Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

Kampen er nå flyttet til 28. april kl. 18.00 på fotball.no, men den står foreløpig uten stadion.

Årsaken til dette er nok at Sarpsborg stadion er opptatt denne dagen, ifbm. med seriekamp for Sarpsborg 08 2 Kvinner.

Det blir spennende å se hvilken løsning man faller ned på til slutt. Mitt (totalt ukvalifiserte) tips er Østfoldhallen! Like sannsynlig er det vel at de flytter kampen i 4. div. Kvinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sparta kunstgress er kanskje ikke noe alternativ selv om Sparta vanligvis spiller kampene sine der.

På flyfoto ser det ikke ut som om det er noen tribunekapasitet - omtrent som vårt kunstgress.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kampen er nå flyttet til 28. april kl. 18.00 på fotball.no, men den står foreløpig uten stadion.

Årsaken til dette er nok at Sarpsborg stadion er opptatt denne dagen, ifbm. med seriekamp for Sarpsborg 08 2 Kvinner.

Det blir spennende å se hvilken løsning man faller ned på til slutt. Mitt (totalt ukvalifiserte) tips er Østfoldhallen! Like sannsynlig er det vel at de flytter kampen i 4. div. Kvinner.

Da er stadion oppdatert til Sarpsborg stadion kg, kvinnekampen står oppført 20:15. De regner kanskje med at det ikke blir ekstraomganger?

Så desverre ingen ny bane denne runden...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er stadion oppdatert til Sarpsborg stadion kg, kvinnekampen står oppført 20:15. De regner kanskje med at det ikke blir ekstraomganger?

Er det doble garderobefasiliteter på Sarpsborg stadion? Vil nok tro at kvinnekampen flyttes til en annen dag.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det doble garderobefasiliteter på Sarpsborg stadion? Vil nok tro at kvinnekampen flyttes til en annen dag.

Det er mange garderober på Sarpsborg Stadion, så det er ikke der problemet vil ligge

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fire poeng på tre kamper i 3. divisjon, og ligger på 6. plass. Har slått Ås, spilt uavgjort mot Røa og tapt mot Fredrikstad 2. Korsvoll som man møtte i forrige i runde har fire poeng på to kamper, men i en annen avdeling. Dette skal vinnes selv på en svært dårlig dag, og da mener jeg en svært dårlig dag i forhold til det som er blitt prestert i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvom det er et krav med seier i dag, pleier det å skje en cupbombe eller to hver runde. Tror vi lider denne gangen. Er vel lenge siden vi har ryket så tidlig også. Taper vi i dag begynner jeg virkelig å lure på om Billy vet hva han driver med. Kan godt hende han selv takker av før sommeren. Kanskje han burde holde seg til assistentreneryrket.

Når skal forresten TV-kanalene begynne å sende fra cupen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
  • Opprett ny...