elaang 2 008 Del Skrevet 5. Desember 2002 Del Skrevet 5. Desember 2002 IA=IAO? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 5. Desember 2002 Del Skrevet 5. Desember 2002 Yepp - IA = Inge Andrè Olsen :oops: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 5. Desember 2002 Del Skrevet 5. Desember 2002 "Ol' McDonald had a farm..." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Desember 2002 Del Skrevet 6. Desember 2002 he-he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. Desember 2002 Del Skrevet 6. Desember 2002 Hva faen er det han driver med? Jobber han med en slags bedrifts-rapport for Stabæk om hvordan man ikke skal drive en klubb? Jeg begynner å lure når han først henger med Enga og så med BRANN!!! Han kan ikke seriøst vurdere å flytte til Bergen?? -Sjokkert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. Desember 2002 Del Skrevet 6. Desember 2002 Hvordan ser kontrakten til IAO ut? Er det mange år igjen på den? Kan vi tyne noen bals ut av dette?? Dessuten begynner det vel å bli litt tynt bakover dersom han forsvinne... Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Desember 2002 Del Skrevet 6. Desember 2002 Jeg kan ikke fatte hvorfor vi skulle ønske å bli kvitt IA. Han har jo tross alt spilt ganske bra i det siste. Overganger til snart konkurs rammede klubber er vel neppe noe penger å tjene på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 6. Desember 2002 Del Skrevet 6. Desember 2002 Alle vet vel innerst inne at IAO er innvalid... Så om vi får noen penger for han er nok ikke så dumt. Men kan ikke si jeg helt ser poenget hvis det ikke hentes inn en ny. En halvbra IA er bedre enn ingenting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. Desember 2002 Del Skrevet 7. Desember 2002 Spørs om dere får så mye penger for han når det er konkurs Brann som skal kjøpe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 7. Desember 2002 Del Skrevet 7. Desember 2002 Jeg kan ikke fatte hvorfor vi skulle ønske å bli kvitt IA. Han har jo tross alt spilt ganske bra i det siste. Overganger til snart konkurs rammede klubber er vel neppe noe penger å tjene på Det er helt utrolig og ikke tilby ia en god kontrakt og spilletid. Han er vel den som blir en hitt neste år med god trening og mye spilletid. Har Stabækledelsen mista grepet ? de solgte Svin dal, tobbe, Petur før forrige sesong og nå er det lønnskutt og salg av nye spillere som Wilhemson og Ia. Hvor ble det av alle millionene de fikk for salg av spillere? De har jo ikke råd til å betale Tobbe resten av beløpet 2,4 mill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 7. Desember 2002 Del Skrevet 7. Desember 2002 Regnskapet for 2001 viste et underskudd på 17 mill. Det betyr at man hadde mye gammel morro å dekke opp med millionene for Tobbe. At Svin Dal forsvant viter vel heller om teft enn om manglende handlekraft. Han har jeg ikke savnet så mye som et nanosekund. Det er selvsagt trist at man ikke har bedre økonomi, men det er bedre at ledelsen tar ansvar, enn at vi havner i gjeldsfella sånn som Brann. Vi kan mislike det som faen, men slik er verden når man ikke har en rik onkel sånn som Molde, Lyn og Enga - som dekker opp underskuddene etterhvert som de dukker opp. Det hører også med til historien at oppgjøret for Tobbe er noe som kommer over tid, avhengig av spilte kamper etc. Når det gjelder IA så er det ikke sikkert Stabæk ønsker å selge ham. Det kan jo være at IA horer rundt fordi han synes det er kjiipt å sitte på benken. Vi har bra med stoppere. Muri og Mike er førstevalgene og Flem og Skistad er back-up. I tillegg kan Christian også brukes som midtstopper. Han kan fort bli andrevalg på backen hvis Bjørnar hvis samme fremgang som i fjor. Forsvaret volder med andre ord ikke meg bekymringer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 8. Desember 2002 Del Skrevet 8. Desember 2002 Å selge IA vil være direkte uklokt, han er helt på høyde med Kjølø og Muri sportslig, desverre for han er han 3. (eller 4.) valget på stopperplass. Når Flem og Skistad en gang legger opp trenger vi helt klart en type som Inge. Bunnsolid defensiv, og ekstrem vinnervilje. Ikke vil vi få mange kroner for han heller, og drar han blir han vel erstattet med en fersk junior spiller eller noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 8. Desember 2002 Del Skrevet 8. Desember 2002 Jeg er enig med deg jeg Anders, men hvis IA vil bort så spiller det ingen rolle hvor god han er. Er hode og hjertet et annet sted blir alltid spillet preget av det. Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 - Alle vil spille for Brann Mandag trente Inge André Olsen for før gang med Brann. Håpet er å komme til Brann permanent. Av Jørn-Arne Tomasgard, 09.12.2002 kl. 17:12 - Alle norske fotballspillere har lyst å spille i Bergen. Her er det i alle fall interesse. Det er det ikke i Bærum, sier Stabæk-spilleren. Olsen har ett år igjen av kontrakten med økonomisk pressede Stabæk, men Bergens Tidende er kjent med at han kan bli Brann-spiller for en meget fordelaktig pris om klubben ønsker hans tjenester. 24-åringen var slitt med skader i over to år og kun spilt 24 kamper på fire sesonger, men skal i følge seg selv være frisk. - Jeg mener jeg er tilbake nå, sier han på spørsmål om hvorfor Brann bør satse på en spiller som har vært så mye skadet de siste årene. Olsen skal trene med Brann i to uker. IAO - Stabæks mann i Mensa... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 Olsen har ett år igjen av kontrakten med økonomisk pressede Stabæk, men Bergens Tidende er kjent med at han kan bli Brann-spiller for en meget fordelaktig pris om klubben ønsker hans tjenester. Økonomisk pressede Stabæk? Og hva skal man kalle Brann da?? Elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 Det blir som å selge huset ditt til Thomas Øye og tro at du vil få penga som avtalt... Eneste positive med å "selge" IAO er at vi sparer litt på lønnskostnadene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Einar 1 Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 Noen som vet sånn ca. han har i lønn? 1912 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 Altfor mye, akkuratt som resten... Vil han ikke være her, så får han heller ikke være her! Ut med pakket! Ønsker han lykke til videre. -Anders Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 IAO har alt for mye i lønn, det er sikkert derfor stabæk vurderer å kvitte seg med han. Kan ikke ha en i lønnsadelen på benken, det sier seg selv. Og så lenge han ikke er i star 11'ern, er det økonomisk uforsvarlig å ha som en slags igle som suger penger ut av klubben. :shock: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 10. Desember 2002 Del Skrevet 10. Desember 2002 Få ut kødden nå. Han er skada store dele av sesongen og sutrer etterpå, og klager på publikum atpåtil. En ting er sikkert, jeg kommer faen meg ikke til å klappe for han en jævla gang til og håper Gaute ikke bruker han under treningskampene - hvis han er her (forhåpentlig vis ikke...). Sorry hvis jeg virker litt overreagerende men akkurat han hadde jeg ikke ventet slik tull fra. Håper han drar til Brann, så han kan kjenne følelsen av å rykke ned... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 11. Desember 2002 Del Skrevet 11. Desember 2002 Han tjener ca 750´ i følge DN. wow! Det setter vel hele situasjonen i et annet lys... Jeg tror Stabæk har anbefalt ham å finne seg en annen klubb og at han går ganske billig, primært for at vi skal spare lønnskostnader. Midtstoppere har vi nok av. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 11. Desember 2002 Del Skrevet 11. Desember 2002 Et kjapt søk i skattelistene viste 735900 i inntekt. Og jeg tviler på at Inge har solgt vafler/holdt basar etc. for å spe på lønna, disse pengene kommer fra Stabæk. Dette er jo alt for mye. Kanskje Inge ser seg om etter ny klubb fordi han ikke godtar lønnskutt? Da skal han få lete lenge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. Desember 2002 Del Skrevet 11. Desember 2002 Han må være dødsbra på lønnsforhandlinger. Tar han konsulentoppdrag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Desember 2002 Del Skrevet 13. Desember 2002 Etter det jeg har klart å snappe opp har ikke IA så veldig lyst til å forlate Stabæk, men han vil spille - ikke sitte på benken. Og det kan ikke Gaute love. Samtidig så depper vel ikke Stabæk så veldig siden han har noe sånt som 800' i lønn. Men uansett hva som er korrekt så kunne han med hell brukt noen av pengene sine på et mediatereningskurs - makan til idiot meldinger. Hva vet han om publikum i Bergen. Han har vel opplev dem to ganger og da vant de 8-1 og 4-1. Hvem er ikke begeistret da? Hvor stor støtte er BST- :?: gjengen når de tapet 3-2 for Ålesund etter selvmål på overtid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. Desember 2002 Del Skrevet 13. Desember 2002 Han må være dødsbra på lønnsforhandlinger. Tar han konsulentoppdrag? Han er nok ingen rev i forhandlingene, skrev nok bare kontrakt på et gunstig tidspunkt. 750K er jo ingenting iforhold til Svindel's 2mill+ lønn før han pakket sakene og dro til nazi land.. Man MÅ bare si fra seg litt lønn, grådige jævel. VI har ikke råd til 750k sånn som tingene er idag.. Spess ikke for en spiller som setter på benk.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 13. Desember 2002 Del Skrevet 13. Desember 2002 VI har ikke råd til 750k sånn som tingene er idag.. Spess ikke for en spiller som setter på benk.... Vi har heller ikke råd til mange skadene før vi neste år må sette inn på juniorspillere så tynn som stallen er i dag. I mine øyne er førsteelveren vår bra nok, men vi om vi skulle miste IA (og han blir erstattet med en junior) så er ikke gutta på benken gode nok til å forsvare en bra plassering neste år... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. Desember 2002 Del Skrevet 13. Desember 2002 Vi har heller ikke råd til mange skadene før vi neste år må sette inn på juniorspillere så tynn som stallen er i dag. I mine øyne er førsteelveren vår bra nok, men vi om vi skulle miste IA (og han blir erstattet med en junior) så er ikke gutta på benken gode nok til å forsvare en bra plassering neste år... Hvis vi beholder IAO så får vi jo helt klart en bredere stall, men vi må tenke på fremtiden. Skal vi bare tenke på å få best mulig lag neste år er det bare å ta lån langt over hodene våre og kjøpe inn et par stjerner.. Jeg mener vi må se fremover, ikke være så opptatt med å vinne alt med en gang. Vil IAO bli i stabæk må han godta et drastisk kutt i lønnen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg