Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Synes vi har tatt litt mer kontroll nå 2-0 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Melinho 37 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Enig med over, for meg virker det ganske tydelig at laget skriker etter en spiss som kan være målet for angrepene. Man presser faktisk veldig bra, men vetikke hva man skal gjøre med ballen i siste tredjedel. Spillerne virker like usikre på hvem som skal score som oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Litt mer, men Giorgi er jo helt ute , ikke involvert ikke det hele tatt ... Vi ser ut som vi er ett dårlig 2. Divisjons lag ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Klart offside på 2-0. Linjedommeren dømte offside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Det er helt klart at vi ikke kan spille med kun 1 spiss, slik stallen er nå... Trist å spille 2 kamper på Malta og og 40 minutter nå uten å skape noe som helt positivt framover eller en målsjanse ... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 14. Februar 2016 (endret) Del Skrevet 14. Februar 2016 (endret) Dette er planløst, virker ikke som treneren har fått inn noen rød tråd i spillet, det begynner nok å ringe en aldri så liten alarmklokke langt borti korridoren 4 uker før start. Vi er nok helt klart avhengig av 2-3 klassespillere hvis vi skal kjempe et annet sted enn i bunnen av serien. Endret 14. Februar 2016 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Savner YEG jeg 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Savner YEG jeg Helt enig han var virkelig vår kreative kraft i fjor sammen med Dio målmaskin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Skjønner meg ikke på tilsynelatende mangel på engasjement fra Billy, men håper 2.omgang motbeviser dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Skjønner meg ikke på tilsynelatende mangel på engasjement fra Billy, men håper 2.omgang motbeviser dette Det finnes forskjellige typer mennesker. Alle er ikke Bob Bradley på sidelinjen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Var vel ikke sykt bra forsesong i fjor heller. Husker RBK i Spania.. Gikk greit da 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Melinho 37 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 At man ikke scorer der!?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Bare jeg som synes vi har tatt oss opp ganske så bra i 2 omg? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Vi henger etter på alt, venter på at ballen skal komme, vips så snapper Gøteborg opp ballen... Dette skjer gang på gang, vi har fortsatt ikke hatt et eneste skudd på mål. Dette er noe av det sjansefattigste jeg har sett Stabæk på lenge .... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Jeg syns ikke vi er krisedårlige, men det mangler litt over hele linjen og en DEL foran mål. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Var ikke det siste gule til Issah litt billig da ? Syns han ikke gjorde mye feil der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
han derre derre 327 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Bra IA har god tid på å trylle fram spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Litt bedre i andre. Vi spiller veldig mye ball rett på fot, i for seg greit, men hvis vi skal gjøre det må balltempo vesentlig opp. Noe det gjorde i 2. Vi må veksle litt mer og spille ballen litt mer i rommet forran spiller også, eller så står vi bare å spiller ballen til hverandre på midtbanen. Vi må bruke Asante mye mye bedre, han får ballen alt for mye på fot. Han må ha den i bakrommet, slik at han kan løpe. Det skjedde en gang i andre og da ble det farlig med en gang. Det vi trenger er nå er en klassespiss og en kreativ fyr på midtbanen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Tid og tid, ikke så mye tid hvis han skal kunne spille seg inn i gruppa og kunne kjenne spillerne godt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 IA ikke fornøyd: http://touch.budstikka.no/sport/fotball/stabak-fotball/jeg-er-skuffet-over-litt-for-mange-spillere/s/5-55-267934 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 IA savner guts i kampen, men har du den ikke på trening er det nok vanskelig å dra den frem i kamp Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Vel talt, McK må kreve mer av gutta på trening. Men det krever jo mer entusiasme fra han også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Hvis spillere ikke tør å vise seg frem i trenings-kamper, hvordan skal de da takle tippeligaen, på tide å begynne å sette krav. Slipp til unge lovende istedet da.. Amen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 14. Februar 2016 Del Skrevet 14. Februar 2016 Hvis spillere ikke tør å vise seg frem i trenings-kamper, hvordan skal de da takle tippeligaen, på tide å begynne å sette krav. Slipp til unge lovende istedet da.. Amen har vi noe annet enn ungt og lovende? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 15. Februar 2016 Del Skrevet 15. Februar 2016 Hvis spillere ikke tør å vise seg frem i trenings-kamper, hvordan skal de da takle tippeligaen, på tide å begynne å sette krav. Slipp til unge lovende istedet da.. Amen har vi noe annet enn ungt og lovende? Morten og muligens Ernest går vel ikke i den kategorien. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 15. Februar 2016 Del Skrevet 15. Februar 2016 Poenget mitt er at hvis de ikke tør vise seg frem i treningskamper hvordan blir det da i tippeligaen... Det er jo nå de virkelig bør vise seg frem for å prøve å kapre en plass på laget til tippeligaen. Nytter ikke stå med lua i hånden hverken for etablerte eller unge lovende da.. :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå