veigarP 783 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Toni knuser Rekdal i dag, og Deila skal prise seg lykkelig over at det nå ser ut til at han slipper å lede et OBOS-lag neste år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Vi må slå S08 og Start. I så fall tror jeg vi er garantert playoff. Det skal ikke være en umulig oppgave. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BelgiskBlaa 3 144 Del Skrevet 16. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2016 (endret) I kveld ble dagen jeg avfant meg med at denne tråden heter "OBOS-ligaen 2017 - Hvordan skal det gå?". Alt jeg ber om, hvis det først skal gå den veien, er at kvaliklaget fra OBOS sender LSK ned i dassen samtidig. Jeg orker ikke at de blir på bekostning av oss. Endret 16. Oktober 2016 av BelgiskBlaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Lillestrøm hadde flaks igjen. Brann var best i Bergen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Molde var forferdlig dårlige i kveld. Mulig å ta poeng - helst alle deroppe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Dette et tøft. Vi må ha to seire til tror jeg. Fint å starte mot S08 hjemme. Kan vi ikke for en gang skyld overraske hjemme? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Vi opprettholder vår fine bortestatistikk med poeng i denne kampen. LSK og VIF skal møte hverandre, så her er det et håp om å knappe innpå. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Tipper at Bodø/Glimt har fått alle poengene de får i år. Optimistisk å tro på poengdeling mot sarp og seier over start? Tror kvalikk er mulig med det. Hvorfor sleivsparker escoe hver gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 I utgangspunktet burde vi klare 3 poeng i alle de siste tre kampene, men om det skjer er selvsagt et annet spørsmål. Er utrolig viktig at vi finner hjemmeformen nå! Molde har virket svake i lengre tid nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bølla 190 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Om vi rykker ned på en corner som skrur inn....Sug på den. Vinteren blir tung... Orker ikke tenke på hva som skjer med klubben ved et nedrykk heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Klubben tåler nedrykk. Det har vi vist før. Men det er ikke slutt før det er slutt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Tipper at Bodø/Glimt har fått alle poengene de får i år. Optimistisk å tro på poengdeling mot sarp og seier over start? Tror kvalikk er mulig med det. Hvorfor sleivsparker escoe hver gang Sett det samme. De har 30 poeng, haugesund borte, viking hjemme og rbk borte. Må ikke bli mange poeng det. Så de er mulige å ta. VIF må slå LSK og distansere seg fra oss, da har vi sjans å ta de. Men de møter også start, får vel tre poeng der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Det er ikke slutt før det ikke er håp igjen. S08 hjemme skal og bør være 3 poeng. Molde borte bør være minst ett, spesielt med den borteformen vi har. Start hjemme skal være 3 poeng, alt annet er en skuffelse. Så får vi bare håpe de andre lagene skuffer, noe som ikke er sannsynlig. Det har vært en dritt sesong der store deler av laget har skuffet. Håper vi snur Obos-nedrykk til noe positivt om vi først rykker ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 En del poeng vil forsvinne, flere internoppgjør igjen i bunnkampen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Stabæk tar 4 poeng til tipper jeg. Ender på 32. Skal godt gjøres om det ikke blir direkte nedrykk og enden på visa 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 "It ain't over till it's over"- Yogi Berra 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Klubben tåler nedrykk. Det har vi vist før. Men det er ikke slutt før det er slutt. Hvilken verden lever du i egentlig? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 16. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2016 (endret) Det er vel ok pengestøtte året etter et evt. nedrykk, deretter blir det værre. Vi har så mange gode unge spillere at jeg ikke lar meg skremme av et år til i obos. Endret 16. Oktober 2016 av @ringo 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Utrolig hvor lett noen tar på tanken på et liv i OBOS ... Tom og utslitt etter kampen idag så kjenner jeg det på kroppen at ingen har sagt det bedre enn Bill Shankly; «Noen tror at fotball gjelder liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så.» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
redbulltore 55 Del Skrevet 16. Oktober 2016 Del Skrevet 16. Oktober 2016 tenker frem mot S08 kampen at klubben(om ikke Arne Røde) burde gå til innkjøp av leppekrem og astmamedisin slik at vi har ordentlig overskudd på laurdagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Ekspertene tror vi rykker rett ned; http://www.vg.no/sport/fotball/bodoe-glimt/eksperter-disse-lagene-maa-spille-obos-liga-og-play-off/a/23822011/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Ekspertene tror vi rykker rett ned; http://www.vg.no/sport/fotball/bodoe-glimt/eksperter-disse-lagene-maa-spille-obos-liga-og-play-off/a/23822011/ Det eneste som er sikkert er at det ikke blir sånn. Sandstøs tips impliserer at Lsk taper for Start hjemme og vinner mot VIF borte feks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Klubben tåler nedrykk. Det har vi vist før. Men det er ikke slutt før det er slutt.Hvilken verden lever du i egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) Jeg lever i den verden hvor nedrykk er en mulighet. Hvilken lever du i? Endret 17. Oktober 2016 av smart 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Vinner vi de 3 neste tror jeg vi klarer sikker plass uten kvalik. Vinner vi 2 blir det kvalikplass. Vinner vi 1, rykker vi rett ned... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
LEVERKUSEN 337 Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) Jeg var (og er fortsatt) egentlig ganske optimistisk med tanken at vi redder oss fra å gå ned til OBOS-Ligaen. Men man må inrømme at de 2 poeng som vi rotet bort i går kan være avgjørende for oss! Neste runde spiller LSK hjemme mot Start - da må man regne med nok en seier for dem... Etter min mening må vi ha minst 5 poeng fra de siste 3 kampene for å overleve i Tippeligaen. Kanskje blir "nedrykk eller ingen nedrykk" også avgjørt på målforsjkell... Håper vi klarer et poeng hjemme mot Sarpsborg og borte mot Molde, og tar en hjemmeseier i siste kamp mot Kristiansand. Da ville det ser ut slik etter mine tips: 11 Tromsø IL 36-45 (-9) 34 poeng 12 Vålerenga 39:44 (-5) 33 poeng 13 Stabæk 35:40 (-5) 33 poeng 14 Lillestrøm 45:53 (-8) 33 poeng 15 Bodø/Glimt 34:42 (-8) 31 poeng Endret 17. Oktober 2016 av LEVERKUSEN 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Ekspertene tror vi rykker rett ned; http://www.vg.no/sport/fotball/bodoe-glimt/eksperter-disse-lagene-maa-spille-obos-liga-og-play-off/a/23822011/Det eneste som er sikkert er at det ikke blir sånn. Sandstøs tips impliserer at Lsk taper for Start hjemme og vinner mot VIF borte feks.Merkelig argumentasjon... Velvel ekspertene har aldri rett, så da blir det kvallikk eller bedre. Tror det er værre for TIL og BG å havne nede ibsumpa igjen etter at de tilsynelatende hadde kontroll tidligere i sesongen, vi begynner tross alt å få erfaring med "cupfinaler" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Tror ikke vi taper på Røkkeløkka (vi hadde sikkert tapt mot dem om kampen hadde gått på Nadderud), men det blir vel gjerne bare uavgjort. Nøkkelkampen blir neste runde. Taper vi hjemme mot Sarp, så rykker vi ned. Vinner vi, så er vi god posisjon til å avgjøre selv (f.eks. ved å slå Start). Men hjemmeformen er jo mer skremmende enn alt annet, og blir fort det som sender oss ned. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Del Skrevet 17. Oktober 2016 Var kanskje litt unøyaktig. "Ekspertene" treffer ikke på tipsene for hver enkelt kamp, det er det eneste som er sikkert og da nevnte jeg to resultater som kanskje ikke var veldig sannsynlige. Men for all del. hvis Lsk skulle tape hjemme for Start finner de vel på å slå Vif borte i neste kamp..? De vinner bare når de ikke er favoritter. Uansett, Tom Nordlie har til det kjedsommelige fortalt om hvor dårlig han er til å tippe, så la oss håpe at han er det nå også. Jeg tror vi vinner på lørdag, og da har vi alt i våre hender. Vi har ingen utestengte og kun Daniel skadet. Sarpsborg har vel tre utsetengte inkl Trondsen. Sarpsborg har aldri slått oss, dette er fjerde sesong på samme nivå og vi har tatt 4 poeng mot S08 de tre første sesongene og hittil har vi bare ett:) Og ikke minst; Sarpsborg har i år spilt 5 gresskamper og de har endt som følger (S08 nevnt først): Viking 0-0 Lsk 0-4 Vif 0-3 Rbk 2-5 FKH 1-1 2 poeng på 5 kamper og 3-13 i mål. Takk for maten! Har igjen Brann og oss 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) Del Skrevet 17. Oktober 2016 (endret) at "ekspertene" Arne Sandstø og Tom Nordlie, hhv Jerv og Skeid spår oss på nedrykk må jo bety enten bronsjemedalje eller 9. plass. Medalje er nok kjørt men har vel los på 9. plassen Endret 17. Oktober 2016 av steakhouse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå