Anders C 6 569 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 2-0 til pause kan bare bety én ting: vi blør dobbelt så mye for drakten som Sparta.Du er så fantastisk morsom. Noe du har lært på hovis? Slapp av a, Torres. Sees på lørdag med en kaffe og god stemning:) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Vi møter trolig: (jeg beregner ca. 50% for en av disse) Kongsvinger Bærum Kan også møte: (mindre sannsynlig) Fredrikstad Asker Vindbjart Stjørdals-Blink Vidar Nest Sotra Åsane Veldig lite sannsynlig: Nardo Brattvåg Oppsettet kommer imorgen og kampen spilles neste onsdag. Sjekket enda nærmere, og etter å ha sett at FFK og Sandefjord er henholdsvis lite sannsynlig og utenkelig + vurdert ting opp og ned hele veien fra Sarpsborg - Oslo er konklusjonen som skrevet ovenfor. 50% for enten Bærum eller Kongsvinger, ca. 49% for ett av de neste 7 lagene og 1% for de to siste. Dette er basert på hvilke lag som har spilt mot hvem de siste årene, deretter lokaloppgjør og også hvilke TL-lag de forskjellige 1/2. div-lagene kan møte (spesielt i nogenlunde nærhet). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 2-0 til pause kan bare bety én ting: vi blør dobbelt så mye for drakten som Sparta.Du er så fantastisk morsom. Noe du har lært på hovis?Slapp av a, Torres. Sees på lørdag med en kaffe og god stemning:) Gull det! Comeback som forsanger? Mulig det står over her, men orker ikke sjekke. Når kommer oppsettet for neste runde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 605 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Det hadde jo vært veldig greit å få testet stadion i Fredrikstad. Hadde gjerne tatt en lengre tur, men med fortsatt streik er det kanskje like greit at det blir mer lokalt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 2-0 til pause kan bare bety én ting: vi blør dobbelt så mye for drakten som Sparta.Du er så fantastisk morsom. Noe du har lært på hovis?Slapp av a, Torres. Sees på lørdag med en kaffe og god stemning:) Gull det! Comeback som forsanger? Mulig det står over her, men orker ikke sjekke. Når kommer oppsettet for neste runde? Står bare i posten før din... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Mest glad for at Billy hviler spillere og varierer litt jeg, lar de unge holde på litt de også. Bob var litt ensporet i lagoppstillingene sine, bra med rullering i antagligvis enkle kamper! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Haha, se der ja! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Bærum-Stabæk hadde vært sjuuuukt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 240 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Haha, se der ja!Tenk at det er mindre mas å spørre igjen og lese svaret enn å scrolle opp og lese svaret! Nå som du har spart så mye krefter regner jeg med full innsats og flagging i 90 minutter på søndag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Tar lørdagen først! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Selvom det er et krav med seier i dag, pleier det å skje en cupbombe eller to hver runde. Tror vi lider denne gangen. Er vel lenge siden vi har ryket så tidlig også. Taper vi i dag begynner jeg virkelig å lure på om Billy vet hva han driver med. Kan godt hende han selv takker av før sommeren. Kanskje han burde holde seg til assistentreneryrket. Når skal forresten TV-kanalene begynne å sende fra cupen? Hva tenker du nå? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Vil absolutt ikke ha Bærum. Alt å tape. Og ikke Asker. Lojalitetsproblemer for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 28. April 2016 Del Skrevet 28. April 2016 Vil absolutt ikke ha Bærum. Alt å tape. Og ikke Asker. Lojalitetsproblemer for min del. Tenker jeg også. Tenk tenningsnivået Bærum kommer til å ha i den kampen... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Er da ikke så lenge siden vi møtte Bærum i cupen? Edit: Se der ja, har visst gått seks år... http://stb.guru/matches/612/baerum/stabaek/nm-cup/2010#_=_ Endret 29. April 2016 av Rettep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Selvom det er et krav med seier i dag, pleier det å skje en cupbombe eller to hver runde. Tror vi lider denne gangen. Er vel lenge siden vi har ryket så tidlig også. Taper vi i dag begynner jeg virkelig å lure på om Billy vet hva han driver med. Kan godt hende han selv takker av før sommeren. Kanskje han burde holde seg til assistentreneryrket. Når skal forresten TV-kanalene begynne å sende fra cupen? Hva tenker du nå? Jeg tenker at det er digg å være videre i cupen. Må alltid jinxe litt.. Aner ingenting om Sparta Sarpsborg, og hvis vi først skulle gått på en cupbombe var gårsdagen et sannsynlig tidspunkt å gjøre det på. Men det blir for dumt å si at Billy er en god trener på bakgrunn av en slik seier. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Oppsett kl 12:00 i dag på NFF TV http://www.fotball.no/VideoTV/NFFTV/ 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Selvom det er et krav med seier i dag, pleier det å skje en cupbombe eller to hver runde. Tror vi lider denne gangen. Er vel lenge siden vi har ryket så tidlig også. Taper vi i dag begynner jeg virkelig å lure på om Billy vet hva han driver med. Kan godt hende han selv takker av før sommeren. Kanskje han burde holde seg til assistentreneryrket. Når skal forresten TV-kanalene begynne å sende fra cupen? Hva tenker du nå? Jeg tenker at det er digg å være videre i cupen. Må alltid jinxe litt.. Aner ingenting om Sparta Sarpsborg, og hvis vi først skulle gått på en cupbombe var gårsdagen et sannsynlig tidspunkt å gjøre det på. Men det blir for dumt å si at Billy er en god trener på bakgrunn av en slik seier. Ingen har sagt det heller. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Oppsett kl 12:00 i dag på NFF TV http://www.fotball.no/VideoTV/NFFTV/ Siden jeg er så godt i gang tipper jeg like godt hele oppsettet: Nardo - Rosenborg Brattvåg - Aalesund Stjørdals/Blink - Molde Alta - Bodø/Glimt Tromsdalen - Tromsø Nest-Sotra - Sogndal Åsane - Haugesund Vidar - Start Vindbjart - Viking Sandnes Ulf - Sandefjord Fredrikstad - Sarpsborg 08 Asker - Odd KFUM Oslo - Lillestrøm Strømmen - Vålerenga Bærum - Stabæk Kongsvinger - Strømsgodset Om NFF kommer med dette oppsettet synes jeg de har gjort en solid jobb. Så får vi se hvordan det blir kl. 12... Endret 29. April 2016 av Jan Fredrik 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Det ble Bærum. Alle mann til Kadda! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Der blir det fullt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 GuleDon! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Sannsynligvis eneste gangen det blir fullsatt der i år. KFUM-Vålerenga Bærum-Stabæk Asker-Odd Kongsvinger-Strømmen Sandefjord-Lillestrøm Vindbjart-Strømsgodset Sandnes Ulf-Start Vidar-Viking Åsane-Haugesund Nest-Sotra-Sogndal Brattvåg-Aalesund Nardo-Rosenborg Stjørdals-Blink-Molde Tromsdalen-Tromsø Fredrikstad-Sarpsborg 08 Alta-Bodø/Glimt 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Oppsett kl 12:00 i dag på NFF TV http://www.fotball.no/VideoTV/NFFTV/ Siden jeg er så godt i gang tipper jeg like godt hele oppsettet: Nardo - Rosenborg Brattvåg - Aalesund Stjørdals/Blink - Molde Alta - Bodø/Glimt Tromsdalen - Tromsø Nest-Sotra - Sogndal Åsane - Haugesund Vidar - Start Vindbjart - Viking Sandnes Ulf - Sandefjord Fredrikstad - Sarpsborg 08 Asker - Odd KFUM Oslo - Lillestrøm Strømmen - Vålerenga Bærum - Stabæk Kongsvinger - Strømsgodset Om NFF kommer med dette oppsettet synes jeg de har gjort en solid jobb. Så får vi se hvordan det blir kl. 12... Ikke så verst - 10 av 16 riktig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 605 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Kommer man seg til 4. runde blir det vel bortekamp om man møter et Tippeligalag (Sarpsborg kan kanskje være unntaket, men tror ikke det), og hjemmekamp mot lag fra andre divisjoner. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Der blir det fullt. Var langt i fra fullt når vi møtte de for 6 år siden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Der blir det fullt. Var langt i fra fullt når vi møtte de for 6 år siden. Men alikevel måtte vi stå bak nettingen på kortsida... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 29. April 2016 Del Skrevet 29. April 2016 Noen som finner høydepunktene? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 142 Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Del Skrevet 29. April 2016 (endret) Noen som finner høydepunktene? Alle målene: http://www.tv2.no/v/1039442/ (litt ustabil) Noen av målene: http://www.nrk.no/ostfold/stabaek-knuste-sparta-sarpsborg-1.12922679 Endret 29. April 2016 av Jan Fredrik 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Billettinfo Bærum - Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 2. Mai 2016 Del Skrevet 2. Mai 2016 Billettinfo Bærum - Stabæk? http://www.baerumsk.no/news/article/n02nevlbkxnj1kgv0eh28emz3/title/info-om-cupkampen Intet salg på nettet ser det ut til Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå