veigarP 783 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Mye feilpasninger, selvom vi også får til en del ballgjenvinning. Det gjelder da Kassi/Issah først og fremst på den sentrale midtbanen. Begge har høyt potensial, men også mye slurv. En svak dommer i dag, men jeg føler det ikke er helt tilfeldig at vi taper heller. Godset tar ledelsen etter en jevnspilt første omgang hvor vi er noe bedre, før de rir på ledelsen i 2.omgang og da er det naturlig at vi tar over. Spillemessig godkjent, resultatet kommer ikke. Likt mønster som i Molde-kampen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Dommeren hadde en dårlig dag på jobben. Mye feil. I kamp på dødlinja er det mange dommere som ikke dømmer straffe - noe som er feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Flere som synes at Issah var klasse idag? Banens beste i dag 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vi som er stb 259 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Moussa Nije viser at han har mye potensiale ass! herjet på venstrekanten 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Synes også Haugstad var solid i dag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Moussa må lære litt av Kastrati. I tillegg til straffen har han en gang til der han finter Vilsvik i pølsebua, men løper rundt det beinet Vilsvik slenger ut. Løp rett på det, og det er straffe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 100 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Flere som synes at Issah var klasse idag? Jeg er overhodet ikke enig. Han er alt for dårlig fremover. Han skaper nesten like mange farligheter som han retter opp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Giorgi var ingen krise, men skuffet likevel i sin offensive rolle idag. Ønsker meg en boksåpner. Eghan er tydeligvis helt ubrukelig så har sluttet å drømme om han. Men Moussa viste idag at han fortjener å spille fra start mot FKH, men istedenfor at det går på bekostning av Giorgi, så er det Ohi som bør ut ... Vet ikke om det skyldes inntreden til Cole, men den low energyutstråling han har vist på banen i de to siste kampene, særlig på slutten av kampene, sender tvilsomme vibber langt inn i TV-stua og langt opp på tribunen ... Blir rett og slett sliten av det ... Og det gjør han sikkert selv også. Lurer på hva som skjer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Synes også Haugstad var solid i dag! Mer solid enn Race? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Moussa må lære litt av Kastrati. I tillegg til straffen har han en gang til der han finter Vilsvik i pølsebua, men løper rundt det beinet Vilsvik slenger ut. Løp rett på det, og det er straffe. Synes han skal lære minst mulig av Kastrati, pill råtten spiller. Prøvde å filme seg til straffe på nadderud i fjor også. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Neida, Race var bra! Men Haugstad tar med ball fremover, utfordrer og skaper noe. Det var nødvendig i dag, alle andre spiller jo på tvers og bakover. Og assante brukes jo ikke og dasser rundt resten av tiden. Så kanskje Race baknog Haugstad fremme? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Har vi ingen som kan utfordre plassen til Ohi? Moussa(?) imponerte VELDIG da han kom inn idag.. En ide å la han få prøve seg fra start mot Haugesund? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 100 Del Skrevet 20. April 2016 (endret) Del Skrevet 20. April 2016 (endret) Jeg syns det er rart å kritisere f.eks. Giorgi. Han begynte på offensive bevegelser gang etter gang mens Godset var i ubalanse, men ballen skal alltid høyre-venstre-bakover-fremover til presset spiller, og tilbake til Morten som bare kælker den fremover i ingenmannsland. Så får vi kontring mot oss. Da kan vi håpe på noe som noen synes ser kult ut; nemlig at Issah ordner opp. Før det hele gjentar seg igjen... og igjen... Endret 20. April 2016 av mbh 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Jeg syns det er rart å kritisere f.eks. Giorgi. Han begynte på offensive bevegelser gang etter gang mens Godset var i ubalanse, men ballen skal alltid høyre-venstre-bakover-fremover til presset spiller, og tilbake til Morten som bare kælker den fremover i ingenmannsland. Så får vi kontring mot oss. Da kan vi håpe på noe som noen synes ser kult ut; nemlig at Issah ordner opp. Før det hele gjentar seg igjen... og igjen... Ikke gæern oppsummering det der. Det er vi som har ballen mest, vi skaper imidlertid lite, får noen farlige kontringer mot oss, hvorav en ender i straffe og mål. Mulig kritikken av Giorgi er urettferdig, han var på ingen måte krise, men han var ikke blant de mest synlig utpå der, for å si det sånn, og når du de gangene du er involvert med ballen ikke er spesielt heldig, så må det være innafor å antyde at en vanligvis så god spiller Giorgi skuffet en smule idag. Synes imidlertid Godset skuffet mye mer. Blir ikke noe medalje i Drammen iår, og de har vel så smått begynt å drømme om å muligheten å få tilbake Deila Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? Var det den gjengen på felt 300 som bidro godt på tribunen, kanskje? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Smaken er som baken. Andre gir Issah og Kassi 5, mens Birger får bestemannsprisen og 7 poeng. Forstå det den som kan; http://www.budstikka.no/sport/fotball/stabak/slik-spilte-stabak-spillerne/s/5-55-300338 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? Var det den gjengen på felt 300 som bidro godt på tribunen, kanskje? Ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? Var det den gjengen på felt 300 som bidro godt på tribunen, kanskje? Ja. Herlig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Meget svak kamp; http://www.sporten.com/nyhet/godset-vant-etter-straffedrama Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nøtte 108 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? Var det den gjengen på felt 300 som bidro godt på tribunen, kanskje? Ja. De var veldig aktive med heierop på Stabæk. Kjempe bra stemmning. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 500 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Dette var ikke krise. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 354 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Det er helt ubegripelig at vi ikke får straffe, viser at det ikke norske dommere er konsistente i sine handlinger. NFF bør skjerpe seg når det gjelder utsendelser av dommere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Forutsatt at vi fortsetter i 4-2-3-1 så vil jeg se følgende neste gang: Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Grossman - Issah Eghan - Kassi - Nije Mehmeti Forutsatt at Cole er klar. Med Haugstad som back er det rom for to innoverkanter. Før vi bytter til 4-4-2 ser jeg dessverre ikke noen plass på laget for Asante annet enn som super-sub. PS Race har på ingen måte spilt seg ut, men jeg likte mye bedre trøkket og spillet etter vi fikk inn to tempo-backer. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 20. April 2016 Del Skrevet 20. April 2016 Flere som synes at Issah var klasse idag? Meget uenig. Ja, han gjør endel gjenvinninger, men som oftest var det han selv som mistet ballen først. Mange dårlige pasningsvalg, og kvaliteten på pasningene var enda dårligere. Fungerer dessverre fryktelig dårlig når vi prøver å bygge opp spillet bakfra. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Forutsatt at vi fortsetter i 4-2-3-1 så vil jeg se følgende neste gang: Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Grossman - Issah Eghan - Kassi - Nije Mehmeti Forutsatt at Cole er klar. Med Haugstad som back er det rom for to innoverkanter. Før vi bytter til 4-4-2 ser jeg dessverre ikke noen plass på laget for Asante annet enn som super-sub. PS Race har på ingen måte spilt seg ut, men jeg likte mye bedre trøkket og spillet etter vi fikk inn to tempo-backer. Dessverre er jeg i ferd med å miste troen på Mehmeti på topp. Han starter seint i bakrom og er hele tida feilplassert møtende. Han har også svake ferdigheter en mot en. «Lite involvert» som journalistene sier... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
steakhouse 783 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Har veldig troen på Agon på topp, men ikke mutters alene, pakket inn 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Luc gjør en bra jobb i går, men hvis jeg ikke husker feil var det vel han som laget målene etter at Dio dro. Håper Cole er klar snart, så vi kan bruke han mer fremover på banen. Det trenger vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Passerte en stor gjeng med unge menn med utenlandsk opprinnelse på vei til kampen idag. Av ulike grunner antok jeg at det var asylsøkere fra mottaket på Lysaker - de kom gående fra den kanten. Tror de satt øverst på tribunen gamle 'Fornebulandet'. Bra hvis dette stemmer og er i klubbens regi! Del Drømmen? Var det den gjengen på felt 300 som bidro godt på tribunen, kanskje? Ja. De var veldig aktive med heierop på Stabæk. Kjempe bra stemmning. Håper Stabæk fortsetter med dette. Er det mulig å hive over noen kroner til en eller annen konto slik at de får en brus eller kaffe også? Det er jeg interressert i. Ekstra inntekter til Stabæk og en liten ekstragreie til de som kommer. Aner meg at de som kommer for å få servert finspill må vente litt på dette. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 493 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Etter å ha sett høydepunktene er det to ting som virkelig irriterer. 1. Kastrati sin straffe burde aldri vært dømt. Filming i hue og rævva. Skal kontaktregelen regnes hvis tissen streifer skjorta også? 2. Moussa sin straffe er kanskje den klareste jeg har sett på flere år. Jeg holder med Billy, for et jævla ran. Dette skal vi snu. Sammen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå