geirti 12 274 Del Skrevet 14. Mars 2016 Del Skrevet 14. Mars 2016 Hvis nestemann inn også signerer en lengre kontrakt (to år eller mer), så jeg mener jeg at dette overgangsvinduet må betegnes som en ubetinget suksess. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 119 Del Skrevet 14. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 14. Mars 2016 (endret) Hvis nestemann inn også signerer en lengre kontrakt (to år eller mer), så jeg mener jeg at dette overgangsvinduet må betegnes som en ubetinget suksess. I hvert fall hvis det ikke er PFO eller Martin "en kamp i sesongen" Andresen. Edit: Jeg ville aldri ha nevnt de to i samme setning, om ikke Martin hadde gått til VIF Endret 14. Mars 2016 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smurfeblaa 118 Del Skrevet 14. Mars 2016 Del Skrevet 14. Mars 2016 Ja takk. Men dropp gjerne eselet, jeg kommer i bil denne gang. Bare å komme i bil det, så lenge den går på diEsel... :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 389 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Per nå så ser første 11eren vår relativt bra ut vil jeg si: Løven Granli - Skjønsberg - Næss - Davy (Meling) Issah - Kassi (Davy?) Asante - Ohi - Meling (Nije) Mehmeti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Per nå så ser første 11eren vår relativt bra ut vil jeg si: Løven Granli - Skjønsberg - Næss - Davy (Meling) Issah - Kassi (Davy?) Asante - Ohi - Meling (Nije) Mehmeti Tror jeg ville valgt noe som dette: Sayouba Davey/Granli - Skjønsberg - Næss - Birger Issah - Kassi Asante - Eghan - Ohi Mehmeti Endret 15. Mars 2016 av JespV Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Liker ikke tanken på Kassi som def midt. Næss eller Davey der og Kassi offensivt? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Støtter chr. her. Næss opp og Alex inn i midtforsvaret! tror Næss kan bli veldig bra i den rollen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Laget mot MFK pt?; Løven, Granli, Davey, Messi, Race, Næss, Issah, Kassi, Meling, Ohi, Mehmeti. Da har vi potensielle jokere på benken i Eghan, Njie, og dekning i de bakre rekker i en Moe eller Haugstad ... Men føler meg ikke helt trygg på å splitte duoen Næss/Messi ... Skulle vi få inn Adu i tillegg så slipper man den hodepinen og det begynner virkelig å lukte fugl. Endret 15. Mars 2016 av Offside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Mulig at Molde legger inn protest om vi stiller med 12 spillere. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Mulig at Molde legger inn protest om vi stiller med 12 spillere. He he ... Ser den ; ) ... Og nå har jeg fått et alvorlig problem ... Hvem skal ut? Edit: Det ble Asante Endret 15. Mars 2016 av Offside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lyssand 8 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Mulig at Molde legger inn protest om vi stiller med 12 spillere.He he ... Ser den ; ) ... Og nå har jeg fått et alvorlig problem ... Hvem skal ut? Edit: Det ble Asante race? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Håper på Mande Granli Næss Skjønsberg meling Davey Issah Kassi Ohi Asante Mehmeti 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2016 (endret) Håper på Mande Granli Næss Skjønsberg meling Davey Issah Kassi Ohi Asante Mehmeti Ikke dum den, og antakelig førsteelleveren ... Merker jeg selv nok blir forblindet av ønsket om å ha Meling høyt oppe på banen. Det behovet er jo vesentlig mindre når vi har fått flyttet opp Kassi, og fått inn Mehmeti Endret 15. Mars 2016 av Offside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 15. Mars 2016 Del Skrevet 15. Mars 2016 Mande Granli MMS Næss Meling Issah Davey/Gorozia Asante Kassi Ohi Mehmeti Asante må da på høyrekant, og Ohi ser best ut som kant, ikke sentral. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Hepp, Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp. Jeg tipper derfor: Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Betyr en defensiv midtbanespiller inn, så ser det kanskje ikke så verst ut? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Gjerne en midtbanespiller inn, og veldig gjerne en som signerer for langt mer enn 6 måneder - jeg mener det tærer for mye på alt og alle med for mange korttidslån. Nå har vi skaffet oss to bare de siste par ukene, det får holde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Er det noen som kan fortelle meg hvordan grasmatta ser ut for søndag ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 846 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Lurer litt på hvordan Granli hadde fungert på defensiv midtbane. Mene rå ha lest at han var blandt spillerne i tippeligaen med flest vunnede dueller i fjor Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Har vi noen på vei opp fra akademiet som bekler DM? (Chr.?) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 16. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 16. Mars 2016 (endret) Er det noen som kan fortelle meg hvordan grasmatta ser ut for søndag ? Er det noen som kan fortelle meg hvordan grasmatta ser ut for søndag ? trim.7710281A-1898-43B1-9DEA-38879F71FBDD.MOV Endret 16. Mars 2016 av ETN 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Hepp, Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp. Jeg tipper derfor: Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti Følger deg godt på vei her men er det sikkerthet bak som gjør at du ikke vil prøve Meling opp på kant. Synes hans kreative kraft kommer enda litt bedre til sin rett der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Hepp, Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp. Jeg tipper derfor: Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti Vi begynner virkelig å nærme oss nå. Hvordan stiller du deg til å bytte plass på Kassi og Gio? Og evt dytte Kassi inn sentralt bak Mehmeti, og Ohi ut på kant? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Østvold kan vel komme til å starte om han er skadefri? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Østvold kan vel komme til å starte om han er skadefri? Østvold er bankers når han er skadefri synes jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Lurer litt på hvordan Granli hadde fungert på defensiv midtbane. Mene rå ha lest at han var blandt spillerne i tippeligaen med flest vunnede dueller i fjor Det stemmer, var VG som hadde statistikken tror jeg. Jeg kunne godt tenke meg å se han der selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Østvold kan vel komme til å starte om han er skadefri? Østvold er bankers når han er skadefri synes jeg Gio ut da eller ... Det begynner å bli kamp om plassene på laget ... Like it! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Skulle vi ligge under så har vi plutselig noen grep vi kan gjøre; Flytte opp en Meling, en Kassi (hvis han har spilt DM), spille med to rene spisser i Ohi og Megmeti, få inn fart og/eller teknikk i en Eghan, Njie, Haugstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Hepp, Har gått igjennom litt lagoppstillinger og kan ikke finne at Davey har spilt midtbane på seniornivå. Mest stopper og litt høyreback. Derimot har vi en midtbanespiller på høyreback og en omskolert midtbanespiller på stopperplass. Siden han også ble forsøkt føst på høyreback på trening, mistenker jeg at det er der han kommer til å starte for oss. Det var også det svakeste ledded i den bakre fireren i første kamp. Jeg tipper derfor: Mande - Davey, MMS, Næss, Meling - Issah, Kassi - Assante, Ohi, Gorozia - Mehmeti Vi begynner virkelig å nærme oss nå. Hvordan stiller du deg til å bytte plass på Kassi og Gio? Og evt dytte Kassi inn sentralt bak Mehmeti, og Ohi ut på kant? De kan jo alltids rullere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Hadde vært greit med en avklaring vedr Dahle. Dersom muligheten dukker opp for en retur til Ham-Kam så synes jeg vi burde slippe han gratis dit. Bra for han med en potensiell restart av karrieren på et sted han faktisk har lykkes (det eneste), og for vår del så ser jeg for meg at han er ganske desillusjonert og lite motivert, og det kan umulig være bra for resten av treningsgruppa å ha med den type negativ energi. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå