@ringo 22 151 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Æsj, jeg har dårlige vibber for det her! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Jeg og, men hvordan jeg føler pleier å ha fint lite å si for hvordan det går. Og det er jo sånn: en gang snur det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaAlltid 531 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Jeg gleder meg til kamp i dag. Har en god følelse. La oss håpe VIF-spillerne undervurderer laget vårt like mye som supporterne på Klanen sitt forum: For meg er det veldig vanskelig å komponere en førsteellever, for vi har en sterk tropp nå. Vi har hatt flere gode perioder denne sesongen. Vi var best i Viking-kampen og periodevis mot RBK. Stabæk har vært gjennomgående elendige i banespillet, og famler i blinde. Uansett hvem vi stiller med, skal laget være mer enn gode nok til å slå Smurfene. http://forum.klanen.no/showthread.php?34968-Kamptr%E5d-Stab%E6k-V%E5lerenga-L%F8rdag-9-April-18-00&p=358762&viewfull=1#post358762 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Billettsalget går unna nå. MØT OPP TIDLIG så slipper vi at Klanen eier Nadderud allerede under oppvarmingen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Herre så nervøs jeg er. Har ikke hatt det sånn siden opprykkskampen mot Glimt. Kan noen skrive noen beroligende ord? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Herre så nervøs jeg er. Har ikke hatt det sånn siden opprykkskampen mot Glimt. Kan noen skrive noen beroligende ord? Taper vi i dag er det fortsatt 78 poeng igjen å spille for Endret 9. April 2016 av Andreas 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 så maser vi litt igjen da...hvorfor legges ikke kamp-tropp ut?? Jeg er interessert i hvem av ung-gutta som er med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 så maser vi litt igjen da...hvorfor legges ikke kamp-tropp ut?? Jeg er interessert i hvem av ung-gutta som er med... http://www.fotball.no/fotballdata/Kampfakta/?matchId=6390191 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Gleder meg til å høre SS synge; "Tunn som en rögad ål, ändå så gör han mål, Agon Mehmeti, Agon Mehmeti" etter han har poppa sitt jomfrumål 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 497 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Ifølge TV2 så står det at Sebastian Pedersen starter? Sjukt!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Ifølge TV2 så står det at Sebastian Pedersen starter? Sjukt!!! Sjukt av tv2 i så fall, han er jo ikke engang i troppen. Endret 9. April 2016 av Totto Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Ifølge TV2 så står det at Sebastian Pedersen starter? Sjukt!!! Med draktnummeret til Ohi ... Hadde vært spennende men tror vi må vente på debuten til Sebastian Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Da er det bare å nyte middagen, sette seg til rette og se på 90 minutter med lidelse. Kamptips 3-2 til oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid 219 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Vil se dette laget: Dio Keita kassi asante Issah grossman Meling Skjønsberg ness granli Mande Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Vil se dette laget: Dio Keita kassi asante Issah grossman Meling Skjønsberg ness granli Mande Chippen for Asante, ellers helt enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Der ja!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Stream? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Stream? http://livestream-s.info/video/402773.html denne funker greit, dog uten komentator Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tordjo 63 Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Del Skrevet 9. April 2016 (endret) Edit: svart på tidligere! Endret 9. April 2016 av Tordjo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Noen som kan fortelle når målet kom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HenrikM 302 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 45 sekund eller noe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PKhelten 1 504 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Sliter vi i forsvar eller er tekstoppdateringen overdramatisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Sliter vi i forsvar eller er tekstoppdateringen overdramatisk? Vi slipper dem litt enkelt opp til 25-30m, men derifra har vi grei kontroll. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forzastabaek 245 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Nå bør snart nummer 2 sitte! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
GeirSJ 632 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Enig ang Asante. Underpresterer. Tar lite initiativ. Blir knuffet vekk i alle situasjoner og virker litt tafatt. Heldigvis er det ikke forum som tar ut laget. Asante har vært frisk i dag! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Egil 801 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 savner Ville på backen jeg ass.. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 479 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Skjer med MFF skjerf i $$? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
roger 268 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Malmö tipper jeg. Var noen svensker på Blaa som sang på Agon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Enig ang Asante. Underpresterer. Tar lite initiativ. Blir knuffet vekk i alle situasjoner og virker litt tafatt. Heldigvis er det ikke forum som tar ut laget. Asante har vært frisk i dag! Sitter på hovis nedre, tett på Asante. Asante må som mange andre spilles god. Jeg synes han har hatt for lite å jobbe med tidligere, og det kan være noe av grunnen til underprestering. I dag har han fått mye å jobbe med og er overlegen på fart. Litt klokere foran kassa, så er vi der. For øvrig godt fornøyd med at vi har flere avslutninger i dag enn totalt hjemme mot Molde. Velger å ikke kommentere negative sider ved spillet. Evig optimist. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
veigarP 783 Del Skrevet 9. April 2016 Del Skrevet 9. April 2016 Sliter vi i forsvar eller er tekstoppdateringen overdramatisk? Vi sliter ekstremt i forsvar. Ser ut som et obos-lag. Kunne fort vært VIF i ledelsen her. Selvom Asante kunne ha doblet, er det utrolig at Grindheim får stå så umarkert å fyre et ubrukelig skudd over som nesten er ferdigscoret i det han setter foten på ballen. Er vel en grunn til at han spiller i VIF, men allikevel. Dette holder ikke mot bedre klubber 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå