Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle vi ligge under så har vi plutselig noen grep vi kan gjøre; Flytte opp en Meling, en Kassi (hvis han har spilt DM), spille med to rene spisser i Ohi og Megmeti, få inn fart og/eller teknikk i en Eghan, Njie, Haugstad

Nå er vel Ohi ikke ren spiss men en skyggespiss/ving type!

Men han kan alikevel ta mye oppmerksomhet fra motstanderens forsvar som kan åpne opp for Agon/Marcus/Sebastian

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropos Emil Dahle; Virker ikke som om han er helt i spotlighten til Billy heller?

Personlig tror jeg Jalland har en del og si på hvem som er i spotlighten og ikke..Bare antakelser som sagt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal spille høyreback? Har vi noen i stallen som kan omskoleres eller må det handles? Davey bør vel testes i den posisjonen og Eghan inn på def.midt. Håper IA har noe i kikkerten, en drøm er selvsagt VEH.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal spille høyreback? Har vi noen i stallen som kan omskoleres eller må det handles? Davey bør vel testes i den posisjonen og Eghan inn på def.midt. Håper IA har noe i kikkerten, en drøm er selvsagt VEH.

Granli var god i første match, dårlig i går. Det hadde vært spennende å la Haugstad starte mot Glimt. Haugstad/Asante er en ekstremt løpssterk høyrekant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eghan så ikke ut som en defensiv midt. Da er det mer realistisk med Asante ned på høyreback og Eghan som høyre kant. Tror nok Davey hører hjemme på defensiv midt til vi eventuelt kjøper inn enda en sentral midtbane.

Jeg ville vurdert Haugstad fra start neste match på høyreback hvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel Granli funker jo bra som høyreback? Bare fordi han spiller én dårlig kamp, så skal han plutselig helt ut av laget? La han få spille seg i form, jeg er sikker på at han kommer til å bli bedre utover sesongen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes også Haugstad bør starte mot Glimt, synes han har hatt mange gode innhopp og bør få en sjanse fra start. Selv om Granli har vært bra til tider synes jeg ikke han har prestert så bra at høyrebackplassen er hans, så ser ikke noe galt i å prøve andre alternativer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daniel Granli funker jo bra som høyreback? Bare fordi han spiller én dårlig kamp, så skal han plutselig helt ut av laget? La han få spille seg i form, jeg er sikker på at han kommer til å bli bedre utover sesongen

Du får det til å høres ut som det er første gang han gjør en dårlig kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får det til å høres ut som det er første gang han gjør en dårlig kamp.

Vel, han har jo ikke vært så jævlig dårlig. Han var f.eks den nest mest duellsterke tippeligabacken i fjor. Ikke noe i veien for at andre kan få prøve seg fra start, men jeg er enig i det Peter sier at han ikke nødvendigvis må benkes fordi han har vært dårlig i én av to kamper. Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Jan Fredrik. Å la Haugstad starte mot Glimt vil forhåpentligvis motivere Daniel til å jobbe enda hardere og re-claime plassen mot VIF.

Når det gjelder Eghan så trodde jeg han var OMS, samme rollen som Kassi startet i i går. La Eghan starte mot Glimt, av samme årsak som i resonnementet over?

Forslag til XI mot BG

Sayouba

Haugstad - Næss - MMS - Meling

Issah - Davey

Asante - Eghan - Ohi

Mehmeti

Kassi inn for Eghan en gang i andre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Jan Fredrik. Å la Haugstad starte mot Glimt vil forhåpentligvis motivere Daniel til å jobbe enda hardere og re-claime plassen mot VIF.

Når det gjelder Eghan så trodde jeg han var OMS, samme rollen som Kassi startet i i går. La Eghan starte mot Glimt, av samme årsak som i resonnementet over?

Forslag til XI mot BG

Sayouba

Haugstad - Næss - MMS - Meling

Issah - Davey

Asante - Eghan - Ohi

Mehmeti

Kassi inn for Eghan en gang i andre.

Galskap å ta ut Kassi. Han skal spille fra start.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser vi de to første kampene under ett så synes jeg Kassi har vært vår beste mann. Imponerende med tanke på at han har spilt både defensiv og offensiv midtbane, og fylt begge rollene like godt. Men med Davey på plass er jeg glad vi får brukt han som offensiv midt. Godt å hans tilstedeværelse og ferdigheter høyt i banen. Kassi har klasse, og det virker som om det er lov å håpe på at han har tatt ennå noen steg iår med tanke på stabilitet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta ut Asante. Han skaper jo null og har få initiativ på løp

Støttes. Men da vil jeg ha Granli på backen og Haugstad på kanten.

Og hvem skal ut? Davey? Kassi? Eghan?

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av litt a. Situasjonen kan være en helt annen når sesongen er ferdig. Får memeti et like godt samarbeid med Asante som Dio fikk til så kan alt snu.

Endret av StabækJR
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lagoppstilling 2016
  • Opprett ny...