Blaakjempe 579 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 Synes synd på gutta, hadde virkelig fortjent å vine denne kampen. Dette var definitivt et steg i riktig retning, men utrolig skuffende med 0 poeng. Kan ikke skylde på at Billy mangler "ditt eller datt", Ohi sitt kroppspråk er det samme uansett om han har scoret 2 eller bommet på alt (som i går), det er sånn løps/gå settet hans er! I går gjør vi en sterk kamp. Morten og Race solide, veldig imponert over at Race klarer seg så godt defensivt i så ung alder. Næss har kanskje mistet litt selvtillit etter Molde kampen, men det kommer seg. Meling gikk glipp av hele sesongoppkjøringen og naturlig at ikke han er helt sharp enda, det kommer også. Han har gjort det bra, men har høyere nivå inne. Issah har tatt store steg siden i fjor og Asante har funnet formen (han har vel omtrent assist på alle scoringene våre hittil i år). Problemet i går var to ting; en elendig dommer og at vi rett og slett mangler litt kvalitet i de to fremste leddene. Vi har ingen Veigar, Dio eller Alan pga vår økonomi. De tidligere sesongene har IA tryllet, i år har han og de andre ikke truffet like godt. Eghan skulle nok vært den x-faktoren offensivt, men er tydeligvis ikke i form eller mangler kvalitetene. Davey er ikke i nærheten av være god nok til å styrke førsteellveren dessverre. Mehmeti, Ohi og Njie synes jeg er gode signeringer for en klubb med våre forutsetninger. Forhåpentligvis kan gutta ta ytterligere steg, Grossman kommer i spilleform raskt og går inn sentralt med Issah og vi kan få Kassi høyere i banen da han er en det lukter litt mål av og kan støtte opp rundt Agon. Billy har ikke klart å trylle hittil, det tror jeg ikke han kommer til å klare heller. Men synes laget begynner å ta form og se mer konkurransedyktig ut. Nå gjelder det å heve bunn nivået, gjøre flere mål og begynne å plukke jevnere med poeng. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Forutsatt at vi fortsetter i 4-2-3-1 så vil jeg se følgende neste gang: Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Grossman - Issah Eghan - Kassi - Nije Mehmeti Forutsatt at Cole er klar. Med Haugstad som back er det rom for to innoverkanter. Før vi bytter til 4-4-2 ser jeg dessverre ikke noen plass på laget for Asante annet enn som super-sub. PS Race har på ingen måte spilt seg ut, men jeg likte mye bedre trøkket og spillet etter vi fikk inn to tempo-backer. Dessverre er jeg i ferd med å miste troen på Mehmeti på topp. Han starter seint i bakrom og er hele tida feilplassert møtende. Han har også svake ferdigheter en mot en. «Lite involvert» som journalistene sier... For meg virker det som du ikke hadde troen i utgangspunktet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Forutsatt at vi fortsetter i 4-2-3-1 så vil jeg se følgende neste gang: Sayouba Haugstad - Næss - MMS - Meling Grossman - Issah Eghan - Kassi - Nije Mehmeti Forutsatt at Cole er klar. Med Haugstad som back er det rom for to innoverkanter. Før vi bytter til 4-4-2 ser jeg dessverre ikke noen plass på laget for Asante annet enn som super-sub. PS Race har på ingen måte spilt seg ut, men jeg likte mye bedre trøkket og spillet etter vi fikk inn to tempo-backer. Dessverre er jeg i ferd med å miste troen på Mehmeti på topp. Han starter seint i bakrom og er hele tida feilplassert møtende. Han har også svake ferdigheter en mot en. «Lite involvert» som journalistene sier... For meg virker det som du ikke hadde troen i utgangspunktet. Joda jeg hadde absolutt troen - men er i ferd med å miste den. Jeg blir veldig glad hvis jeg og andre tar feil ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Synes synd på gutta, hadde virkelig fortjent å vine denne kampen. Dette var definitivt et steg i riktig retning, men utrolig skuffende med 0 poeng. Kan ikke skylde på at Billy mangler "ditt eller datt", Ohi sitt kroppspråk er det samme uansett om han har scoret 2 eller bommet på alt (som i går), det er sånn løps/gå settet hans er! I går gjør vi en sterk kamp. Morten og Race solide, veldig imponert over at Race klarer seg så godt defensivt i så ung alder. Næss har kanskje mistet litt selvtillit etter Molde kampen, men det kommer seg. Meling gikk glipp av hele sesongoppkjøringen og naturlig at ikke han er helt sharp enda, det kommer også. Han har gjort det bra, men har høyere nivå inne. Issah har tatt store steg siden i fjor og Asante har funnet formen (han har vel omtrent assist på alle scoringene våre hittil i år). Problemet i går var to ting; en elendig dommer og at vi rett og slett mangler litt kvalitet i de to fremste leddene. Vi har ingen Veigar, Dio eller Alan pga vår økonomi. De tidligere sesongene har IA tryllet, i år har han og de andre ikke truffet like godt. Eghan skulle nok vært den x-faktoren offensivt, men er tydeligvis ikke i form eller mangler kvalitetene. Davey er ikke i nærheten av være god nok til å styrke førsteellveren dessverre. Mehmeti, Ohi og Njie synes jeg er gode signeringer for en klubb med våre forutsetninger. Forhåpentligvis kan gutta ta ytterligere steg, Grossman kommer i spilleform raskt og går inn sentralt med Issah og vi kan få Kassi høyere i banen da han er en det lukter litt mål av og kan støtte opp rundt Agon. Billy har ikke klart å trylle hittil, det tror jeg ikke han kommer til å klare heller. Men synes laget begynner å ta form og se mer konkurransedyktig ut. Nå gjelder det å heve bunn nivået, gjøre flere mål og begynne å plukke jevnere med poeng. Fornuften taler! Gøy å høre på Godsetfans på jobben. De er tydelig på at de ble rundspilt, fikk en straffe de ikke skulle hatt, mens Moussa ble snytt for en soleklar straffe. Og er selvfølgelig lykkelige over at de hadde så griseflaks, men samtidig noe bekymret over spillet de leverer ... As they should be 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 Jeg tenkte å gå en tur i sola uten å fantasere om å voldta og drepe Hagen, men så fant jeg ut at jeg måtte sitte inne i grotta mi og ventilere litt til. Det blir bare styggere jo flere ganger jeg ser det. 47 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hoffisking 1 326 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 En herlig video som setter standarden, bør sendes til hagen og dommersjefen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 W/e. Det kan ikke bare være jeg som synes dommerene får uforholdsmessig mye oppmerksomhet både under og etter kamp? Nå er jeg heldig nok som har plass ved siden av Mr. KommenterEnhverDommeravgjørelseMedSarkasme så kanskje jeg er i overkant fed up, men herregud da. Vi vil møte diskutable dommeravgjørelser i hver eneste kamp uansett hva vi måtte ønske, og de faller ikke alltid i vår disfavør 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 Så lenge gutta fokuserer på det de selv kan gjøre noe med, så synes jeg ikke det er så ille at det diskuteres en del her inne. Verre når det blir for mye fokus på dommer under kamp, som du sier, eller når det blir konspirasjonsteoretisk tullball a la "NFF hater Stabæk". Aldri gi ondskap skylda for det som kan forklares med inkompetanse. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 ......eller når det blir konspirasjonsteoretisk tullball a la "NFF hater Stabæk". Oi, hvem var det som sa det??! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 ......eller når det blir konspirasjonsteoretisk tullball a la "NFF hater Stabæk". Oi, hvem var det som sa det??! Alle Stabæk-supportere, på et eller annet tidspunkt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. April 2016 ......eller når det blir konspirasjonsteoretisk tullball a la "NFF hater Stabæk". Oi, hvem var det som sa det??! Alle Stabæk-supportere, på et eller annet tidspunkt. Hehe. Jeg tror nok ikke han løper NFFS ærend, vi er jo ingen trussel mot Rosenborg per i dag. Men jeg synes det er problematisk at NFF skal straffe spillere som klager og supportere som bruker fyrverkeri, når de samtidig lar kamper avgjøres av sånne utrolige feil uten å nevne at det har skjedd noe kritikkverdig. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vikingen - blaa 859 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 De eksemplene kan ikke sammenlignes. Overtramp fra spillere eller supportere skal selvfølgelig lukes bort. Kvaliteten på dommete skal forbedres, men det ville vært helt unaturlig om NFF skulle kommentere enkelttilfeller. Jeg sier ikke at det var riktig at Moussa ikke fikk straffe, men det er fort gjort å dømme feil ass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 603 Del Skrevet 21. April 2016 Del Skrevet 21. April 2016 I slow motion ser jo straffen til Godset bare mer og mer tvilsom ut. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 21. April 2016 (endret) Del Skrevet 21. April 2016 (endret) Problemt er at det tas veldig lite selvkritkk. Og at nivået på dømmeingen i tippeligaen faktisk er veldig svakt, det gjelder ikke bare for oss. Hvorfor skal vi ikke påpeke det? Synes sparket fra Bugge Petterse er stygt. Endret 21. April 2016 av smart 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 21. April 2016 (endret) Del Skrevet 21. April 2016 (endret) Klart dommerne i Norge hadde vokst på noe så enkelt som å innrømme sine groveste feil. som f.eks. at han ikke blåste straffen for fellinga av Njie. At dommere skal dømme feilfritt er selvfølgelig ikke å forvente. Jeg var selv bombesikker på at Mande sopte vekk beina på Kastrati før straffen (som ble dømt), og godtar at det kan være vrient når man ikke kan bruke videodømming og må ta en avgjørelse straks, stort sett basert på sin ene synsvinkel. MEN INNRØM FEILEN DA, FOR FAEN! Når jeg først raller avgårde, så er det en annen ting som jeg tror henger sammen med dommeres stahet som jeg hater minst like mye: Enkelte spilleres voldsomme reaksjoner mot dommeren. Man blir tatt i skuespill, og klager til dommeren. Man sparker ned en motspiller, og klager til dommeren. Man skal prate på motstandere kort, gjennom å skrike til dommeren. Med slike "drittunger" er det klart det er vrient å holde hodet kaldt og forstå den ene gangen protestene er basert på at dommeren feiltolker situasjonen. Endret 21. April 2016 av geirti 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg synes kvaliteten på norske dommere er for dårlig. Har møtt et par utenlandske agenter som følger skandinavisk fotball og de er klare på at nivået i Norge er mye svakere enn i Sverige og Danmark. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
youngboy 894 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Sier jo sitt når Svein Oddvar Moen er vår beste dommer 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg fatter ikke at sparket til Bugge Pettersen ikke har fått noe som helst av kommentarer i media. Det er jo stygt, han gjør det med viten og vilje. Soleklart rødt kort. Det burde selvsagt føre til utestengelse, men ikke et pip fra verken dommer Hagen eller noe som helst i media. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg ser ingen berøring fra Mandes side. Blir helt komisk når Kastrati kaster seg som en B-skuespiller i en dårlig amerikansk actionfilm ! 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Hagen uttalte til en eller annen avis etter kampen at han skulle hjem å se kampen på tv og lære. Det kunne vært interessant å hørt hva han hadde sett og lært. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 http://www.budstikka.no/sport/stabak-fotball/billy-kckinlay/stromsgodset-trener-jeg-ville-domt-stabak-straffe/s/5-55-300335 Dommer Tor Harald Hagen fra Grue innrømmer at han var litt i tvil om situasjonen.- Det var en litt uggen følelse jeg hadde rundt situasjonen. I kampens hete, det var da jeg så den, var ikke sikker på om det var straffespark. Fra min posisjon var det vanskelig å se om det er han (Moussa Njie) som stoppet opp og skle, eller om han ble feid unna av Strømsgodset-spilleren. Der jeg sto kunne jeg ikke avgjøre om det var straffe. Alle situasjoner er i "kampens hete!" Det var én ting som skjedde, og Hagen stod 16 meter unna med helt fri sikt og uten andre distraherende elementer. Hvis det var for mye kamphete kan han dømme lavere divisjoner. Han er hakket med åpen enn en del andre når han i hvert fall innrømmer å ha vært i tvil, kanskje er det lærerutdanningen som gjør det. Men her hadde han gjort hele greia enklere om han bare hadde innrømmet feil. MEN. Nå skal jeg videre i livet. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg hadde allerede gått videre i livet, frem til du la ut den der. Helvete. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bergo 560 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Interessant å se hvordan nesten samtlige spillere stopper opp og bare venter på at dommeren skal blåse. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg synes etter å ha sett klippet over at dette blir grovere og grovere. Hagen er rundt 15 meter unna - har fri sikt og dersom Godset spilleren hadde vært på ballen kunne den umulig ha gått utover. Har dømt selv - på lavt nivå riktignok, men dette er en juniorfeil av det alle pinligste slaget. Jeg kan forstå at Hagen sannsynligvis ble lurt av at Kastrati kaster seg, men å overse nedmeiingen så godt plassert som han er, er helt utrolig på Tippeliga-nivå. Eneste mikroskopiske trøst er at dommere noterer seg hvem som lurer dem. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 22. April 2016 Del Skrevet 22. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 22. April 2016 (endret) Del Skrevet 22. April 2016 (endret) Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Endret 22. April 2016 av Norris 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Poenget mitt er jo nettopp det at dommer ikke får sett dette i slow motion når situasjonen oppstår. Min første tanke i denne situasjonen var at det var en soleklar straffe. Når Mande strekker ut hånden så er han så nære at det er umulig å se i kampens hete om det ikke er kontakt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 072 Del Skrevet 23. April 2016 (endret) Del Skrevet 23. April 2016 (endret) Jeg er enig i at Kastrati lykkes i å "skape" straffa, fra andre vinkler i høydepunktene kan det se ut som om Mande trekker armene til seg, men det er ikke noen HFR-kameraer såvidt jeg kan se. Så da blir det bare å scrubbe frames og gjette hva som skjer i mellom. Men det irriterer meg at Hagen er så 100% skråsikker på at dette er straffe, når han står enda nærmere en mye klarere straffe i andre omgang og vinker spillet videre. Endret 23. April 2016 av Posse 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hanse 3 796 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Poenget mitt er jo nettopp det at dommer ikke får sett dette i slow motion når situasjonen oppstår. Min første tanke i denne situasjonen var at det var en soleklar straffe. Når Mande strekker ut hånden så er han så nære at det er umulig å se i kampens hete om det ikke er kontakt. dommern skal kun dømme om det er noe han ser. ikke hva som er sannsynlig at skjer eller tror skjer. ser ikke dommern at løven er borti så skal han ikke blåse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå