Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det tror jeg også. Vi har gitt fra oss for mange matchballer til at dette kommer til å gå. Vi spiller naivt og nonchalant, noe som er en sikker oppskrift på nedrykk. Jeg tar veldig gjerne feil, men tror ikke det blir denne gangen:-(

Det er jo kun matchballene vi vinner. I starten av sesongen var kampen mot VIF en kamp om å unngå sisteplassen. Vi vant den. Neste soleklare sekspoenger i bunnstriden var borte mot Start. vi vant den. Overbevisende, til og med. Hvis det er to kamper under Toni det var skikkelig viktig å vinne, har det i ettertid vist seg at var mot LSK og AaFK. De vant vi.

Med unntak av seieren hjemme mot Viking, vinner vi kun de livsviktige sekspoengerne. Fortsetter vi slik, vinner vi hjemme mot LSK, Glimt og Start. Og da er vi godt på vei på ny kontrakt.

Start er ingen sekspoenger i siste runde. De er nede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Generelt så fungerer forsvaret vårt bra. Masse innsatsvilje og guts. Vi sliter på midten mot RBK, og fremover er det lite flyt. Skulle gjerne sett en DM ved siden av Cole, og Kassi lenger frem. Alan, Keita og Nije på samtidig, er en for mye. Særlig når det er så lite samhandling.

Et eller annet lys må gå opp, for noen, for at dette skal holde til ny kontrakt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff. Så dumt for oss at LSK skal kjempe i nedrykksstriden med en keeper med fullstendig pulverisert selvtillitt. Skikkelig dumt assa.

Tror ikke vi skal glemme at han har et veldig høyt toppnivå så hvis han finner tilbake til det er det skummelt for oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff. Så dumt for oss at LSK skal kjempe i nedrykksstriden med en keeper med fullstendig pulverisert selvtillitt. Skikkelig dumt assa.

Tror ikke vi skal glemme at han har et veldig høyt toppnivå så hvis han finner tilbake til det er det skummelt for oss.

Godt vi også har minst to keepere med veldig høyt toppnivå :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satser på at hele Nadderud synger "rykker ned" til kanarifansen 1 oktober

Høres (alltid!) fantastisk ut å rakke ned på fugla, gjerne med HELE stadion, men det kommer garantert til å misforstås av kommentatorer og studio som bare hører DEN ene linja sunget av oss.

"Har stabækfansen mistet troen på eget lag nå?" Og sportsnyhetene: "Stabæk tok alle tre poengene mot Lillestrøm, men på Nadderud sang fansen at eget lag rykker ned. "

Værsåsnill ikke la meg få rett, kan vi heller gjøre den enkle lille sangen litt mer spesifikk? Én mer stavelse, hvilket jeg tror bli bedre å synge:

Fugla skal ned. Fugla skal neeeed! Fugla skal ned! Fugla skal neeeed! Fugla skal ned! FUGLA SKAL NED! FUGLA SKAL NEEEEEED!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tippeligaen 2016 - hvordan skal det gå?
  • Opprett ny...