blaasoldat 8 479 Del Skrevet 16. Mars 2016 Del Skrevet 16. Mars 2016 Skulle vi ligge under så har vi plutselig noen grep vi kan gjøre; Flytte opp en Meling, en Kassi (hvis han har spilt DM), spille med to rene spisser i Ohi og Megmeti, få inn fart og/eller teknikk i en Eghan, Njie, Haugstad Nå er vel Ohi ikke ren spiss men en skyggespiss/ving type! Men han kan alikevel ta mye oppmerksomhet fra motstanderens forsvar som kan åpne opp for Agon/Marcus/Sebastian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 18. Mars 2016 Del Skrevet 18. Mars 2016 Apropos Emil Dahle; Virker ikke som om han er helt i spotlighten til Billy heller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 18. Mars 2016 Del Skrevet 18. Mars 2016 Apropos Emil Dahle; Virker ikke som om han er helt i spotlighten til Billy heller? Personlig tror jeg Jalland har en del og si på hvem som er i spotlighten og ikke..Bare antakelser som sagt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Hvem skal spille høyreback? Har vi noen i stallen som kan omskoleres eller må det handles? Davey bør vel testes i den posisjonen og Eghan inn på def.midt. Håper IA har noe i kikkerten, en drøm er selvsagt VEH. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Hvem skal spille høyreback? Har vi noen i stallen som kan omskoleres eller må det handles? Davey bør vel testes i den posisjonen og Eghan inn på def.midt. Håper IA har noe i kikkerten, en drøm er selvsagt VEH. Granli var god i første match, dårlig i går. Det hadde vært spennende å la Haugstad starte mot Glimt. Haugstad/Asante er en ekstremt løpssterk høyrekant. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Hvem skal spille høyreback? Har vi noen i stallen som kan omskoleres eller må det handles? Davey bør vel testes i den posisjonen og Eghan inn på def.midt. Håper IA har noe i kikkerten, en drøm er selvsagt VEH. Eghan så ikke ut som en defensiv midt. Da er det mer realistisk med Asante ned på høyreback og Eghan som høyre kant. Tror nok Davey hører hjemme på defensiv midt til vi eventuelt kjøper inn enda en sentral midtbane. Jeg ville vurdert Haugstad fra start neste match på høyreback hvertfall. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Er ikke Race høyrebent og burde kunne fungere fint på høyrebacken? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Daniel Granli funker jo bra som høyreback? Bare fordi han spiller én dårlig kamp, så skal han plutselig helt ut av laget? La han få spille seg i form, jeg er sikker på at han kommer til å bli bedre utover sesongen 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Jeg synes også Haugstad bør starte mot Glimt, synes han har hatt mange gode innhopp og bør få en sjanse fra start. Selv om Granli har vært bra til tider synes jeg ikke han har prestert så bra at høyrebackplassen er hans, så ser ikke noe galt i å prøve andre alternativer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JespV 823 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Daniel Granli funker jo bra som høyreback? Bare fordi han spiller én dårlig kamp, så skal han plutselig helt ut av laget? La han få spille seg i form, jeg er sikker på at han kommer til å bli bedre utover sesongen Du får det til å høres ut som det er første gang han gjør en dårlig kamp. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 21. Mars 2016 (endret) Daniel Granli funker jo bra som høyreback? Bare fordi han spiller én dårlig kamp, så skal han plutselig helt ut av laget? La han få spille seg i form, jeg er sikker på at han kommer til å bli bedre utover sesongen Du får det til å høres ut som det er første gang han gjør en dårlig kamp. Vel, han har jo ikke vært så jævlig dårlig. Han var f.eks den nest mest duellsterke tippeligabacken i fjor. Ikke noe i veien for at andre kan få prøve seg fra start, men jeg er enig i det Peter sier at han ikke nødvendigvis må benkes fordi han har vært dårlig i én av to kamper. Endret 21. Mars 2016 av Norris 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2016 Jeg tror faktisk at det å gi Haugstad sjansen fra start kan motivere både Haugstad og Granli til å prestere enda bedre. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Hva med Race, Moe og Espung? Alle 3 er vel backer som alt er i klubben! Synes dog ikke Granli gjorde seg bort igår, han var bare litt for sliten på slutten til å komme raskt nok ned igjen! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Enig med Jan Fredrik. Å la Haugstad starte mot Glimt vil forhåpentligvis motivere Daniel til å jobbe enda hardere og re-claime plassen mot VIF. Når det gjelder Eghan så trodde jeg han var OMS, samme rollen som Kassi startet i i går. La Eghan starte mot Glimt, av samme årsak som i resonnementet over? Forslag til XI mot BG Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Issah - Davey Asante - Eghan - Ohi Mehmeti Kassi inn for Eghan en gang i andre. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O store 335 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mars 2016 Sykt å ta ut Kassi fra ellveren etter kampen igår 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blanzinho 908 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Enig med Jan Fredrik. Å la Haugstad starte mot Glimt vil forhåpentligvis motivere Daniel til å jobbe enda hardere og re-claime plassen mot VIF. Når det gjelder Eghan så trodde jeg han var OMS, samme rollen som Kassi startet i i går. La Eghan starte mot Glimt, av samme årsak som i resonnementet over? Forslag til XI mot BG Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Issah - Davey Asante - Eghan - Ohi Mehmeti Kassi inn for Eghan en gang i andre. Galskap å ta ut Kassi. Han skal spille fra start. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Enig i at det var en av hans beste dager på jobb, men vi må få i gang Eghan også. Kassi har heller ikke tradisjon for å spille stabilt. Men ja, han fortjener en ny sjanse når han først leverte i rollen han vil spille i. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. Mars 2016 Del Skrevet 21. Mars 2016 Ser vi de to første kampene under ett så synes jeg Kassi har vært vår beste mann. Imponerende med tanke på at han har spilt både defensiv og offensiv midtbane, og fylt begge rollene like godt. Men med Davey på plass er jeg glad vi får brukt han som offensiv midt. Godt å hans tilstedeværelse og ferdigheter høyt i banen. Kassi har klasse, og det virker som om det er lov å håpe på at han har tatt ennå noen steg iår med tanke på stabilitet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Ta ut Asante. Han skaper jo null og har få initiativ på løp.SayoubaHaugstad- Messi- Næss- Meling Davey- GoroziaKassi- Ohi- Eghan Mehmeti 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Ta ut Asante. Han skaper jo null og har få initiativ på løpStøttes. Men da vil jeg ha Granli på backen og Haugstad på kanten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 22. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2016 (endret) Ta ut Asante. Han skaper jo null og har få initiativ på løpStøttes. Men da vil jeg ha Granli på backen og Haugstad på kanten. Og hvem skal ut? Davey? Kassi? Eghan? Endret 22. Mars 2016 av Jan Fredrik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Prøv en gang til du, Jan Fredrik. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Eghan startet ikke mot Molde, så jeg regner med at Torres mener han bare vil bytte Asante mot Haugstad og beholde resten som før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lyssand 8 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Sayouba Haugstad-Næss-MMS-Meling Østvold/Kassi-Davey Asante-Kassi/Eghan-Ohi Mehmeti Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Skal Kassi fortsette så er det i så fall på OMS. Han har sagt mange ganger at ikke vil spille på kant, han er heller ikke en veldig god kantspiller, og det var OMS han lyktes i i de to foregående rundene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 jf skal prøve en gang til fordi han tok utgangspunkt i din oppstilling Torres? Nå svinger gjørma greit her. Hahaha 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bandy90 691 Del Skrevet 22. Mars 2016 Del Skrevet 22. Mars 2016 Noe må i alle fall gjøres på høyre side, for der er det helt evneveikt rævva. Granli og Asante er som tandoorikrydder på torsk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 22. Mars 2016 (endret) Del Skrevet 22. Mars 2016 (endret) Slapp av litt a. Situasjonen kan være en helt annen når sesongen er ferdig. Får memeti et like godt samarbeid med Asante som Dio fikk til så kan alt snu. Endret 22. Mars 2016 av StabækJR 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 701 Del Skrevet 7. Juni 2016 Del Skrevet 7. Juni 2016 http://www.budstikka.no/stabak-fotball/fotball/sport/to-spillere-ferdige-i-stabak/s/5-55-324745 Spesielt interesserte kan nå bla ned til side 3 for å flytte Davey-tråden til Blaa. Samme gjelder Eghan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 7. Juni 2016 Del Skrevet 7. Juni 2016 Davey har kontrakt frem til 22. juli så litt tidlig å flytte tråden hans kanskje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå