Slum 12 843 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Avreise fra Bekkestua Bussterminal på Mandag kl 17:30. Hjemreise rett etter kampslutt. Turen er gratis og kun for medlemmer av Stabæk Support. Ring 936 00 995 for påmelding, snarest. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Jeg er med, no doubt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Da må jeg få navn og telefonnr. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Juni 2004 Del Skrevet 3. Juni 2004 Mente; er påmeldt Blir herlig!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 jeg er meldt på ikke sant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 4. Juni 2004 Del Skrevet 4. Juni 2004 Ja, det er du. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 hvilket felt sitter vi på? kommer meg inn på egenhånd så det er greit å vite sånn ca. hvor vi skal gå... også noen som vet hvor mye det koster? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 Vi står på kortsiden, lengst bort fra Kanari-Fansen. Tror det koster 150,- spenn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 hvorfor i helvete står det overalt at kampen går i morra klokka 18?????????? skjønner ikkenoe, står jo forskjellige ting over alt! kampen starter klokken 19.00 i dag, right? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 Mandag kl. 19.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 faen ass, skjønner ikkeno jeg... møkkagreier! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. Juni 2004 Del Skrevet 6. Juni 2004 Kampen ER imorgen..kampstart kl. 19.00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Kampen ER imorgen..kampstart kl. 19.00 Jeg var sikker på at kampen var i dag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 150spenn... damn. Da regner jeg med at prisen er inkludert at han som bor i leiligheten over ikke er hjemme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=150032 - Jeg skal gjøre mitt til at vi vinner. Ett eller tre mål burde jeg klare, sier islendingen. Endelig en spiss som lover noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 På kvalikplass igjen...arrgh, vi trenger 3 poeng som en narkis trenger dop, eller en hore trenger stake! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Det MÅ bli seier idag. Sånn som tabellen er nå ser det ut som om skillet mellom topp og bunn er i ferd med å vise seg. Et tap i dag og Rosenborg i neste serierunde lover ikke godt. men jeg er evig optimist. Seier i dag Stabæk Skal Ha Tre Poeng. Stabæk Skal Ha Tre Poeng... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Klart det blir tre poeng. Ikke i tvil.. Det med Veigar lover da godt.. Vi TRENGER en spiss som scorer.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Med skikkelig innstats og masse guts, så klarer gutta dette. Har jo tross alt ganske god bortestatistikk mot LSK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) På tide å komme i steamen nå ja... Begynner å bli utrolig viktig å vinne kamper nå... Med seier er det kun 6 poeng opp til toppen av tabellen og 3 poeng opp til RL... Hvis vi derimot ender uten poeng denne kampen kan det begynne å se stygt ut - eller gjør det egentlig ikke det ??? Så jevnt som det er nå kan 2-3 seiere på rad bringe et lag fra bunn til topp. Per Ivar Staberg dømmer kampen og ifølge VG ligger han på 6 plass over dommerne i år. 0 Røde og 18 gule sålangt - det kan vel fort bli både gult og rødt på Åråsen i dag. Dagbladet tror vi vinner og Nettavisen - LSK må klare seg uten Powell og Baron - tror dette går veien jeg gutta !!! Har tippet 0-5 i kveld !!! Endret 7. Juni 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 151 Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) Hepp, Tap i kveld endrer ikke tabellsituasjonen vår, vi forblir på kvallikkplass! Tror vi skal glemme tabellen og ta en duell av gangen... Jeg håper og tror, men det er leeeeeenge siden jeg var så nervøs før en kamp... @ringo Endret 7. Juni 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Usikker om jeg rekker opp til Lillestrøm i dag - vet noen om kampen vises på Blaa ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Vi slipper i hvert fall Emille Baron i kveld http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle235517.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Har tippet 0-5 i kveld !!! Ikke dårlig tips. Jeg har som sagt tippet 1-4. Men det kan hende at det ene målet til lsk er selvmål. Jeg er uansett ikke særlig bekymret. Det er visst utrolig kort tid til Martin (Andresen) (for nye lesere) er tilbake på jobb igjen. Og hvis vi gir han et par-tre kamper å komme i form på, så skal vi faktisk ha norges desidert beste lag. Og hvis serien forholder seg like jevn, vinner vi faktisk hele serien med en middels/god høstinnspurt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) Del Skrevet 7. Juni 2004 (endret) Usikker om jeg rekker opp til Lillestrøm i dag - vet noen om kampen vises på Blaa ??? Klart du rekker opp, så du trenger ikke vite det. Emille Baron blir fint å slippe, stod ikke han strålende i fjor mot stabæk (eller var det Al Habsi), uansett, han er en dyktig keeper.. Powell blir også fint å slippe, vet ikke hvorfor men jeg misliker den fyren.. Jeg er uansett ikke særlig bekymret. Det er visst utrolig kort tid til Martin (Andresen) (for nye lesere) er tilbake på jobb igjen. Og hvis vi gir han et par-tre kamper å komme i form på, så skal vi faktisk ha norges desidert beste lag. Og hvis serien forholder seg like jevn, vinner vi faktisk hele serien med en middels/god høstinnspurt. Klart vi vinner serien! Endret 7. Juni 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Nå har ikke Lillestrøm gitt opp håpet enda da.. Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Fy faen så dårlig. Jeg kom meg ikke på kampen og ifølge vg live har vi ikke hatt en eneste målsjangse. Og der kommer 3-0. Jeg vil ha forandringer! ( ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 damn... Må Gaute gå nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 aldri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Juni 2004 Del Skrevet 7. Juni 2004 Jeg vil heller se at gutta tar til faen og skjerper seg. Tar seg sammen og gjør et føkkings arbeid på trenging såvel som på kamp. I følge vår alles kjære lokalavis er det jo elendig på trening også. Jeg kan bare ikke fatte hva som skjedde i vinter...... Behold Gaute - gi noen *jeg nevner ikke navn* spillere fyken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg