Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Avreise fra Bekkestua Bussterminal på Mandag kl 17:30. Hjemreise rett etter kampslutt.

Turen er gratis og kun for medlemmer av Stabæk Support.

Ring 936 00 995 for påmelding, snarest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor i helvete står det overalt at kampen går i morra klokka 18?????????? skjønner ikkenoe, står jo forskjellige ting over alt! kampen starter klokken 19.00 i dag, right?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det MÅ bli seier idag. Sånn som tabellen er nå ser det ut som om skillet mellom topp og bunn er i ferd med å vise seg. Et tap i dag og Rosenborg i neste serierunde lover ikke godt. men jeg er evig optimist. Seier i dag

Stabæk Skal Ha Tre Poeng. Stabæk Skal Ha Tre Poeng...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å komme i steamen nå ja... Begynner å bli utrolig viktig å vinne kamper nå... Med seier er det kun 6 poeng opp til toppen av tabellen og 3 poeng opp til RL... Hvis vi derimot ender uten poeng denne kampen kan det begynne å se stygt ut - eller gjør det egentlig ikke det ??? Så jevnt som det er nå kan 2-3 seiere på rad bringe et lag fra bunn til topp.

Per Ivar Staberg dømmer kampen og ifølge VG ligger han på 6 plass over dommerne i år. 0 Røde og 18 gule sålangt - det kan vel fort bli både gult og rødt på Åråsen i dag.

Dagbladet tror vi vinner og Nettavisen - LSK må klare seg uten Powell og Baron - tror dette går veien jeg gutta !!! Har tippet 0-5 i kveld !!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tap i kveld endrer ikke tabellsituasjonen vår, vi forblir på kvallikkplass! Tror vi skal glemme tabellen og ta en duell av gangen... Jeg håper og tror, men det er leeeeeenge siden jeg var så nervøs før en kamp...

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tippet 0-5 i kveld !!!

Ikke dårlig tips. Jeg har som sagt tippet 1-4. Men det kan hende at det ene målet til lsk er selvmål.

Jeg er uansett ikke særlig bekymret. Det er visst utrolig kort tid til Martin (Andresen) (for nye lesere) er tilbake på jobb igjen. Og hvis vi gir han et par-tre kamper å komme i form på, så skal vi faktisk ha norges desidert beste lag. Og hvis serien forholder seg like jevn, vinner vi faktisk hele serien med en middels/god høstinnspurt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker om jeg rekker opp til Lillestrøm i dag - vet noen om kampen vises på Blaa ???

Klart du rekker opp, så du trenger ikke vite det.

Emille Baron blir fint å slippe, stod ikke han strålende i fjor mot stabæk (eller var det Al Habsi), uansett, han er en dyktig keeper.. Powell blir også fint å slippe, vet ikke hvorfor men jeg misliker den fyren..

Jeg er uansett ikke særlig bekymret. Det er visst utrolig kort tid til Martin (Andresen) (for nye lesere) er tilbake på jobb igjen. Og hvis vi gir han et par-tre kamper å komme i form på, så skal vi faktisk ha norges desidert beste lag. Og hvis serien forholder seg like jevn, vinner vi faktisk hele serien med en middels/god høstinnspurt.

Klart vi vinner serien! :D

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil heller se at gutta tar til faen og skjerper seg. Tar seg sammen og gjør et føkkings arbeid på trenging såvel som på kamp. I følge vår alles kjære lokalavis er det jo elendig på trening også. Jeg kan bare ikke fatte hva som skjedde i vinter......

Behold Gaute - gi noen *jeg nevner ikke navn* spillere fyken!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Lillestrøm - Stabæk
  • Opprett ny...