Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis nestemann inn også signerer en lengre kontrakt (to år eller mer), så jeg mener jeg at dette overgangsvinduet må betegnes som en ubetinget suksess.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis nestemann inn også signerer en lengre kontrakt (to år eller mer), så jeg mener jeg at dette overgangsvinduet må betegnes som en ubetinget suksess.

I hvert fall hvis det ikke er PFO eller Martin "en kamp i sesongen" Andresen.

Edit: Jeg ville aldri ha nevnt de to i samme setning, om ikke Martin hadde gått til VIF

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Per nå så ser første 11eren vår relativt bra ut vil jeg si:

Løven

Granli - Skjønsberg - Næss - Davy (Meling)

Issah - Kassi (Davy?)

Asante - Ohi - Meling (Nije)

Mehmeti

Tror jeg ville valgt noe som dette:

Sayouba

Davey/Granli - Skjønsberg - Næss - Birger

Issah - Kassi

Asante - Eghan - Ohi

Mehmeti

Endret av JespV
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget mot MFK pt?; Løven, Granli, Davey, Messi, Race, Næss, Issah, Kassi, Meling, Ohi, Mehmeti. Da har vi potensielle jokere på benken i Eghan, Njie, og dekning i de bakre rekker i en Moe eller Haugstad ... Men føler meg ikke helt trygg på å splitte duoen Næss/Messi ... Skulle vi få inn Adu i tillegg så slipper man den hodepinen og det begynner virkelig å lukte fugl.

Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig at Molde legger inn protest om vi stiller med 12 spillere.

He he ... Ser den ; ) ... Og nå har jeg fått et alvorlig problem ... Hvem skal ut? Edit: Det ble Asante Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på

Mande

Granli Næss Skjønsberg meling

Davey Issah

Kassi Ohi Asante

Mehmeti

Ikke dum den, og antakelig førsteelleveren ... Merker jeg selv nok blir forblindet av ønsket om å ha Meling høyt oppe på banen. Det behovet er jo vesentlig mindre når vi har fått flyttet opp Kassi, og fått inn Mehmeti Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp.

Jeg tipper derfor:

Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjerne en midtbanespiller inn, og veldig gjerne en som signerer for langt mer enn 6 måneder - jeg mener det tærer for mye på alt og alle med for mange korttidslån. Nå har vi skaffet oss to bare de siste par ukene, det får holde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan Granli hadde fungert på defensiv midtbane. Mene rå ha lest at han var blandt spillerne i tippeligaen med flest vunnede dueller i fjor

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp.

Jeg tipper derfor:

Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti

Følger deg godt på vei her men er det sikkerthet bak som gjør at du ikke vil prøve Meling opp på kant. Synes hans kreative kraft kommer enda litt bedre til sin rett der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg tipper derfor:

Vi begynner virkelig å nærme oss nå. Hvordan stiller du deg til å bytte plass på Kassi og Gio? Og evt dytte Kassi inn sentralt bak Mehmeti, og Ohi ut på kant?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hvordan Granli hadde fungert på defensiv midtbane. Mene rå ha lest at han var blandt spillerne i tippeligaen med flest vunnede dueller i fjor

Det stemmer, var VG som hadde statistikken tror jeg. Jeg kunne godt tenke meg å se han der selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Østvold kan vel komme til å starte om han er skadefri?

Østvold er bankers når han er skadefri synes jeg
Gio ut da eller ... Det begynner å bli kamp om plassene på laget ... Like it!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi ligge under så har vi plutselig noen grep vi kan gjøre; Flytte opp en Meling, en Kassi (hvis han har spilt DM), spille med to rene spisser i Ohi og Megmeti, få inn fart og/eller teknikk i en Eghan, Njie, Haugstad

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg tipper derfor:

Vi begynner virkelig å nærme oss nå. Hvordan stiller du deg til å bytte plass på Kassi og Gio? Og evt dytte Kassi inn sentralt bak Mehmeti, og Ohi ut på kant?

De kan jo alltids rullere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit med en avklaring vedr Dahle. Dersom muligheten dukker opp for en retur til Ham-Kam så synes jeg vi burde slippe han gratis dit. Bra for han med en potensiell restart av karrieren på et sted han faktisk har lykkes (det eneste), og for vår del så ser jeg for meg at han er ganske desillusjonert og lite motivert, og det kan umulig være bra for resten av treningsgruppa å ha med den type negativ energi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lagoppstilling 2016
  • Opprett ny...