille 15 hjemmekamper - og startert gatelag, Del Drømmen og et tilbud til asylsøkerne i nærområdet. Vi så tegn til at Billy ikke var rette mann for oss likevel og gjorde grep da det var nødvendig (selv om man kan innvende at det kom litt for sent). Vi så tegn til at Alanzinho på mange måter kunne mobilisere ny energi, nytt engasjement og en ny dimensjon til spillet vårt. Om det er riktig, vet vi ikke ennå. Så da lurer jeg på hvilke tegn vi gikk glipp av fordi vi ikke gadd å se? Med mindre du mener at styret skal bestemme treningskampene i sesongoppkjøringen. Tegn tyder på at det neppe er veien på gå. 26 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
d*u*b 2 363 Del Skrevet 15. August 2016 Del Skrevet 15. August 2016 Popcorn-time! :-) 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 175 Del Skrevet 15. August 2016 Del Skrevet 15. August 2016 Det er bare å gå tilbake og lese Bob Bradley tråden det Ingo. Ingen sier at alt som er gjort er feil, men som du selv også er inne på så er ikke alt gjort riktig heller. Korthus metaforen til Geirti er ganske spot on, og det burde egentlig ikke komme som noen stor overraskelse på noen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. August 2016 Ringo, nå er jeg lei dissingen av Bob. Han tok oss til 3. plass med et middelmådig mannskap, han har vært landslagstrener for flere landslag og er av flere større magasin kåret blant de 30 beste trenerene i verden. Jeg har ikke hørt noen spillere være misfornøyd med ham, bortsett fra Trondsen som ikke selv fikk velge hvor han skulle spille. Hvem vet hvor Dio hadde vært uten Bob,tror ikke det bare var Bob som dro nytte av det samarbeidet. Litt spesielt hvordan du setter deg til doms over mannen, og mener at du vet best av alle.... 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 15. August 2016 Del Skrevet 15. August 2016 Nå tenkte vel jeg kun denne sesongen. Det å matche oss mot såpass hard (øst)Europeisk motstand får så å skulle spille hjemmekamper i Plankebyen får meg litt til å tvile på en plan. Mulig vi ble blinde etter bronsjen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 130 Del Skrevet 15. August 2016 Del Skrevet 15. August 2016 Nå var det jævlig mange posts som dukket opp mens jeg svarte Ringo. Jeg elsket BB altså. Aldri sett oss ligge så høyt på Lerkendal. Alltid, uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. August 2016 (endret) Del Skrevet 16. August 2016 (endret) At vi ditcha Belsvik, som riktignok bidro til at "vi skled opp på et bananskall", som du så treffende har beskrevet det @ringo, når vi fikk los på BB var en nobrainer. Og han forlot klubben i en mye bedre stand enn da han kom. Arven hans har vi dessverre ikke klart å forvalte like godt, og det handler vel aller mest om en uheldig treneransettelse. Man håpet og ønsket i det lengste at det skulle funke, altfor lenge vil vel de fleste hevde, ihvertfall med fasit i hånd. Med Toni så har vi fremstått mye mer solid, og med Aafkdødaren Alanzhino på plass, så er jeg sterk i trua på at vi skal klare dette. Hadde Belsvik vært treneren vår i 2014 så tør jeg påstå at vi ikke engang hadde spilt i Tippeligaen idag. Lærdommen? Du erstatter ikke BB med en assistent. Endret 16. August 2016 av Offside 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 211 Del Skrevet 16. August 2016 Del Skrevet 16. August 2016 Vi så tegn til at Bob Bradley kunne utrette mirakler, hvilket han gjorde. Hele saken er vel at @ringo var skeptisk til Bob da han kom, og da Bob ble en supersuksess var stoltheten til @ringo for stor til at han kunne innrømme at han tok veldig feil. 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. August 2016 Det var deilig å få noen fornuftens ord fra Ingo, for å sette de aller dummeste innleggene på plass. For de aller, aller fleste som har hatt stor glede av Stabæk de siste par årene er det knekkende likegyldig om det var delvis basert på kortsiktig satsning. Et planlagt nedrykk for å bygge et nytt lag basert på lokale tenåringer og "langsiktig treningsløsning" (som om noen av betydning hadde vært interessert i den jobben) ville tatt livet av den lille publikumsmassen som er igjen og morna til sponsorpoolwn og morna til at kommunen er velvillige ifht ny stadion. Vi kommer ikke til å ha mye ressurser på flere år framover, nesten samme hvordan du vrir og vender på det. Så hva gjør vi? Bretter opp ermene og gjør det beste ut av det, hvert eneste år, for å lage magiske opplevelser for tilhengerne. Og det et det eneste som betyr noe i lengden. Bob Bradley SKAL gå inn med gullskrift i vår historie. 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. August 2016 Del Skrevet 16. August 2016 Det var deilig å få noen fornuftens ord fra Ingo, for å sette de aller dummeste innleggene på plass. For de aller, aller fleste som har hatt stor glede av Stabæk de siste par årene er det knekkende likegyldig om det var delvis basert på kortsiktig satsning. Et planlagt nedrykk for å bygge et nytt lag basert på lokale tenåringer og "langsiktig treningsløsning" (som om noen av betydning hadde vært interessert i den jobben) ville tatt livet av den lille publikumsmassen som er igjen og morna til sponsorpoolwn og morna til at kommunen er velvillige ifht ny stadion. Vi kommer ikke til å ha mye ressurser på flere år framover, nesten samme hvordan du vrir og vender på det. Så hva gjør vi? Bretter opp ermene og gjør det beste ut av det, hvert eneste år, for å lage magiske opplevelser for tilhengerne. Og det et det eneste som betyr noe i lengden. Bob Bradley SKAL gå inn med gullskrift i vår historie. Amen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Det er ikke til å nekte for at det ser litt lysere ut med tanke på resten av sesongen etter dette overgangsvinduet, med Alan, Keita og Escoe inn og (bare) Asante og Issah ut (av førsteelleveren). Spent på å se hvor mange tilskuere det blir på Nadderud på søndag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Hvis den infoen som ligger ute om kjøpene i overgangsvinduet nå stemmer sånn omtrent har Bodø-Glimt satset relativt stort og visstnok ganske dyrt. Tromsø og Ålesund har bare gjort mindre og billige endringer. Vito Vergoor er jo på plass i Ålesund allerede som JA Riises etterfølger og er stor og litt langsom. Kastrati kjenner vi jo og han har slitt med å få spilletid i Godset. Når det gjelder Tromsø har ikke klubben styrket seg vesentlig, mens Lillestrøm har satset ganske stort både med penger og antall spillere. Hvis vi skal spekulere om vinnere og tapere, tror jeg vi med dagens lag vil ta en del flere poeng enn Ålesund og Tromsø, mens jeg er veldig i tvil om styrken til Lillestrøm og B/G. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Bodø/Glimt har også mistet toppscorern sin i Milan Jevtovic da. Tror nok det merkes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Bodø/Glimt har også mistet toppscorern sin i Milan Jevtovic da. Tror nok det merkes Ja det er et godt poeng - og relativt mange nye spillere skal jo trenes inn i et nytt spillesystem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Det er ikke til å nekte for at det ser litt lysere ut med tanke på resten av sesongen etter dette overgangsvinduet, med Alan, Keita og Escoe inn og (bare) Asante og Issah ut (av førsteelleveren). Spent på å se hvor mange tilskuere det blir på Nadderud på søndag. Det er dessverre fremdeles et åpent vindu for utgående spillere men jeg er fornøyd med de inngående. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Inngående er vel veldig avhengig av konklusjon på utgående. La oss håpe alle holder fingrene unna Birger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 18. August 2016 Del Skrevet 18. August 2016 Asante plukket flest poeng så langt så store sko skal fylles av de nye, men for all del.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 19. August 2016 Del Skrevet 19. August 2016 Hjertet sier Glimt, hjernen sier Enga........Hardt å holde med motorsykkelgjengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 20. August 2016 Del Skrevet 20. August 2016 LSK spiller skikkelig ræva, det er litt betryggende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 20. August 2016 Del Skrevet 20. August 2016 Men der scoret de gitt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 703 Del Skrevet 20. August 2016 Del Skrevet 20. August 2016 Det er kanskje på tide å kritisere JJ, Nannskog og Veigar også? Tross alt har det bare gått nedover siden de vant gull, så åpenbart gjordede noe galt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Come on Viking! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. August 2016 (endret) Del Skrevet 21. August 2016 (endret) Etter å ha sett den flere ganger i reprise, kan jeg opplyse om at gigasjansen til AaFK i første omgang, når Mande redder aleine med spissen til Ålesund, ikke er offside. Den er hårfin, og faktiske veldig godt sett av linjedommeren. Endret 21. August 2016 av geirti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 552 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Ser ut som om TIL tar skalpen til Viking? 2-0 nå, 20 min igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 21. August 2016 (endret) Del Skrevet 21. August 2016 (endret) Vi må gjøre det selv, men etter kampen idag det tror jeg vi kan det! Endret 21. August 2016 av smart 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 403 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Med det laget og spillet vi viste idag, er det ingen tvil vi har definitivt forsterket oss. Vi kommer til å klatre oppover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Må nok fort opp i 33 poeng for å unngå kvalik i år men det bør gå. Får vi 4 poeng på de to neste tror jeg mye er gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 21. August 2016 Del Skrevet 21. August 2016 Etter å ha sett den flere ganger i reprise, kan jeg opplyse om at gigasjansen til AaFK i første omgang, når Mande redder aleine med spissen til Ålesund, ikke er offside. Den er hårfin, og faktiske veldig godt sett av linjedommeren. Enig at Mos ikke er i offside, men mener det fortsatt er offside på spiller nr.2 som drar fordel av at han er 4 -5 meter off. i det trekket før pasning til avslutning. Er usikker på tolkningen av dette med "er med i spillet" men. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 22. August 2016 Del Skrevet 22. August 2016 Vi er på 14.plass, 20 poeng. Må vel få lov til å nevne at vi har igjen 5 hjemmekamper. Dette er tre av dem: Stabæk- Bodø/Glimt (13.plass,21 poeng) Stabæk-Lillestrøm (12.plass, 22 poeng) Stabæk-Start (16.plass, 9 poeng) Hvis vi endelige får en positiv formkurve NÅ, er det virkelig på det perfekte tidspunktet!!! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå