hoffisking 1 336 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Hagen påstår han ser at det er klar kontakt, men hvordan han ser det i den situasjonen hvor det er minst, eller ingen, kontakt og ikke i den andre situasjonen hvor det er en soleklar felling rett foran nesen hans skjønner jeg ikke. Det er også lov å vise litt fotballforståelse og på den måten forstå at det ikke er noen som stuper på den måten kastrati gjør når man blir felt. Fra 50 meters avstand var jeg ikke i stand til å se om det var kontakt eller ikke, men det luktet øyeblikkelig filming av hvordan "fallet" ble utført. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Poenget mitt er jo nettopp det at dommer ikke får sett dette i slow motion når situasjonen oppstår. Min første tanke i denne situasjonen var at det var en soleklar straffe. Når Mande strekker ut hånden så er han så nære at det er umulig å se i kampens hete om det ikke er kontakt.dommern skal kun dømme om det er noe han ser. ikke hva som er sannsynlig at skjer eller tror skjer. ser ikke dommern at løven er borti så skal han ikke blåse.Nettopp. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Vivian 560 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Ny Godset seier etter billig straffe. DRAMMEN TEATER !!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 23. April 2016 Del Skrevet 23. April 2016 Synes den ser ganske grei ut, jeg.. Blir jo revet ned. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 24. April 2016 Del Skrevet 24. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Jeg sier da slett ikke at dommeren var "nødt" til å blåse straffe, men at det kanskje er nok kontakt til at det var korrekt å blåse straffe. Ellers er jeg enig med Posse i at det som irriterer meg aller mest er at THH er så skråsikker på at det var riktig å blåse straffe på fallet til Kastrati (som altså objektivt sett er av det tvilsomme slaget), mens han bare har en "uggen følelse" på fellingen av Njie (som var en soleklar straffe). Litt mer ydmykhet blant dommerne hadde vært bra! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 24. April 2016 Del Skrevet 24. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Jeg sier da slett ikke at dommeren var "nødt" til å blåse straffe, men at det kanskje er nok kontakt til at det var korrekt å blåse straffe. Det var det jeg som skrev Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Drosselmeyer 2 563 Del Skrevet 24. April 2016 Del Skrevet 24. April 2016 Jeg synes det ser ut som om det er kontakt mellom høyrebeinet til Kastrati og armen til Mande, ikke mye, men kanskje nok til at det er korrekt å blåse straffe. Kastrati overspiller selvfølgelig noe vanvittig, og det er mulig han konser sånn på å falle "riktig" at han hopper over Mande. Vanskelig å være sikker, selv etter å ha sett den mange ganger. Slengeren (sparket) fra Bugge er veldig stygg, og kvalifiserer klart til rødt. Hvis THH ikke så det, er det vel mulig å straffe Bugge i ettertid? At han ikke dømmer straffe på fellingen av Njie er rett og slett utrolig, og burde innebåret et par kampers karantene i TL. Nei, straffen til godset er ingenting å klage på, dommer er nødt til å dømme på den. Hadde Mande vært rutinert så hadde han gått ut på samme måte men droppet å slenge ut armen, Kastrati hadde sannsynligvis gått i bakken uansett og alle (bortsett fra Hagen kanskje, når jeg tenker meg om) hadde sett at det var filming. Er uenig i at en dommer er nødt til å dømme mot Mande. Slow motion viser lite eller sannsynligvis ingen kontakt. Hagen argumenterte om den andre situasjonen at han ikke så kontaktpunktet. Etter å ha studert slow motion flere ganger er det for meg ikke mulig å se noe kontaktpunkt som skulle medføre at Kastrati faller som skutt med maskinpistol. MEN, for all del, det var en mindre feil av Hagen enn ikke å dømme straffe da Nije ble meid ned. I engelsk fotball jobber de intenst for å få slutt på såkalt "diving" og jeg har sett mange eksempler på at spillere ikke får straffe når de kaster seg selv etter tydelig keeperkontakt - noe som helt klart manglet her. Jeg sier da slett ikke at dommeren var "nødt" til å blåse straffe, men at det kanskje er nok kontakt til at det var korrekt å blåse straffe. Det var det jeg som skrev Okei da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2016 Kongeinnlegg! Del Skrevet 24. April 2016 jaja, Vi var ikke gode, men klart bedre enn Godset og dommeren var dårligst av alle. NESTE! @ringo 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå