Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dato: onsdag 20. april 2016 kl. 19:00
Tilskuere: 0
Assistentdommer 1: Dag Roger Nebben, Åsa IL
Assistentdommer 2: Jim Andre Dyb, Valder, IL - Fotball
Kampdelegat: Helge Breilid, Start, IK
Kampnummer: 99120001045

Vær: Delvis skyet, opp mot 13 grader

Billy kjører nok de samme elleve som sist, med mindre Granli blir friskmeldt.

Godset stilte disse mot Sogndal på lørdag: Bugge Pettersen - Hamoud, Madsen, Vilsvik, Parr - Abu, Nana, Nguen - Storflor, Høiland, Keita. I tillegg har de kvalitetsspillere som Vilsvik, Ovenstad og ikke minst Marcus Pedersen å velge i.

Bob Bradley hadde et svært godt tak på Godset (4-0-0, målforskjell 10-5), men her er jeg fornøyd med uavgjort. Det vil si, jeg er egentlig godt fornøyd så lenge det er litt progresjon i laget. Mer enn 45 gode minutter, kanskje. Jeg har fortsatt tro på at dette skal snu, men det ville definitivt ikke skadet med litt poeng nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi spiller et spill så vi kanskje fortjener en seier, så er vel det greit. Godset er ikke så innmari heite om dagen at vi uten videre skal godta null poeng på eget gress.

Må si at jeg frykter for hva vi kommer til å prestere på onsdag (og for at Davey får starte også denne kampen...)

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Race må vel ha kontrakt for å spille denne? Pasningen hans i forkant av målet mot S08 er nesten verdt en kontrakt alene

Med tanke på dette, blir jeg ikke helt overrasket om Haugstad får starte på høyreback...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merker jeg gleder meg skikkelig til match i morra! Tror det blir god underholdning, og forhåpentligvis mange folk på tribunen.

Håper det fortsetter for Mehmeti fremover, deilig å se han skåre mål. I tillegg tror jeg vi holder nullen i morgen.

Håper på å se dette laget fra start

Mande

Race - Næss - MMS - Meling

Davey - Issah

Asante - Kassi - Ohi

Agon

Kjør da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hva faen, maken til pessimistisk gjeng. Godset har også hatt en trøblete start, og Molde-kampen viste tydelig at vi i gode stunder er på høyde med de beste. Ser ikke bort fra at gutta reiser seg og kjemper dommeren blåser av kampen. Klart vi kan få juling, men vi kan gi juling også - alltid, uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godsets tropp: Espen Bugge Pettersen, Lukasz Jarosinski, Mounir Hamoud, Lars Vilsvik, Marius Høibråten, Gustav Valsvik, Kim André Madsen, Mohammed Abu, Nana Boateng, Tokmac Nguen, Martin Rønning Ovenstad, Petter Vaagan Moen, Francisco Junior, Øyvind Storflor, Muhamed Keita, Flamur Kastrati, Tommy Høiland, Marcus Pedersen.

Merk fraværet av Jonathan Parr. Asante kan få gode arbeidsforhold i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godsets tropp: Espen Bugge Pettersen, Lukasz Jarosinski, Mounir Hamoud, Lars Vilsvik, Marius Høibråten, Gustav Valsvik, Kim André Madsen, Mohammed Abu, Nana Boateng, Tokmac Nguen, Martin Rønning Ovenstad, Petter Vaagan Moen, Francisco Junior, Øyvind Storflor, Muhamed Keita, Flamur Kastrati, Tommy Høiland, Marcus Pedersen.

Merk fraværet av Jonathan Parr. Asante kan få gode arbeidsforhold i morgen.

Hamoud er vel ganske rask?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Davey ut. Det er synd å si, men han har ikke roen eller evne til å spille skikkelige pasninger. Han holder ikke tippeliganivå. Jeg er derimot redd for at han har en klausul som sier at han må spille x antall kamper. Lignende klausulen til Sean Cunningham. Cunnigham, as! Makan til mann.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Davey ut. Det er synd å si, men han har ikke roen eller evne til å spille skikkelige pasninger. Han holder ikke tippeliganivå. Jeg er derimot redd for at han har en klausul som sier at han må spille x antall kamper. Lignende klausulen til Sean Cunningham. Cunnigham, as! Makan til mann.

Davey er ute. Stabak.no
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig rimelig at Davey blir satt ut av startelleveren, men helt ute av troppen hørte en smule brutalt ut. Er han skadet?

Billy snakket om at det var noen som hadde fått små smeller etter Sarpsborg. Kan ha vært han Endret av StabækJR
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mine tvil om at det finnes en slik klausul, det jeg derimot frykter enda mer er at han er et slags personlig prosjekt for Billy. Alle trenere har en slik...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi gorozia inn som OM og kassi ned på DM da? Hvis gutta har dagen er dette kanskje den sterkeste elleveren vi kan stille med.

Tror det blir ekstremt viktig at alle jobber hardt, særlig kassi, gorozia og mehmeti har alle tendenser til å være lettvektere på dårlige dager i duellflylte kamper. Og dueller blir det med den nye kick and run taktikken i forsvar. Nå er det ingen Cole eller davy utpå der for å gi bank.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med Østvold egentlig? skadet enda?

Spilte vel litt med JR-laget forleden dag, så han matches vel gradvis etter skaden han pådro seg i treningskampen mot Mjøndalen (?).
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker at SIF ikke har scoret på bortebane i år! ^_^

Vi er jo et lag som tydeligvis liker å bryte sånne greier.. Hverken 08 eller VIF hadde vel scoret før de møtte oss. Alle skal få
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi gorozia inn som OM og kassi ned på DM da? Hvis gutta har dagen er dette kanskje den sterkeste elleveren vi kan stille med.

Tror det blir ekstremt viktig at alle jobber hardt, særlig kassi, gorozia og mehmeti har alle tendenser til å være lettvektere på dårlige dager i duellflylte kamper. Og dueller blir det med den nye kick and run taktikken i forsvar. Nå er det ingen Cole eller davy utpå der for å gi bank.

Vi må sette vår lit til terrieren Issah ... Er vel den eneste spilleren vi har nå som trår til i hver takling med dødsforakt ... Asante må vel forøvrig være den spilleren som har tapt flest dueller i Tippeligaen, med unntak av løpsdueller naturligvis.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må sette vår lit til terrieren Issah ... Er vel den eneste spilleren vi har nå som trår til i hver takling med dødsforakt ... Asante må vel forøvrig være den spilleren som har tapt flest dueller i Tippeligaen, med unntak av løpsdueller naturligvis.

Ja, Issah er vel den eneste store duellspilleren utpå der nå. Det som er skummelt med han og Kassi langt tilbake i banen er at de begge kan spille på litt vel høy risiko til tider, og det er gjerne på en av deres unødvendige ballmiss vi får brytning imot og slipper inn mål.

Med denne oppstillingen er jeg også nervøs for at Gorozia kommer til muligheter Kassi ville scoret på...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er jo et lag som tydeligvis liker å bryte sånne greier.. Hverken 08 eller VIF hadde vel scoret før de møtte oss. Alle skal få

Har vel noe å gjøre med våre defensive evner så langt i 2016...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke bra for oss. Enga hadde ikke scoret før de møtte oss, heller ikke Sarp08.

Virker som om alle snur de negative trendene når de møter Stabæk men kanskje det også snur i dag ☺

Edit: så nå at Tornes allerede hadde svart på den.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Kamptråd: Stabæk-Strømsgodset
  • Opprett ny...