Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Davey har kontrakt frem til 22. juli så litt tidlig å flytte tråden hans kanskje.

IA sier til Budstikka:

– De avtalene har gått ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daveys kontrakt går utt 22/7, og Eghans kontrakt går ut 31/7, så enten er IA blitt feilsitert, han har rotet med datoer eller konraktene er terminert/endret. Om siste er tilfelle er ikke det blitt registrert ennå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være han mener at disse kontraktene ikke blir forlenget. Dumt å terminere rett før kontrakten går ut og overgangsvinduet åpner,i tilfelle skalder el.a.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Da er overgangsvinduet stengt, og det er på tide å se på troppen igjen.

Ser ut som vi har fått meget god dekning på kant, og brukbart på spissplass. Derimot er det tynt på alle de defensive plassene inkl. def. midtbane. Skulle gjerne hatt inn en def. midt. og en høyreback/stopper. Hvem er egentlig alternativ på stopperplass? Moe?

Tippet lagoppstilling (4 - 2 - 3 -1) med andrevalg i parentes. (De med rød tekst er plassert flere steder):

Sayouba

(Singh)

HO Nilsson MMS Meling

(Granli) (Moe?) (Moe?) (Moe)

Cole

(Kassi?) Kassi

(Gorioza)

Keita Alanzinho Njie

(JA?) (Ohi/Kassi/Gorioza/JA?) (Ohi)

Escoe

(Agon/Pedersen)

I 4-4-2 ville jeg nok ha flyttet Alan ut på kant og Keita opp som spissmakker. Litt spent på om Alan kan fungere i en slags Veigar-rolle, som tilbaketrukket/møtende spiss, og legge (geniale) pasninger til Escoe...

Ellers noen som kan fylle tomrommene med juniorer eller noen andre jeg har glemt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi har fått meget god dekning på kant, og brukbart på spissplass. Derimot er det tynt på alle de defensive plassene inkl. def. midtbane. Skulle gjerne hatt inn en def. midt. og en høyreback/stopper. Hvem er egentlig alternativ på stopperplass? Moe?

Tippet lagoppstilling (4 - 2 - 3 -1) med andrevalg i parentes. (De med rød tekst er plassert flere steder):

Sayouba

(Singh)

HO Nilsson MMS Meling

Cole

(Kassi?) Kassi

(Gorioza)

Keita Alanzinho Njie

Escoe

(Agon/Pedersen)

I 4-4-2 ville jeg nok ha flyttet Alan ut på kant og Keita opp som spissmakker. Litt spent på om Alan kan fungere i en slags Veigar-rolle, som tilbaketrukket/møtende spiss, og legge (geniale) pasninger til Escoe...

Ellers noen som kan fylle tomrommene med juniorer eller noen andre jeg har glemt?

Vi har vel fortsatt Race i stallen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sayouba

(Singh)

HO Nilsson MMS Meling

Cole

(Kassi?) Kassi

(Gorioza)

Keita Alanzinho Njie

Escoe

(Agon/Pedersen)

Vi har vel fortsatt Race i stallen?
Og Johan kan signes når som helst?
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette hadde passet oss veldig bra jeg. Eventuelt tatt ut Agon og inn med kassi og spille en 4-1-4-1 formasjon med Kassi og Alanzinho som indreløpere/offansive spillere og Grossman som anker.

Sayouba
HO - Nilsson - MMS - Meling

Grossman

Keita - Alanzinho - Nije

Agon - Escoe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror dette hadde passet oss veldig bra jeg. Eventuelt tatt ut Agon og inn med kassi og spille en 4-1-4-1 formasjon med Kassi og Alanzinho som indreløpere/offansive spillere og Grossman som anker.

Sayouba

HO - Nilsson - MMS - Meling

Grossman

Keita - Alanzinho - Nije

Agon - Escoe

Massiv tommel opp for forum-navn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er virkelig 4-1-3-2 en formasjon som er aktuelt? Veldig ubalansert. Grossman er ikke spilleren som dekker det rommet der alene. 4-2-3-1, 4-4-2 eller 4-3-3 er nok aktuelt med spillermateriellet vi har idag. Foreslår:

Sayouba
HO-Nilsson-MMS-Meling
Kassi-Grossman
Keita-Alan-Njie
Agon eller Escoe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er virkelig 4-1-3-2 en formasjon som er aktuelt? Veldig ubalansert. Grossman er ikke spilleren som dekker det rommet der alene. 4-2-3-1, 4-4-2 eller 4-3-3 er nok aktuelt med spillermateriellet vi har idag. Foreslår:

Sayouba

HO-Nilsson-MMS-Meling

Kassi-Grossman

Keita-Alan-Njie

Agon eller Escoe.

prøv igjen, meling er suspendert.

Edit: mobilkuking

Endret av fyR
Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper vi kommer til å bruke 4-2-3-1 siden det er den vi har brukt gjennom hele året, og jeg tviler på at det kommer til å bli en formasjonsendring på dette tidspunktet.

Sayouba

HO- Nilsson- MMS- Meling

Grossman- Kassi

Njie- Alanzinho- Keita

Escoe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tipper vi kommer til å bruke 4-2-3-1 siden det er den vi har brukt gjennom hele året, og jeg tviler på at det kommer til å bli en formasjonsendring på dette tidspunktet.

Sayouba

HO- Nilsson- MMS- Meling

Grossman- Kassi

Njie- Alanzinho- Keita

Escoe

Identisk med mitt forslag, bortsett fra at Keita og Njie bytter side. Kassi kan godt ha en mer offensiv rolle enn Grossman når vi angriper.

Blir spennende om dette er elleveren allerede på søndag, eller om vi starter med Agon på topp. Også spent på om Alan får rollen bak spissen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Lagoppstilling 2016
  • Opprett ny...