Gå til innhold

Norgesmesterskapet 2016

kkh94
 Del

Anbefalte innlegg

Selvom det er et krav med seier i dag, pleier det å skje en cupbombe eller to hver runde. Tror vi lider denne gangen. Er vel lenge siden vi har ryket så tidlig også. Taper vi i dag begynner jeg virkelig å lure på om Billy vet hva han driver med. Kan godt hende han selv takker av før sommeren. Kanskje han burde holde seg til assistentreneryrket.

Når skal forresten TV-kanalene begynne å sende fra cupen?

Kan vi ikke få lov å vente til kampslutt før klagestormen?

Klag i vei du. Men jeg har ikke klaget. Jeg bare skrev hva jeg tenkte og følte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2-0 til pause kan bare bety én ting: vi blør dobbelt så mye for drakten som Sparta.

Du må i det minste gjøre smartassmatten din riktig. Vi blør ∞ så mye for drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moussa bør starte på søndag. Herlig driv med ballen og utfordrer gang på gang!

Ja men han bør variere litt, ikke bare gå innover. Da får vi se om dette gir boosten de trenger!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter en hundrings på at kameramannen har prøvesmakt på varene fra systembolaget før match.

Stakkars mann ass, filme en hel match med ENG-kamera med den ene armen krølla over og rundt linsa mens man snubler i stativbena hele tida. Jeg tror vi streama en treningskamp for 2 år siden med samme oppsettet, det anbefales ikke. Men digg å vinne i fotball da, nå gleder jeg meg til treninga på lørdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt, her gjorde vi akkurat det vi skulle. vant overlegent mot det jeg antar var et av de aller svakeste lagene som nådde andre runde.

Denne kampen fortalte oss ikke en dritt om hva man skal gjøre for å snu det i tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne kampen fortalte oss ikke en dritt om hva man skal gjøre for å snu det i tippeligaen.

Nei, men vi fikk smake på hvordan det er å lage mål og skape sjanser så noe positivt skal vi ta med oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt, her gjorde vi akkurat det vi skulle. vant overlegent mot det jeg antar var et av de aller svakeste lagene som nådde andre runde.

Har vaert trainer i Frankrike - ossaa i kamper lik denne kan skille ut talent

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møter trolig: (jeg beregner ca. 50% for en av disse)

Kongsvinger

Bærum

Kan også møte: (mindre sannsynlig)

Fredrikstad

Asker

Vindbjart

Stjørdals-Blink

Vidar

Nest Sotra

Åsane

Veldig lite sannsynlig:

Nardo

Brattvåg

Oppsettet kommer imorgen og kampen spilles neste onsdag.

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Norgesmesterskapet 2016
  • Opprett ny...