kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Brukte CSports appen mye når vi var 1 division. Nå er den lagt ned. Men det går fint å gå innpå linken til Luguber og videre inn på Cmore stream. Koster 99 flis for å se kampen. Har betalt og fått sjelero.Og du er sikker på at den kan streames til Norge, og ikke bare er tilgjengelig fra en Svensk ip-adresse?Nei ... Det gikk bra å betale ... Hvis det bare var tilgjengelig for svenske ip-adresser så hadde jeg vel fått en advarsel da? Det er jeg slettes ikke så sikker på. Du har tatt en råsjans nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Brukte CSports appen mye når vi var 1 division. Nå er den lagt ned. Men det går fint å gå innpå linken til Luguber og videre inn på Cmore stream. Koster 99 flis for å se kampen. Har betalt og fått sjelero.Og du er sikker på at den kan streames til Norge, og ikke bare er tilgjengelig fra en Svensk ip-adresse?Nei ... Det gikk bra å betale ... Hvis det bare var tilgjengelig for svenske ip-adresser så hadde jeg vel fått en advarsel da? Det er jeg slettes ikke så sikker på. Du har tatt en råsjans nå. Blir spennende å se ... I den grad jeg får sett ... Veldig godt å ha kristh0707s link i backup Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Ellers så kan du bruke Hola ☺ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Alexander Solli ikke i troppen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge. Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 13. Februar 2016 Del Skrevet 13. Februar 2016 Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge. Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet. Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge. Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet. Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge. Det var fryktelig pirkete, men ok. Poenget mitt er ihvertfall at rettigheter i ett land ofte betyr nettopp det, rettigheter i ett land. Dermed er det overhodet ingen garanti for at cmore.se funker her i Norge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Altså det skrives jo her at en kan se den på cmore.se http://www.stabak.no/news/article/fdo242304jbs1oekmehmrqouy/title/troppen-mot-ifk Det er vel ikke tatt ut av løse lufta? Siden ingen i norge har rettighetene, så krenker vel ikke cmore.se noen ved å vise den til i norge. Det kan godt være tatt ut av løse lufta. Ingen andre enn NRK eier rettighetene til Dagsrevyen, jeg kan likevel se ikke se det på nett-TV i utlandet. Dårlig eksempel. Årsaken til det er at Dagsrevyen ofte viser materiale som de kun har rettighetene til å vise i Norge. Det var fryktelig pirkete, men ok. Poenget mitt er ihvertfall at rettigheter i ett land ofte betyr nettopp det, rettigheter i ett land. Dermed er det overhodet ingen garanti for at cmore.se funker her i Norge. uenig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Vel, jeg tok sjansen på å bestille, og har ikke sett noen advarsler om at jeg ikke får tilgang. Når jeg prøver å starte visningen får jeg beskjed om at overføringen starter 15:55, så jeg tar det som et tegn på at det går greit. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Men herregud... bruk hola, om det ikke går uten.. Eller så bruker man bare en stream, for det kommer garantert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Men herregud... bruk hola, om det ikke går uten.. Eller så bruker man bare en stream, for det kommer garantert. Enig, men hva er denne Hola greia`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Men herregud... bruk hola, om det ikke går uten.. Eller så bruker man bare en stream, for det kommer garantert. Enig, men hva er denne Hola greia`?En enkel VPN som installeres som en plugin i nettleseren. Den mottar og sender all data via en server i valgt land, dermed tror nettsiden at du sitter i det landet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Til noe langt mer interessant: troppen. 1 Mande Sayouba 22 Gurpreet Singh 3 Morten Skjønsberg 4 Nicolai Næss 6 Emil Dahle 7 Ernest Asante 5 Jeppe Moe 9 Giorgi Gorozia 10 Ohi Omoijuanfo 11 Moussa Njie 13 Eirik Haugstad 14 Emil Ekblom 15 Cedrik 20 Kamal Issah 21 Daniel Granli 28 Luc Kassi 40 Marius Østvold 50 Marcus Mehnert 60 Edvard Race Gleder meg til kampstart! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 552 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Står på hjemmesiden at kampen skal streames på Budstikka.no. Ser ikke noe til dette på budstikka sine sider. noen som har funnet link til stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Billy har valgt denne start-elveren: Mande Sayouba, Daniel Granli, Nicolai Næss, Morten Skjønsberg, Jeppe Moe, Kamal Issah, Luc Kassi, Giorgi Gorozia, Ernest Asante, Ohi Omoijuanfo og Moussa Njie. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Står på hjemmesiden at kampen skal streames på Budstikka.no. Ser ikke noe til dette på budstikka sine sider. noen som har funnet link til stream? Leste også det, men tror ikke det stemmer. For på Budstikka skal de ha livedekning på denne siden: http://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/billy-kckinlay/stabak-trener-billy-mckinlay-blaser-i-kontor-luksus/s/5-55-267730og står ikke noe om livestreaming der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Dette blir spennende å se. Håper at Asante - Kassi - Nije har funnet samspillet Gleder meg. Her er link til kampen, ikke den beste kvaliteten, men man ser hvertfall spillet http://silkbet.pw/ch9.html PS: Faktisk bra kvalitet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 fikk den her til å funke http://www.vipleague.me/football/365758/1/ifk-goteborg-vs-stabaek-if-live-stream-online.html 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Streamen til cmore funker supert, bra kvalitet og supert. Gleder meg til kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Jeg eneste som ikke får til storskjerm? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Crispo11 158 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Får ikke fullskjerm jeg heller, men ved å bruke zoomen på nettleseren får du forstørret en del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 1-0 Gøteborg. Elendig start av gutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Ufattelig at vi ikke klarer å slå pasninger til egne spillere, men til motstandere... Og det står det 1-0 til Gøteborg også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Dårlig start... Man kan få fullskjerm med denne: http://live3s.com/live-tv/world/international-friendly/ifk-goteborg-vs-stabaek-livetv511060 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Jeppe Moe mest positiv av våre så langt. Ellers ikke mye å skrive hjem om. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Helvetes bønder. Blir gal av denne trommingen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Ser ikke ut som det er noen form for samspill mellom våre spillere, ingen gode løp, ingen som i det hele tatt vil virker det ut som ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Ja dette høres jo positivt ut... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Synes vi har tatt litt mer kontroll nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå