Posse 21 252 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Januar 2016 Jeg har vel, som Morten, drøyt 7 år i styret bak meg nå når man har trukket fra en liten utestengelse. Jeg tok over etter StabækLars, som var store sko å fylle - men det har vært en fantastisk morsom tur. Jeg stiller meg 100% bak VKs innstilling av Jan Fredrik, det er veldig bra å få inn yngre krefter på disse sosiale mediene vi 30-åringer ikke har like peil på. Dessuten er jo fyren enormt kompetent på web og media, og har vært en del av miljøet siden han var 12 år, så det kommer til å gå så det suser. For min del har vært noe vanskeligere de senere årene å kombinere den jobben jeg har med den tilstedeværelsen jeg ønsker en medieansvarlig skal ha, men selv om jeg er ferdig i styret kommer jeg fortsatt til å bidra for klubben og SS når jeg ikke er ute i verden. Så får vi se hva vi klarer å skape sammen Har selvsagt allerede meldt meg inn på medlem.stabaek.no 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 29. Januar 2016 Del Skrevet 29. Januar 2016 Mulig jeg er blind på begge øynene, men utenom statusen til Posse og Mortimer står det ingenting om hvem som faktisk ble valgt inn i det nye styret. Alle de innstilte ble også valgt - gratulerer til dere. Har troa på at dere kommer til å få til det dere ble valgt til (regner forsåvidt med at alle på årsmøtet er enige da det var null drama) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå