Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

jeg synes det er veldig interessant å diskutere Akademiet, og gjør det gjerne, men foreslår at vi flytter debatten over til Akademi-tråden hvor den egentlig hører hjemme. Da blir diskusjonen også mere generell/prinsipiell enn om vi knytter diskusjoner om Akademiets eksistens (i ytterste konsekvens) til bruk av spillere i enkeltkamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at Agon endelig skåret og han er en kul type, men synes han er for lite involvert i det som skjer

Det var ikke hans beste kamp i går, nei. Mot Enga synes jeg derimot han var helt topp. Det er klart at vi ikke har fått samme spisstype som vi hadde i fjor, som gjerne startet angrep selv og jagde baller på sidelinja. Det tror jeg Billy er fullstendig klar over, og kompenserer for.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av. Siem sitter akkurat nå på en privat jet sånn at han kan rekke frem til en pressekonferanse i New York senere i kveld. Der blir oppsettet presentert. Altså. Såpass må de kunne tillate seg, vi snakker tross alt om en av de viktigste turneringene i norsk fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle tippeligalagene:

Eidsvold Turn-Strømsgodset
Sparta Sarpsborg-Stabæk
Grorud-Molde
Lillehammer-Lillestrøm
Hønefoss-Vålerenga
FK Tønsberg-Odd
Fram-Start
Vard Haugesund-Viking
Herd-Aalesund
Byåsen-Rosenborg
Mo-Bodø/Glimt
Mjølner-Tromsø
Kvik Halden-Sarpsborg 08
Varegg-Haugesund
Førde-Sogndal

Er det én ting vi vet, så er det at cupbomber sjelden smeller der man venter dem. Ser at mange tipper Vålerenga som favoritt til å bli slått ut, selv er jeg fristet til å sette penger på Grorud mot Molde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjedde med "lokale" oppgjør i cupen a? Tromsø møtte Lyn i Oslo i første runde. Nå må Molde til Oslo for å spille mot Grorud..?

Det ender alltid opp med at et eller to Tippeligalag blir sendt på langtur. I fjor måtte vi vel til Senja i andre runde. Virker litt unødvendig, men det skjer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen grunn til at vår kamp er satt opp den 27, mens Haugesund naturlig nok får sin den 28?

Da er det bekreftet at kampen er flyttet til den 28. April

Hvor har du sett dette?

Kjetil Ekeli har skrevet det på FB. Skulle visstnok ha stått i den første utsendelsen fra NFF.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger vel uansett an til en ny bane for alle banehoppere? Selv om de spilte 1.rundekampen på Sarpsborg stadion, spiller de vanligvis på Sparta kunstgress.

Jeg regner med at de flytter også denne cupkampen til Sarpsborg stadion. Follo er jo ingen tilskuermagnet, så det var neppe derfor de flyttet på seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen grunn til at vår kamp er satt opp den 27, mens Haugesund naturlig nok får sin den 28?

NFF hater Stabæk.
Sparta spiller også kamp mandag 25. Utrolig at NFF ikke klarer å få dette riktig til å begynne med.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
  • Opprett ny...