Rich 599 Del Skrevet 22. Juli 2004 Del Skrevet 22. Juli 2004 Mener å ha snappet opp at det blir Puma. Tidligere har jeg snappet opp at det blir Nike. Skal si fra når jeg snapper opp at det blir Kappa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 23. Juli 2004 Del Skrevet 23. Juli 2004 Fjern gjerne reklamegreiene. Men ikke kødd med de "nye" fargene (2 blåtoner + grønn!" Det er en av de få draktene i TL som skiller seg fordelaktig ut. Og huske det spebarnsblå mølet som var tidligere. "Fangedrakt"-forslaget (nitriste sorte og blå stolper i drakta) = neiiii, huff da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. Juli 2004 Del Skrevet 24. Juli 2004 Jeg håper også blåfavrene blir som i dag, men det teite grønne klovneermet må bort! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. Juli 2004 (endret) Del Skrevet 24. Juli 2004 (endret) Jeg håper også blåfarvene blir som i dag, men det teite grønne klovneermet må bort! Det er riktig Richard. De grønne ermene er allerede solgt til Sirkus Agora de 5 neste sesongene. Deres klovner ville gå i streik hele sommer'n dersom sirkusdirektør Jan Ketil Smørdal ikke fikk tak i Stabæks flotte Jockey-arm, for å gjøre kostymene deres komplette. Så nå må vi klare oss uten grønn arm. Endret 24. Juli 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 24. Juli 2004 Del Skrevet 24. Juli 2004 Adidas er Most Likely UTE ja... UMBRO mest sannsynlig inne... har en voldsom satsing i hele europa nå, lanserer nye draktdesigns i høst, kommer med noe stofftyper og har bestemt seg for å ta rotta på både Adidas og Hummel. Ryktene sier at de bruker store ressurser på å sikre seg inn i TL og RL som et av hovedsatsingsområdene 2005 (fordi mange lag i Skand har kontrakter som går ut etter høstsesongen i år). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Juli 2004 Del Skrevet 25. Juli 2004 har mere tro på puma.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Hva har skjedd på denne fronten ? Noe som vet noe mer ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Det blir Puma drakter etter som jeg har hørt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 tidligere ble det kommentert 1 august... når kommer de da ??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. August 2004 Del Skrevet 20. August 2004 Nye drakter kommer ikke før neste sesong... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg