Sincus 1 306 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Har ikke sett noe annet av han, så han kan sikkert holde nivået, men den matchen var han heeeelt håpløs. Var ikke du på Nadderud da Jeppe spilte hele kampen mot Vålerenga? Gjorde en god opptreden da i alle fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Jo, selvfølgelig. Der var han grei, det har du rett i. Mot Mjøndalen var han ikke det, og jeg tror det gjorde at han ikke får muligheten fra start imorgen. Vi får krysse fingrene for at han virkelig kan utfordre Birger en dag 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Jo, selvfølgelig. Der var han grei, det har du rett i. Mot Mjøndalen var han ikke det, og jeg tror det gjorde at han ikke får muligheten fra start imorgen. Vi får krysse fingrene for at han virkelig kan utfordre Birger en dag Utfordre Granli mener du. Birger er mer eller mindre untouchable til han forlater oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Nå spiller vel Jeppe på venstre back? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Jo, selvfølgelig. Der var han grei, det har du rett i. Mot Mjøndalen var han ikke det, og jeg tror det gjorde at han ikke får muligheten fra start imorgen. Vi får krysse fingrene for at han virkelig kan utfordre Birger en dag Utfordre Granli mener du. Birger er mer eller mindre untouchable til han forlater oss. Med laget vi har i år så er vel Birger bankers på venstre kant ... Hans kvalitet og energi kommer til å trengs først og fremst i vårt offensive spill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 10. Mars 2016 Del Skrevet 10. Mars 2016 Nå spiller vel Jeppe på venstre back? Kan eventuelt Granli spille på høyrebacken, vil jeg tro at Jeppe kan det også. Kun spekulasjoner da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Oddbjørn melder på stabak.no om at Billy, med unntak av Marius Østvold, kan plukke ut en tropp fra et skadefritt mannskap. Skal man tolke det som at Cole anses som ferdig i klubben? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 11. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 11. Mars 2016 (endret) Veldig synd det skulle ende slik, var en av våre beste og mest stabile gjennom hele fjorårssesongen. Endret 11. Mars 2016 av Drosselmeyer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Jævlig rar situasjon det der. Håper klubben snart kan uttale seg snart. Synd er det også, vi hadde virkelig trengt Cole nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Virkelig - den troppen vi sender mot AaFK er på papiret den tynneste TL troppen jeg noen gang har sett tror jeg. (Inkludert 2012 utgaven av Stabæk). 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 543 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Første året at IAO ikke har kommentert ståa dagen før sesongstart, men håper han forhandler fortsatt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Mulig troppen er tynnere enn i 2012, men 11'er synes jeg er langt sterkere. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Virker som fokuset i år er på økonomi (grønn sone) og ikke på det sportslige. Vi har ikke hatt spiss siden Dio dro så hvem som skal spille på den plassen er for meg et mysterium. Mehnert er vel ikke rette mannen, eller...? Setter en slant på 2-0 i kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Virker som fokuset i år er på økonomi (grønn sone) og ikke på det sportslige... Ser nesten sånn ut ja. Og da er vi tilbake til det gamle munnhell om "å spare seg til fant" eller det som eventuelt værre er! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Ellers så kan det jo bare hende at vi har hatt jævlig uflaks? Må jo kunne sies at vi har hatt litt medvind de siste årene når det kommer til å hente spillere, når du sammenligner hva vi har fått inn med hvor mye penger vi har brukt. Og nei: Jeg sier ikke at IAO ikke har gjort en kjempejobb de siste årene, for det har han! Han har kanskje bare hatt skikkelig uflaks i år? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Det har vi ikke råd til, når vi velger denne måten å bygge lag på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Vi velger en veldig skummel strategi med så stor avhengighet av denne type rekruttering. Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Episode 75 http://p3.no/heia-fotball/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Tror ikke noen i klubben er så dumme at de tror man bare kan tenke grønn sone og ikke sportslig. For å få inntekter, som er det viktigste for å ha "grønn sone"-økonomi, må produktet være godt nok for at publikum og sponsorer mm skal legge igjen penger. Dersom det, gud forby, skulle bli en laber start, regner jeg med det vil bli prioritert i budsjettet for å heve kvaliteten på laget. Men jeg er, altså, veldig positiv til laget! Kan ikke skjønne at vi har hatt så god kontinuitet i troppen siden 2011, så lagbyggingen mener jeg vi har tatt et langt steg mot gjennom vinteren. Selv om det trengs en spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Er de mer langsiktige enn oss når de leier inn Keita? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Er de mer langsiktige enn oss når de leier inn Keita? Eller Francisco Júnior? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Er de mer langsiktige enn oss når de leier inn Keita? Eller Francisco Júnior? Jeg synes vel at de over tid har bygget en god klubb med sunn økonomi og fått frem mange gode spillere så finner man sikkert avvikene også. Alt annet ville være rart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Er de mer langsiktige enn oss når de leier inn Keita? Eller Francisco Júnior? Francisco Santos da Silva Júnior, på Transfer Markt står det: Contract until: 31.12.2017 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Daigo nr 10 1 654 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Uttalte at han vil vekk allerede i sommer vel ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Uttalte at han vil vekk allerede i sommer vel ? Helt i orden for meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 11. Mars 2016 Del Skrevet 11. Mars 2016 Når man hører på feks podcasten med Jostein Flo på NRK sin fotball podcast så får man et ganske godt inntrykk av hvor langsiktig godset tenker. Er de mer langsiktige enn oss når de leier inn Keita? Eller Francisco Júnior? Francisco Santos da Silva Júnior, på Transfer Markt står det: Contract until: 31.12.2017 Visst har han det, og det er jo naturligvis en vesentlig forskjell; http://touch.dt.no/godset/drammen/sport/ny-godset-spiller-vil-vekk-om-fem-seks-maneder/s/5-57-314965 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 14. Mars 2016 Del Skrevet 14. Mars 2016 Etter dagens handel er det en glede å oppdatere denne med en ny spiss, pluss noen rokkeringer: Sayouba (Singh) Granli Messi Næssi Meling (Espung) (Hanche-Olsen) (Race/Moe) (Ny mann)/Issah Kassi (Østvold/Bohinen/Bensick) Asante Ohi Eghan (Haugstad) (Gorioza) (Njie/Dahle) Mehmeti (Mehnert/Ekblom/Pedersen) Har tatt ut Grossman (inntil vi evt hører noe mer...). Kassi tar plassen hans inntil vi får inn en ny def. midtbane. Da blir vel Kassi makker på midten fremfor Issah eller? Kassi kan jo fort bli et alternativ på kantene også, evt. som hengende spiss. Men her er vel Ohi bankers etter en bra opptreden mot Aalesund. Ellers mange alternativer på kant/off. midt nå: Kassi, Eghan, Njie, Gorioza, Meling, Dahle ... Bra med konkurranse. Der vi er tynnest nå, er vel på høyre back og midtstopper? Kunne godt sett at vi hadde et alternativ ala Ville (Back/stopper). Er Haugstad et alternativ kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 14. Mars 2016 Del Skrevet 14. Mars 2016 Etter dagens handel er det en glede å oppdatere denne med en ny spiss, pluss noen rokkeringer: Sayouba (Singh) Granli Messi Næssi Meling (Espung) (Hanche-Olsen) (Race/Moe) (Ny mann)/Issah Kassi (Østvold/Bohinen/Bensick) Asante Ohi Eghan (Haugstad) (Gorioza) (Njie/Dahle) Mehmeti (Mehnert/Ekblom/Pedersen) Har tatt ut Grossman (inntil vi evt hører noe mer...). Kassi tar plassen hans inntil vi får inn en ny def. midtbane. Da blir vel Kassi makker på midten fremfor Issah eller? Kassi kan jo fort bli et alternativ på kantene også, evt. som hengende spiss. Men her er vel Ohi bankers etter en bra opptreden mot Aalesund. Ellers mange alternativer på kant/off. midt nå: Kassi, Eghan, Njie, Gorioza, Meling, Dahle ... Bra med konkurranse. Der vi er tynnest nå, er vel på høyre back og midtstopper? Kunne godt sett at vi hadde et alternativ ala Ville (Back/stopper). Er Haugstad et alternativ kanskje? Høyreback har vi Granli, Haugstad, Race. Race er vel høyrebent og foretrekker vel den siden? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. Mars 2016 Det kommer visst én til i løpet av uka. Nettopp det som etterlyses - midtstopper/defensiv midtbane som har ungdom og likevel erfaring fra langt større ligaer (med forbehold om at jeg har forstått IAO riktig). Kanskje vi ser konturene av noe som kan bli ålreit og vel så det? Alle mann til Nadderud på søndag! Bør vi legge ut palmeblader på veien...? 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 336 Del Skrevet 14. Mars 2016 Del Skrevet 14. Mars 2016 Ja takk. Men dropp gjerne eselet, jeg kommer i bil denne gang. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå