Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi ønsker Maija Saari Velkommen til Stabæk. Hun er dermed den 3dje landslagskaptein som signerer for Stabæk. (Når får vi den svenske?) Maija er 29 år og forsvarsspiler og har 89 kamper for det finske landlaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Forlater oss, og går til Vålerenga. Dessverre veldig forstålig da hun ikke har fått spesielt mye spilletid her, og det fungerer ikke i lengden om man skal være kaptein på landslaget.

Personlig synes jeg det er veldig synd, og jeg har også undret meg over hvor lite hun har blitt brukt. Har en venstrefot og et tilslag som ingen av de andre matcher, fysikken er det heller ingenting i veien med. Kanskje ikke den raskeste, men nå er uansett ikke hurtighet noe vi satser på. Synes heller ikke hun har vært verre enn andre i pasningsspillet, selv om det ikke betyr all verden. En av de mest treningsvillige også, og den som gjerne trente for seg selv etter at de andre hadde gitt seg.

Er jo sagt at vi ikke skal ha inn noe nytt utenfra, så kan jo håpe at de som kommer fra egne rekker får spilletid. Granli har jo vært ganske fast, mens Haaland kanskje blir mer aktuell. Er jo ikke all verden å ta av der bak. Grønli er jo sikker, mens Reinås og Rønning både får karantene og er litt mer skadeutsatt. Hauge er jo nesten alltid skadet, og har aldri kommet tilbake på et bra nivå etter siste langtidsskade dessverre. Jonsdottir og Stensland kan kanskje benyttes i nødstilfeller, men det ødelegger for en relativt god og samkjørt midtbane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Maija Saari
  • Opprett ny...