Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og Ingrid Schjelderup drar til Sverige igjen. Greit hun ikke lot seg lokke til Karmøy i det minste. Ellers ser det fortsatt ut som Melissa W ikke har signert ny kontrakt.

Ser ellers ut som statistikksiden hvor troppen for neste år skal ligge ute er nede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Troppen for 2016 enn så lenge, må jo si at jeg håper på at vi også får inn en klasse spiss. En som både scorer i kampens hete og som er sikker fra straffemerket.....

1. Ingrid Hjelmseth

2. Cathrine Dekkerhus

3. Line Hauge

4. Ingvild Stensland

(5. Toril Akerhaugen)

6. Stine Reinås

7. Trine Rønning

8. Ida Elise Enget

9. Pernille Velta

11. Marie Markussen

12. Guro Pettersen

13. Siri Nordeide Grønli

14. Hanna Maanum

15. Gunnhildur Yrsa Jónsdóttir

16. Celine Granli

17. Melissa Bjånesøy

18. Maija Sari

19. Ingvild Isaksen

(20. Cecilie Dekkerhus)

22. Frida Thomas

23. Camilla Linberg

25. Susanne Haaland

26. Mina Kjørum

27. Victoria Ludvigsen

28. Selma Øgaard

Endret av gwestlund
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Pernille Velta drar til USA etter vårsesongen, og dermed nok en spiller borte. Camilla Linberg ble jo nettopp utleid til Lyn. Nå er riktignok spillere tilbake, men om nye skader skulle oppstå begynner det å bli tynt. Skal ikke se bort fra at det kan forsvinne minst en til uten at jeg vet noe konkret der. Er det håp om at det også kan være noen på vei inn?

Ellers var jo Marte Birkelund på benken sist (og har også debutert i cupen). Kommer fra rekrutt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå som Pernille har dratt, tillater jeg meg å si at det ikke var noe nevneverdig tap for oss. Med Synne Jensen inn går vi skikkelig i pluss.

Edit: at sistnevnte kun er på lån, bekymrer meg lite, da spillersalg (med nevneverdige inntekter til selgende lag) knapt virker å eksistere i Toppserien uansett...

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Troppen 2016
  • Opprett ny...