knutta 1 872 Del Skrevet 21. Desember 2015 (endret) Del Skrevet 21. Desember 2015 (endret) Kan jo være greit å tracke antall solgte sesongkort. Per i dag, 21.12.2015 er det solgt/delt ut i følge Stabæk's sider følgende: Om noen har informasjon om felt 108 tar jeg imot det med stor takk. Edit: årstall i trådtittel Endret 21. Desember 2015 av bergo 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 21. Desember 2015 Del Skrevet 21. Desember 2015 Vet du hvordan vi ligger an målt mot i fjor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 21. Desember 2015 Del Skrevet 21. Desember 2015 Skal legge det inn i statistikken så den blir litt mer interessant til neste oppdatering; 1.april 2015: 2427 1.April 2014: 2400 9.mars 2012: 2300 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 En liten bug i Excel ga feil for JR Support og viste det feltet som utsolgt. Står feil antall tilgjengelige seter også så jeg. Dvs at status er følgende: 21. desember 2015: 1817 solgte 3. januar 2016: 1823 solgte. SS har ikke rapportert inn til stabak.no (vet ikke om vi gjør det?) så de tallene har jeg ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 Det er klubben som selger sesongkort også på SS-feltet, så det rapporteres naturlig nok ikke fra vår side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 3. Januar 2016 Del Skrevet 3. Januar 2016 OK så da stemmer det at 0 er solgte så langt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 12. Januar 2016 Del Skrevet 12. Januar 2016 Håper alle vet at det er en vervekampanje på sesongkort med premiering i år! Blestingen er dessverre ca lik null, men om flere enn meg øker med 1 kompis også i år så hjelper det godt på stadion! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 13. Januar 2016 Del Skrevet 13. Januar 2016 Update 13.01.2016: Først; nettsidene til Stabak er ganske shizofrene. Nå er både felt 101 og 107 plutselig helt utsolgt (jeg tvilerp å at det er sant), mens JR.support har solgt 0 igjen. Felt 108 er det ingen informasjon om. Det betyr at salget kan gå litt opp og ned uke til uke, men det er hvertfall en pekepinn... 21.desember 2015: 1400 03.januar 2016: 1406 13.januar 2016: 1578 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 15. Januar 2016 Del Skrevet 15. Januar 2016 http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/eliteserien/Interessen-oker-Salget-av-sesongkort-gar-sa-det-griner-671938_1.snd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sincus 1 306 Del Skrevet 15. Januar 2016 Del Skrevet 15. Januar 2016 Hvorfor er Stabæk eneste klubb som ikke oppgir tall? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 550 Del Skrevet 24. Februar 2016 Del Skrevet 24. Februar 2016 Selger Anton sport på Bekkestua sesongkort nå eller må man kjøpe via nettet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 24. Februar 2016 Del Skrevet 24. Februar 2016 Så vidt jeg har forstått, har ikke Anton sesongkort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 24. Februar 2016 Del Skrevet 24. Februar 2016 Det stemmer, må kjøpes via nett eller på brakka. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. Februar 2016 Del Skrevet 25. Februar 2016 En oppdatering på slutten av februar: 21.Desember: 1400 solgte 13. januar 1578 2.debruar: 1808 25 februar: 1854 Antall solgte inkluderer utsolgt på felt 101, 107 og 108. Hvorfor det ikke selges der vet ikke jeg, men det er i så fall et fratrekk på 538 sesongkort. Totalt sett er det faktisk overraskende lavt. Skulle tro man prøvde å promotere det litt mer... Å selge ca 1300 sesongkort, hvor mange sikkert er gaver til sponsorer osv, er jo relativt dårlig vel? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 25. Februar 2016 Del Skrevet 25. Februar 2016 Tl;dr: sesongkortsalget er over fjorårets på samme nivå. Promotering/rekrutering/informering ang sesongkort suger balle. Jeg spurte en hyggelig kar utenfor Nadderud om hvor man hentet sesongkort og han mente det var på Anton Sport. Der hadde de ikke hørt noe om sesongkort, og var under middels behjelpelige. Jeg dro til brakka og fikk god hjelp og etter en del rot i datasystemet fikk jeg etterhvert hentet sesongkortet. På syabækbutikkens nettsider står det at Stabæk er for tiden utilgjengelig. Alt i alt er var det mye styr å få kjøpt sesongkort, og like mye styr å få hentet det. Hvorfor er ikke dette en enkel løsning, der sesongkortet er en app, og man kan låne det bort hvis man ikke kan dra på kamp? Dagens system er sykt slitsomt. Når det er sagt, sa de på brakka at salget går bedre enn tilsvarende tid i fjor og at det er promoteringstiltak rett rundt hjørnet 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 25. Februar 2016 Del Skrevet 25. Februar 2016 Det skal nevnes at det sammenlignes tall basert på dato og ikke antall dager til Tippeligastart. Så kan man jo diskutere hva som er mest riktig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. Februar 2016 Del Skrevet 25. Februar 2016 Jepp. Neste år kan jeg fortsette på datoer da de oppgir de tallene.. De er rimelig hemlighetsfulle med hele greia... App: Burde absolutt være en app, bør være greit å progge som jeg har sagt før. Men spørs om interessen er der... Da kan klubben også selge sesongkortplassen de matchene man ikke bruker de osv. Mye bedre system! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre. På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med. Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker...Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre.På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med. Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig! Som tidligere styremedlem i SS synes jeg det er ett fantastisk bunnivå og mangel på kunnskap at klubben sørger for at SS ikke kunne solgt sesongkortene selv. Det hadde gjort det mye lettere for SS å sørge for salgskvelder på blaa ( + omsetning på blaa på kvelder hvor det normalt er tilnærmet tomt der ) Personlig så er jeg ikke engang sikker på hvor i all verden jeg skal kjøpe sesongkortet mitt og jeg har hørt rykter om at sesongkort kun kan hentes mellom 08 og 16 noe som i seg selv er helt hinsides all fornuft. SS har en glimrende løsning for medlemmer. Tenk så enkelt det ville vært for tryllekunstneren Bergo å innlemme sesongkort i den samme løsningen. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Tror 2016 er første sesongen jeg ikke har kjøpt sesongkort før jul (året før). Det burde være en pekepinn til klubben om at de har mislyktes med sesongkortsalget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Får håpe salget tar seg opp i løpet av neste uke før første hjemmekamp, så langt er det ganske dårlig. For ikke å snakke om markedsføringen, men den henger kanskje sammen med entusiasmen som er bånn i bøtta eller bare tap, et særdeles svekket lag og nedrykkstanker... Det er ikke helt riktig at salget er dårlig, med unntak av ståtribunen som det er solgt alt for få kort til, dessverre.På resten av stadion er man nesten i "mål" med det man har budsjettert med. Uansett, jo flere sesongkor som selges jo bedre er det selvfølgelig! Som tidligere styremedlem i SS synes jeg det er ett fantastisk bunnivå og mangel på kunnskap at klubben sørger for at SS ikke kunne solgt sesongkortene selv. Det hadde gjort det mye lettere for SS å sørge for salgskvelder på blaa ( + omsetning på blaa på kvelder hvor det normalt er tilnærmet tomt der ) Personlig så er jeg ikke engang sikker på hvor i all verden jeg skal kjøpe sesongkortet mitt og jeg har hørt rykter om at sesongkort kun kan hentes mellom 08 og 16 noe som i seg selv er helt hinsides all fornuft. SS har en glimrende løsning for medlemmer. Tenk så enkelt det ville vært for tryllekunstneren Bergo å innlemme sesongkort i den samme løsningen. Det stemmer at man kan kjøpe/hente kort på brakka på dagtid. Ellers så er det sesongkortet stand hos Anton Sport lørdag 12 mars. Det er også mulig å kjøpe / fornye sesongkortet på Stabæk Supports kick-off den 19 mars!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Nå ligger det i alle fall link på stabak.no og det er meget fort gjort å fornye. Gjorde det akkurat selv, det tok ca ett minutt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenkeBoss 1 225 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Har heller ikke kjøpt sesongkort i år ennå, pga at jeg ikke har kommet over noe om SS sesongkort på nett osv. Så hvor får jeg isåfall kjøpt kort om jeg ikke kan dra til brakka på dagtid? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Les to innlegg over ditt eget. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 selges på billett.stabak.no og fanen for sesongkort/eller trykke på sesongkortannonsen. Eller på stand på Anton lørdag eller på brakka hverdager. Kjøper man på nett, må man hente etter avtale med Ellen, men det får man beskjed om. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 779 Del Skrevet 8. Mars 2016 Del Skrevet 8. Mars 2016 Har heller ikke kjøpt sesongkort i år ennå, pga at jeg ikke har kommet over noe om SS sesongkort på nett osv. Så hvor får jeg isåfall kjøpt kort om jeg ikke kan dra til brakka på dagtid?Her er linken du søker.... http://billett.stabak.no/nb-NO/subscriptions/sesongkort%202016?hallmap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Mars 2016 selges på billett.stabak.no og fanen for sesongkort/eller trykke på sesongkortannonsen. Eller på stand på Anton lørdag eller på brakka hverdager. Kjøper man på nett, må man hente etter avtale med Ellen, men det får man beskjed om.".. hente etter avtale med Ellen..." Stabæk må gjøre det maksimalt tilgjengelig for kjøper, og bygge ned alle mulige kjøpshindre. Send sesongkort i Posten til kjøpere på nett istedenfor å be kjøpere om å henvende seg på brakka for å hente! 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Det har da tatt seg opp litt, per akkurat nuh er det solgt 2043 sesongkort. Dette innebærer fortsatt at feltene 101,107 og 108 er "utsolgt" selv om de aldri har vært i salg (gratisbiletter), som er totalt 538 sesongkort. Totalt har vi da solgt 1505 sesongkort hvor SS står for 45 stykker i følge nettsiden. Historiske tall: 2013: 2300 2014: 2400 2015: 2427 Om disse tallene er inklusive de 538 som de aldri selger vet jeg ikke, men jeg mistenker det sterkt. Faktum er uansett at vi er godt bak tidligere år og faktisk skremmende lavt. Ble litt demotivert jeg nå, 1500 sesongkort er skremmende dårlig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 15. Mars 2016 Sesongkortsalget totalt er over fjoråret og vi kommer til å gå over budsjett. 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå